Czy tu można pytać o wybór telefonu? :>

Data: 2009-10-01 09:19:46
Autor: Adramelech
Czy tu można pytać o wybór telefonu? :>
Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> Odpowiedz na news:13uuj8x5hspu9$.dlgkapselek.net:

że telefony też już dają radę. Czyli co - mogę wgrać do telefonu dajmy na
to automapę i będzie do mnie gadał Hołowczyc, a i coś dojrzę na niewielkim
ekranie? :> Jak z łapaniem sygnału? Myślałem też o sieci, Wi-Fi byłoby fajnie mieć, bo te GSMowe pakiety
internetowe to jakkieś bajońskie kwoty kosztują :| Poza tym mam prepaida z
którym mi nawet w sumie dobrze, nie dzwonię dużo, a przydałoby mi się
lepsze narzędzie, które by pomagało pamiętać, nawigować i słuchać muzyki.

Coś ktoś podpowie?

Może Samsung i900 Omnia? Ma wszystko to co wymieniłeś, łacznie z dobrym aparatem(jak na telefon). Bez klawiatury.
Ma windowsa, bo bez tego automapa nie pójdzie. Ekran 3.2" wiec nie jest tak źle. Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-10-01 12:35:30
Autor: Kapsel
Thu, 1 Oct 2009 09:19:46 +0000 (UTC), Adramelech napisał(a):

[...]

Ja ogółem jestem otwarty na rozwiązania - nie upieram się przy Windows
Mobile (choć znów iphone wydaje mi się zbyt zamkniętym systemem).

Wezmę więc ten model pod uwagę :)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-10-01 12:41:57
Autor: Jan Strybyszewski
Kapsel pisze:
\
Ja ogółem jestem otwarty na rozwiązania - nie upieram się przy Windows
Mobile (choć znów iphone wydaje mi się zbyt zamkniętym systemem).

Wezmę więc ten model pod uwagę :)

Zasadniczo nawigacja na iphona raczkuje... na Androida "w planach" wiec jesli nawigacje jest wazna zostaje ci tylko WM

Data: 2009-10-01 16:16:21
Autor: BaX
[...]

Nie piszę tego złośliwie i nie łącz tego z naszą dyskusją w innym wątku ale to co napisałeś jest niepodobne do Ciebie. W końcu przyznałeś, że iphon nie nadaje się do navi.

Data: 2009-10-01 15:22:37
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 1 Oct 2009 16:16:21 +0200, BaX napisał(a):

[...]

Jeżeli to napisał iStrybyszewski (bo nie widzę kto) to jest to kwintesencja
jego wiedzy w temacie.
Od 2 miesiecy przybyło mnóstwo programów, zarówno na Androida jak i na
iPhone.
Na iPhone są: TomTom, iGo, Sygic, CoPilot Live, Navigon, G-Map
Przede mną leży Androidowy telefon z Sygicem, Copilotem i Ndrive, oprócz
tego jeszcze jest kilka innych programów dostępych..
iPhone po pierwszych nędznych próbach, kiedy to nawigowanie przypominało
oglądanie slajdów co kilka sekund, odrobił lekcję przez te 1.5 roku i jakoś
to działa. Zwłaszcza TomTom i Navigon. Na Androidzie jest to różnie, Ndrive
jest dopiero betą, co daje się zauważyć. Chyba najlepiej działa CoPilot,
ale muszę się na kilka przejażdżek wybrać, żeby to stwierdzić.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-01 18:39:18
Autor: ToMasz
Waldek Godel pisze:
[...]

Jakie jest pokrycie polski, i ile to kosztuje(program znajlepszym
pokryciem).
ToMasz

Data: 2009-10-01 17:59:16
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 01 Oct 2009 18:39:18 +0200, ToMasz napisał(a):

Jakie jest pokrycie polski, i ile to kosztuje(program znajlepszym
pokryciem).

Pokrycia będą bardzo podobne, bo na 99% wszystkie mapy będą z tego samego
źródła (TeleAtlas)

Copilot kosztuje około 60 euro, niestety, póki co nie oferuje Polski Ndrive jeszcze nie ma oficjalnie na Androida, więc zostaje Sygic, z
kompletną Europą kosztuje 80 euro.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-02 07:53:43
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:

[...]

Waldus ... njie troluj juz... przeciez dla was wystarczy ze nei ma Automapy.

Na iPhone są: TomTom, iGo, Sygic, CoPilot Live, Navigon, G-Map

Fajnie wymieniasz produkt i producenta jako dwa.... nie oslabiaj mnie.

Przede mną leży Androidowy telefon z Sygicem, Copilotem i Ndrive, oprócz
tego jeszcze jest kilka innych programów dostępych..

I wszystkie poza Navigonem (nie do kupienia w Polsce chyba ciagle bo nie ma wersji PL)  sie nadaja na smietnik a juz szczegolnie CoPilot i Ndrive

[...]

No nazywanie bete dojrzalem produktem to moze tylko zwolenik pirackich ROMow z WM tam restarcik co pare godzinek jest w normnie

Data: 2009-10-02 07:51:08
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:
[...]

WYbacz ale wcale tak nie napisalem. Iphona dostal nawigacje od dwoch firm tyle ze w Polsce podobno liczy sie Automapa ktorej na iphonie nie ma. To jest typowo polski problem tylko. TomTom i Navigon dla zachodniej europy jest ok.  Po drugie to ze cos raczkuje nie znaczy ze jak stanie na nogi nie bedzie lepsze

Data: 2009-10-02 09:20:52
Autor: Kazik
Jan Strybyszewski pisze:
Zasadniczo nawigacja na iphona raczkuje... na Androida "w planach" wiec jesli nawigacje jest wazna zostaje ci tylko WM

Korzystalem na Androidzie z NaviExperta w wersji Beta i moge polecic.

Data: 2009-10-02 09:28:01
Autor: Jan Strybyszewski
Kazik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
Zasadniczo nawigacja na iphona raczkuje... na Androida "w planach" wiec jesli nawigacje jest wazna zostaje ci tylko WM

Korzystalem na Androidzie z NaviExperta w wersji Beta i moge polecic.

To jest nawigacja online, w domysle mowimy o offlinowych.

Czy tu można pytać o wybór telefonu? :>