Czy to u niego jedyne 藕r贸d艂o osiagania or gazmu?

Data: 2012-04-18 07:17:18
Autor: stevep
Czy to u niego jedyne 藕r贸d艂o osiagania or gazmu?
# Niezr贸wnany jak zwykle Jaros艂aw Kaczy艅ski da艂 wywiad Gazecie Wolskiej.  Nie pierwszy to wywiad i nie ostatni, a tak偶e nie pierwszy to i nie  ostatni wywiad, w kt贸rym w贸dz zbawiciel gada pierdo艂y. W贸dz bezdyskusyjnie  ju偶 obstaje przy smole艅skim zamachu i twierdzi, 偶e 鈥瀖amy do czynienia z  aktem terroru por贸wnywalnym do ataku z 11 wrze艣nia鈥. Siedli艣cie ju偶 z  wra偶enia po tym jednym zdaniu? Je艣li nie, to wszystko przed wami. Bo w贸dz  zbawiciel Jaros艂aw Kaczy艅ski jedzie po bandzie jeszcze bardziej. Oto m贸wi:

鈥濿 cywilizowanym 艣wiecie nie by艂o takiego wydarzenia, jak likwidacja  ca艂ego przyw贸dztwa jakiego艣 pa艅stwa鈥.

No dobrze鈥 Wiem i rozumiem, 偶e z chorym cz艂owiekiem absolutnie nie powinno  si臋 dyskutowa膰, bo to wzmaga u niego symptomy chorobowe, prowadzi do  niekontrolowanej agresji, czasami do wzwodu i wytrysku. Pacjent mo偶e te偶  mie膰 my艣li samob贸jcze, mo偶e  gry藕膰, plu膰, a nawet w niekt贸rych ci臋偶szych  przypadkach rzuca膰 w adwersarza ekskrementami. Nie b臋d臋 wi臋c dyskutowa艂  zbyt nachalnie z panem pacjentem Kaczy艅skim, by nie wyprowadzi膰 go z  b艂ogiej, farmakologicznej r贸wnowagi. Mam tylko jedno drobne pytanie.

Panie Kaczor, jakie to niby 鈥 ca艂e przyw贸dztwo鈥 zgin臋艂o? Bo co艣 mi si臋  zdaje, 偶e g艂贸wnie ma pan na my艣li jeno brata swego prezydenta, prezydenta  malowanego, kt贸ry by艂, ale tak jakby go nie by艂o, czyli taki on przyw贸dca  jak ja mechanik samochodowy. A reszta鈥 Przy ca艂ym dla nich szacunku,  niekt贸rzy to byli fajni ludzie, ale z przyw贸dztwem to raczej ma艂o mieli  wsp贸lnego. Trzech genera艂贸w na stanowiskach, to jeszcze nie przyw贸dztwo.  Premier si臋 osta艂, marsza艂ek si臋 osta艂, ministrowie si臋 o stali, wszystko  dzia艂a艂o, wi臋c albo pan pomyli艂 katastrofy, albo zn贸w te swoje kolorowe  pastylki. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hpjms

--
stevep
U偶ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Czy to u niego jedyne 藕r贸d艂o osiagania or gazmu?