Czy to zemsta za niepłacenie abonamentu?

Data: 2012-10-07 13:23:50
Autor: Cavallino
Czy to zemsta za niepłacenie abonamentu?

Użytkownik "t-1" <no@nospam.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:k4rnk0$bbi$1@pippin.nask.net.pl...
Na TVP2 leci Żandarm w NY.
Obraz na  3/4 w poziomie ekranu i 1/2 w pionie.
Tak, że z 40 calowego telewizora robi się 20 calowy a z 20 calowego  ekran z większego telefonu.

Co to za tv, że jest pozbawiony funkcji zoom?

Data: 2012-10-07 14:12:14
Autor: Jan Rudziński
Cavallino pisze:

[...]

W HD? Oba moje telewizory maj± zoom, ale tylko w SD.
A tak osobliwie nadawany jest "Żandarm" w TVP2 HD.

--
J.R.

Data: 2012-10-07 13:39:38
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 07 Oct 2012 14:12:14 +0200, Jan Rudziński napisał(a):

Cavallino pisze:

[...]

Zostaw, to jest osobliwy ¶wiat Koniotrzepolino. TVP nadaje obraz HD z wkomponowanym w to obrazem SD w letterboxie.
Wysgtarczy spojrzeć gdzie jest logo stacji.
Żaden normalny telewizor tego nie przeskaluje. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-10-08 09:55:04
Autor: Ghost
Czy to zemsta za niepłacenie abonamentu?

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomo¶ci news:g5ip4bs6shc1.dlglepper.institute.com...

Cavallino pisze:

[...]

Mowa zoom a nie skalowaniu, i kazdy normalny da rade.

Data: 2012-10-07 15:33:42
Autor: Cavallino
Czy to zemsta za niepłacenie abonamentu?

Użytkownik "Jan Rudziński" <janekr@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:k4rriu$4fl$1@news.icm.edu.pl...
Cavallino pisze:

[...]

W HD?

A co za różnica?

Oba moje telewizory maj± zoom, ale tylko w SD.

Pewnie mówisz o odbieraniu z jakiego¶ zewnętrznego tunera po hdmi, bo jeszcze nie widziałem tv, który nie dawałby rady sterować obrazem który sam odbiera.
A jak z tunera, to zoomujesz w tunerze.

A tak osobliwie nadawany jest "Żandarm" w TVP2 HD.

Wiem, ale dwa razy nacisn±łem przycisk obraz i już był normalny szeroki zzoowany obraz.

Data: 2012-10-07 16:18:16
Autor: Jan Rudziński
Czy to zemsta za niepłacenie abonamentu?
Cavallino pisze:
[...]

Oba moje telewizory maj± zoom, ale tylko w SD.

Pewnie mówisz o odbieraniu z jakiego¶ zewnętrznego tunera po hdmi, bo jeszcze nie widziałem tv, który nie dawałby rady sterować obrazem który sam odbiera.

Z dekodera UPC

A jak z tunera, to zoomujesz w tunerze.

Takiej opcji ten dekoder nie ma.

--
J.R.

Data: 2012-10-07 21:55:19
Autor: Cavallino
Czy to zemsta za niepłacenie abonamentu?

Użytkownik "Jan Rudziński" <janekr@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:k4s2v9$jdk$1@news.icm.edu.pl...
Cavallino pisze:
[...]

[...]

To wyrzuć go na ¶mietnik i zaż±daj normalnego.

Data: 2012-10-10 09:02:02
Autor: komar
W dniu 2012-10-07 21:55, Cavallino pisze:

Użytkownik "Jan Rudziński" <janekr@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
Cavallino pisze:
[...]

Oba moje telewizory majÄ… zoom, ale tylko w SD.

Pewnie mówisz o odbieraniu z jakiegoś zewnętrznego tunera po hdmi, bo jeszcze nie
widziałem tv, który nie dawałby rady sterować obrazem który sam odbiera.

Z dekodera UPC

A jak z tunera, to zoomujesz w tunerze.

Takiej opcji ten dekoder nie ma.

To wyrzuć go na śmietnik i zażądaj normalnego.

a może prościej by było po prostu poprawnie nadawać sygnał w TVP niż wyrzucać dziesiątki tysięcy dekoderów przez okno?

Data: 2012-10-10 18:06:17
Autor: Cavallino

Użytkownik "komar" <komar@125.cc> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k536ha$q73$1@node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-10-07 21:55, Cavallino pisze:

Użytkownik "Jan Rudziński" <janekr@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
Cavallino pisze:
[...]

[...]

Ale on jest poprawnie (ich zdaniem) nadawany.
Czyli w jedyny sposób w jaki mogą to odebrać wiekowe telewizory 4:3, dla których jak wiadomo nadaje TVP.....

Data: 2012-10-11 12:03:05
Autor: komar
W dniu 2012-10-10 18:06, Cavallino pisze:

Użytkownik "komar" <komar@125.cc> napisał w wiadomości grup
W dniu 2012-10-07 21:55, Cavallino pisze:

Użytkownik "Jan Rudziński" <janekr@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
Cavallino pisze:
[...]

[...]

a po co na tych wielkich telewizorach 4:3 ludzie oglądają TVP2HD? Dla takich, z założenia, chyba jest wersja SD czyli zwykłe TVP2.

Data: 2012-10-11 18:02:19
Autor: Cavallino
[...]

Mnie tego nie tłumacz.....

Czy to zemsta za niepłacenie abonamentu?