Czy tusk juz...

Data: 2011-02-22 14:44:33
Autor: D. J. MC Donald Musk
Czy tusk juz...
dzisiaj skonczyl wizyte w solarium i mecz pilki noznej oraz basen?
Jest 14:40
Do konca dnia pracy jeszcze 20 minut!
Bierz sie pan do roboty!

--
 Gdy obstrukcjoniści staną się zbyt irytujący, nazwijcie ich
 faszystami, nazistami albo antysemitami. Skojarzenie to, wystarczająco

Data: 2011-02-22 16:21:26
Autor: Neko
Czy tusk juz...
Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał

dzisiaj skonczyl wizyte w solarium i mecz pilki noznej oraz basen?
Jest 14:40
Do konca dnia pracy jeszcze 20 minut!
Bierz sie pan do roboty!

Tusk obiecal, ze popracuje, ale po wyborach. :)

Data: 2011-02-22 07:29:07
Autor: Hans Kloss
Czy tusk juz...
On 22 Lut, 16:21, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:

Tusk obiecal, ze popracuje, ale po wyborach. :)

Niestety Polska podpisała ponoć konwencję o niezmuszaniu do pracy
osadzonych w ośrodkach przymusowego odosobnienia więc z szumnych
planów tuskodonka wyjdzie to co zwykle...
J-23

Data: 2011-02-22 21:05:30
Autor: Kaczysta
Czy tusk juz...

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:4d63d489$0$2494$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Podobno pojechał na wywczas do Libii.
AZ

Data: 2011-02-22 17:34:52
Autor: Hans Koss
Czy tusk juz...

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:ik0ejj$2l5s$1news.ett.com.ua...
dzisiaj skonczyl wizyte w solarium i mecz pilki noznej oraz basen?
Jest 14:40
Do konca dnia pracy jeszcze 20 minut!
Bierz sie pan do roboty!

Zauważyłem, że cały dzień gnijesz w Internecie! Opierdalasz się w pracy czy siedzisz na mundurowej emeryturze? Stawiam na to drugie!

HansKoss

Czy tusk juz...