Czy to zemsta za niepłacenie abonamentu?

Data: 2012-10-07 13:04:33
Autor: t-1
Czy to zemsta za niepłacenie abonamentu?
Na TVP2 leci Żandarm w NY.
Obraz na  3/4 w poziomie ekranu i 1/2 w pionie.
Tak, że z 40 calowego telewizora robi się 20 calowy a z 20 calowego  ekran z większego telefonu.
Czy to zemsta za małe wpływy z abonamentu?
A może głupota?

Data: 2012-10-07 13:23:50
Autor: Cavallino
Czy to zemsta za niepłacenie abonamentu?

Użytkownik "t-1" <no@nospam.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:k4rnk0$bbi$1@pippin.nask.net.pl...
Na TVP2 leci Żandarm w NY.
Obraz na  3/4 w poziomie ekranu i 1/2 w pionie.
Tak, że z 40 calowego telewizora robi się 20 calowy a z 20 calowego  ekran z większego telefonu.

Co to za tv, że jest pozbawiony funkcji zoom?

Data: 2012-10-07 14:12:14
Autor: Jan Rudziński
Cavallino pisze:

[...]

W HD? Oba moje telewizory maj± zoom, ale tylko w SD.
A tak osobliwie nadawany jest "Żandarm" w TVP2 HD.

--
J.R.

Data: 2012-10-07 13:39:38
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 07 Oct 2012 14:12:14 +0200, Jan Rudziński napisał(a):

Cavallino pisze:

[...]

Zostaw, to jest osobliwy ¶wiat Koniotrzepolino. TVP nadaje obraz HD z wkomponowanym w to obrazem SD w letterboxie.
Wysgtarczy spojrzeć gdzie jest logo stacji.
Żaden normalny telewizor tego nie przeskaluje. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-10-08 09:55:04
Autor: Ghost
Czy to zemsta za niepłacenie abonamentu?

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomo¶ci news:g5ip4bs6shc1.dlglepper.institute.com...

Cavallino pisze:

[...]

Mowa zoom a nie skalowaniu, i kazdy normalny da rade.

Data: 2012-10-07 15:33:42
Autor: Cavallino
Czy to zemsta za niepłacenie abonamentu?

Użytkownik "Jan Rudziński" <janekr@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:k4rriu$4fl$1@news.icm.edu.pl...
Cavallino pisze:

[...]

W HD?

A co za różnica?

Oba moje telewizory maj± zoom, ale tylko w SD.

Pewnie mówisz o odbieraniu z jakiego¶ zewnętrznego tunera po hdmi, bo jeszcze nie widziałem tv, który nie dawałby rady sterować obrazem który sam odbiera.
A jak z tunera, to zoomujesz w tunerze.

A tak osobliwie nadawany jest "Żandarm" w TVP2 HD.

Wiem, ale dwa razy nacisn±łem przycisk obraz i już był normalny szeroki zzoowany obraz.

Data: 2012-10-07 16:18:16
Autor: Jan Rudziński
Czy to zemsta za niepłacenie abonamentu?
Cavallino pisze:
[...]

Oba moje telewizory maj± zoom, ale tylko w SD.

Pewnie mówisz o odbieraniu z jakiego¶ zewnętrznego tunera po hdmi, bo jeszcze nie widziałem tv, który nie dawałby rady sterować obrazem który sam odbiera.

Z dekodera UPC

A jak z tunera, to zoomujesz w tunerze.

Takiej opcji ten dekoder nie ma.

--
J.R.

Data: 2012-10-07 21:55:19
Autor: Cavallino
Czy to zemsta za niepłacenie abonamentu?

Użytkownik "Jan Rudziński" <janekr@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:k4s2v9$jdk$1@news.icm.edu.pl...
Cavallino pisze:
[...]

[...]

To wyrzuć go na ¶mietnik i zaż±daj normalnego.

Data: 2012-10-10 09:02:02
Autor: komar
W dniu 2012-10-07 21:55, Cavallino pisze:

Użytkownik "Jan Rudziński" <janekr@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
Cavallino pisze:
[...]

Oba moje telewizory majÄ… zoom, ale tylko w SD.

Pewnie mówisz o odbieraniu z jakiegoś zewnętrznego tunera po hdmi, bo jeszcze nie
widziałem tv, który nie dawałby rady sterować obrazem który sam odbiera.

Z dekodera UPC

A jak z tunera, to zoomujesz w tunerze.

Takiej opcji ten dekoder nie ma.

To wyrzuć go na śmietnik i zażądaj normalnego.

a może prościej by było po prostu poprawnie nadawać sygnał w TVP niż wyrzucać dziesiątki tysięcy dekoderów przez okno?

Data: 2012-10-10 18:06:17
Autor: Cavallino

Użytkownik "komar" <komar@125.cc> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k536ha$q73$1@node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-10-07 21:55, Cavallino pisze:

Użytkownik "Jan Rudziński" <janekr@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
Cavallino pisze:
[...]

[...]

Ale on jest poprawnie (ich zdaniem) nadawany.
Czyli w jedyny sposób w jaki mogą to odebrać wiekowe telewizory 4:3, dla których jak wiadomo nadaje TVP.....

Data: 2012-10-11 12:03:05
Autor: komar
W dniu 2012-10-10 18:06, Cavallino pisze:

Użytkownik "komar" <komar@125.cc> napisał w wiadomości grup
W dniu 2012-10-07 21:55, Cavallino pisze:

Użytkownik "Jan Rudziński" <janekr@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
Cavallino pisze:
[...]

[...]

a po co na tych wielkich telewizorach 4:3 ludzie oglądają TVP2HD? Dla takich, z założenia, chyba jest wersja SD czyli zwykłe TVP2.

Data: 2012-10-11 18:02:19
Autor: Cavallino
[...]

Mnie tego nie tłumacz.....

Data: 2012-10-11 03:29:45
Autor: adresss
On Sun, 7 Oct 2012 13:04:33 +0200, "t-1" <no@nospam.pl> wrote:

[...]

w sieci Aster/UPC w Zielonej Gorze w analogu nadawany jest TVP Info
Gorzow Wlkp. Ostatnio zauwazylem, ze jak leci program lokalny to obraz
jest masakryczny: uciete logo tvp info gorzow, litery na dole uciete,
dziennikarz czasami ma pol czola uciete!!! Co to k.......... jest???

Jakis czas temu bylo tak, ze jak lecial obraz ze studia, to bylo 4:3,
jak material z terenu to bylo 16:9 ale rozciagniete do 4:3 (w gore). Mysle, ze za 1 przypadek odpowiedzialne jest Aster, ze cos
poprzestawiali....za 2 przypadek to tvp info Gorzow.

--
ThinkXtra

Data: 2012-10-23 11:33:13
Autor: mexico tusko
Czy to zemsta za niepłacenie abonamentu?
On 7 PaĽ, 13:04, "t-1" <n...@nospam.pl> wrote:
Na TVP2 leci andarm w NY.
Obraz na  3/4 w poziomie ekranu i 1/2 w pionie.
Tak, e z 40 calowego telewizora robi si 20 calowy a z 20 calowego  ekran z
wi kszego telefonu.
Czy to zemsta za ma e wp ywy z abonamentu?
A mo e g upota?

Jak bedzie przemowienie premiera to nadadza w pelnch wymiarach HD i
wtedy zrobi maksymalne wrazenie na widzach. To wszystko PO to.

Czy to zemsta za niepłacenie abonamentu?