Czy token Eurobanku przetrwa zmianę karty S IM?

Data: 2009-10-17 20:08:02
Autor: Cavea
Czy token Eurobanku przetrwa zmianę karty S IM?
Chciałbym założyć konto z tokenem gsm w Eurobanku. Jednak do
komórki którą przeznaczyłem na token (w Mobilkingu) nie
dochodzą wiadomości sieciowe (które Eurobank ponoć wymaga dla
otrzymania linku do tokena) i dodatkowo nie dostaję w tej
sieci SMSa konfiguracyjnego, co za tym idzie nie mam
Wap/Internetu.  Raczej się to nie polepszy w tej konfiguracji
(Nokia 6030+Mobilking). W związku z tym mam pytania, bo
jeszcze nie miałem do czynienia z Eurobankiem i ich tokenem:
1) czy można włożyć do komórki kartę PlusGSM (i skonfigurować
sieć), otrzymać wiadomość z linkiem do tokena i go
zainstalować, a potem *z powrotem zmienić kartę SIM w tym
telefonie na Mobilking*? Czy token będzie nadal działał po zmianie karty SIM?
2) czy można ściągnąć tokena na jednym telefonie (N95, Plus)
a potem skopiować token do innej komórki (Nokia 6030,
Mobilking) ? O ile doczytałem to ten token to aplikacja w
Javie, więc technicznie raczej byłbym go w stanie
przekopiować, tylko ciekawe czy on nie zapamiętuje telefonu
albo karty SIM.

Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-10-17 20:29:10
Autor: Rafał
Cavea pisze:
[...]

Bedzie dzialal. Nawet bez karty SIM.

--
Raf

Data: 2009-10-17 22:24:08
Autor: witrak()
On 2009-10-17 20:29, Rafał wrote:
Cavea pisze:
[...]

Tylko trzeba go będzie synchronizować, co może byc bardziej kłopotliwe niż telefon z prośbą o posłanie następnego.

witrak()

Data: 2009-10-17 23:04:17
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
witrak() wrote:

[...]

Po pierwsze: nie trzeba będzie.
Po drugie: nawet jeśli, to co z tego? Wystarczy zadzwonić na partyline i
podać im jedną liczbę...

--
MiCHA

Data: 2009-10-18 01:41:34
Autor: Mariusz
Użytkownik "witrak()" <witrak@hotmail.com> napisał w wiadomości news:hbd9p4$lsh$1nemesis.news.neostrada.pl...

telefon z prośbą o posłanie następnego.

Nie ma tak dobrze, do placówki trza uderzyć osobiście.

pozdrawiam
Maiusz

Data: 2009-10-18 09:29:23
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "Mariusz" <emerel@niespamujmitu.op.pl> napisał w wiadomości news:hbdkni$oq7$1news.onet.pl...
Użytkownik "witrak()" <witrak@hotmail.com> napisał w wiadomości news:hbd9p4$lsh$1nemesis.news.neostrada.pl...

telefon z prośbą o posłanie następnego.

Nie ma tak dobrze, do placówki trza uderzyć osobiście.

bzdura

--
REWELACJA! Rozbudowany system sprzedaży z księgowością i magazynem za - 29,99 zł. !

Data: 2009-10-18 11:23:12
Autor: Mariusz
Czy token Eurobanku przetrwa zmianę karty SIM?
bzdura

Przerabiałem temat dwa razy. Wcześniej wydzwaniałem do banku i sprawdzałem na www - wyszło na to, że dyspozycji pobrania tokena na nowy telefon nie da się zrealizować inaczej, jak osobiście w placówce. Masz inną wiedzę na ten temat - napisz.

pozdrawiam
Mariusz

Data: 2009-10-18 12:00:05
Autor: Peet
On 2009-10-18 11:23, Mariusz wrote:

[...]

Ja napiszę. Aktualizacja softu w telefonie, padł token. Zadzwoniłem na infolinie i dowiedziałem się że trzeba udać się do placówki, tak też zrobiłem. Innym razem znowu musialem od nowa zainstalować token, a że był już wieczór to postanowiłem zapytać jeszcze raz czy przez telefon nie da się tego zrobić, da się. Trzeba tylko aktywować kanał obsługi telefonicznej. Dokumenty zwiazane z nowym tokenem przychodzą na email.

Data: 2009-10-18 12:13:27
Autor: Mariusz
Czy token Eurobanku przetrwa zmianę karty SIM?
Dzięki, wyszło na to, że byłem za mało zdeterminowany.
Gdyby infolinia działała lepiej, poprawiło by to pewnie wizerunek banku. A tak - jest, bo ma te swoje 5 z haczykiem bez belki i nic ponadto, jak dla mnie.

pozdrawiam
Mariusz

Data: 2009-10-17 22:37:18
Autor: wiatrak

Użytkownik "Cavea" <nospam@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbd15o$hhn$1inews.gazeta.pl...
Chciałbym założyć konto z tokenem gsm w Eurobanku.

Pyt: Zmieniam swój aparat telefoniczny - co robic ?

Odp: Poniewa tokenGSM zapisany jest w telefonie, wiec kada zmiana aparatu

telefonicznego, nawet gdy numer telefonu zostaje bez zmian, wymaga zainstalowania

nowego tokenaGSM na nowym telefonie. W tym celu naley udac sie do najbliszej

placówki eurobank.

Pyt: Zmieniam swój numer telefonu - co robic ?

Odp: Jesli nastepuje zmiana numeru telefonu (karty SIM), a aparat telefoniczny pozostaje

ten sam, klient moe nadal korzystac z tokenaGSM zapisanego w swoim telefonie. Numer

telefonu nie wpływa na działanie tokena, jednak klient powinien jak najszybciej zgłosic

do Banku swój nowy numer telefonu w celu aktualizacji swoich danych. Mona tego

dokonac w dowolnej placówce lub za posrednictwem serwisu eurobank online.

Całość tutaj:
http://www.eurobank.pl/files/docs/instrukcja_obslugi_tokenow.pdf

Czy token Eurobanku przetrwa zmianę karty S IM?