Czy tusk jest pedałem?

Data: 2012-11-18 16:38:01
Autor: Przemysław W
Czy tusk jest pedałem?
Dziś na Zjeździe wierchuszki jedynie słusznej partii władzy jej Wódz - DONALD TUSK - rzekł:

"Jesteśmy (w domyśle: PO) gwarancją POKOJU PUBLICZNEGO".

"Musimy chronić naszą OJCZYZNĘ przed polityczną sektą"

A jak donoszą rządowe media, parlamentarzyści PO mają ruszyć w teren "uzbrojeni" w publikację "Pięć lat STABILNEGO ROZWOJU. Platforma Obywatelska 2007-2012" oraz w prezentacje multimedialne.

W listopadzie 2007 r. na wielkim wiecu wyborczym partii Jedna Rosja(rosyjski odpowiednik polskiej partii władzy), w hali Drużba na Łużnikach w Moskwie -WŁADIMIR PUTIN - oświadczył:

"Najważniejszym zadaniem Jednej Rosji jest utrzymanie ciągłości kursu na STABILNY ROZWÓJ kraju, a także ochrona dobrobytu i bezpieczeńtwa OJCZYZNY przez ryzykiem politycznym ze strony opozycji".

Jak widać, podobny język i podobny styl wypowiedzi czekisty z Kremla i "jego człowieka w Warszawie"

http://gannimedes.salon24.pl/464753,zjazd-po-donald-tusk-jak-wladimir-putin

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Przed siedmioma laty przegrał walkę o prezydenturę z Lechem Kaczyńskim Teraz Polacy nadal nie chcą prezydenta Tuska. Według instytutu badań Pollster dla "Super Expressu" "za" jest tylko 12 proc. ankietowanych.

Wszędzie, nawet tu, na Forum Ekonomicznym w Krynicy, widzę zniechęcenie Tuskiem - powiedział ostatnio w RMF FM Aleksander Kwaśniewski

Z kolei według CBOS premierowi nie ufa 42 proc. Polaków

Dlaczego? Czy tusk jest pedałem?

Okazuje się, że jednak jest podstarzałą lesbijką

http://www.tinyurl.pl?UomyZKWi

Data: 2012-11-19 17:10:43
Autor: Przemysaw M.
Czy tusk jest pedałem?
Dnia Sun, 18 Nov 2012 16:38:01 -0600, Przemysaw W napisa(a):

Dzi na Zjedzie wierchuszki jedynie susznej partii wadzy jej Wdz - DONALD TUSK - rzek:

Tusk nie jest, ale o Jarosawwie Kaczyskim chodz rne dziwne suchy.
Palikot rzekomo ma dowody! ;)

--
Jarosaw Kaczyski owiadczy, e z wasnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj okrzykami: "Jarosaw Polsk zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Czy tusk jest pedałem?