Czy tvn swoich widzów na prawdę uważa za idiotów?

Data: 2009-11-08 10:53:15
Autor: z
Czy tvn swoich widzów na prawdę uważa za idiotów?
Słoneczny poranek a tu w nagle pani Weronika P. w żałobie. przemalowana na czarno rżnie męczennicę.
Że niby materiał z wycieczki trzeba pokazać bo był nakręcony.
Tylko kompletny debil nie widzi tu bezczelne promocji tej pani
Moje zdziwienie przeradza się w odruch wymiotny.
Do tej pory robili to co robili ale z klasą. To już zaczyna być brukowiec.

Data: 2009-11-08 08:38:21
Autor: Mamut
Czy tvn swoich widzów na prawdę uważa za idio tów?

Do tej pory robili to co robili ale z klasą. To już zaczyna być brukowiec.

wiec po co ogladasz? jest tyle innych kanałów

Data: 2009-11-08 19:13:39
Autor: z
Mamut pisze:
Do tej pory robili to co robili ale z klasą. To już zaczyna być brukowiec.

wiec po co ogladasz? jest tyle innych kanałów

Bo to jest profesjonalna stacja głosząca całą prawdę całą dobę i jeszcze do tego opiniotfuuuurcza. Kto nie ogląda jest mocherem :-)

Data: 2009-11-08 20:21:58
Autor: Kompaner

Użytkownik "z" <zch28@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hd71oj$hiu$1inews.gazeta.pl...
Mamut pisze:
[...]

Typowy PiS-dzielec - nienawistny, wszystkowiedzący, pierwszy do linczu.

Data: 2009-11-08 20:33:52
Autor: z
Kompaner pisze:

Typowy PiS-dzielec - nienawistny, wszystkowiedzący, pierwszy do linczu.

To już inteligentnie o tvn nie da się gadać? Takie czasy nastały?

Data: 2009-11-08 20:40:59
Autor: Tomaszek
z pisze:
To już inteligentnie o tvn nie da się gadać? Takie czasy nastały?

No wiesz, to jest telewizja skierowana do pełowców;) Na ich poziomie, dla nich zrozumiała i do nich doskonale trafiająca;)
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-11-09 10:18:27
Autor: MF[PL]
Tomaszek pisze:
z pisze:
To już inteligentnie o tvn nie da się gadać? Takie czasy nastały?

No wiesz, to jest telewizja skierowana do pełowców;) Na ich poziomie, dla nich zrozumiała i do nich doskonale trafiająca;)

Nawet na tej grupie musicie wyjeżdżać z tym politycznym szambem (?)

Data: 2009-11-09 11:39:55
Autor: Marek Dyjor
MF[PL] wrote:
Tomaszek pisze:
z pisze:
[...]

maja wyprane mózgi i nie potrafią inaczej, wszystko widza przez pryzmat walki klasowej tfuj między partyjnej.

Data: 2009-11-10 16:33:19
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:hd76vk$mk3$2news.onet.pl...
z pisze:
To już inteligentnie o tvn nie da się gadać? Takie czasy nastały?

No wiesz, to jest telewizja skierowana do pełowców;) Na ich poziomie, dla nich zrozumiała i do nich doskonale trafiająca;)

Hehe ... dokładnie!
Ostatnio pisałem już o TVN, obnizyli poziom do poziomu
swojego widza ... ot co! :-)

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2009-11-11 15:53:56
Autor: alacak
Czy tvn swoich widzów na prawdę uważa za idi otów?
Witam!

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hdc18j$qur$1@atlantis.news.neostrada.pl...

Hehe ... dokładnie!
Ostatnio pisałem już o TVN, obnizyli poziom do poziomu
swojego widza ... ot co! :-)

Gdzies wyczytalem, ze rzadzi koalicja PO/PSL/TVN i moge sie tylko zgodzic :)

A co do nienawisci, to nienawisc do PiS wprost wylewa sie z programow Majewskiego i Wojewodzkiego

Pozdrawiam
alacak

Data: 2009-11-11 18:52:11
Autor: Cavallino
Użytkownik "alacak" <jakawww@o2.pl> napisał w wiadomości news:hdejb1$nf3$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Grupy Ci się nie pomyliły?
Wypad z tą polityką na właściwą.

A co do nienawisci, to nienawisc do PiS wprost wylewa sie z programow Majewskiego i Wojewodzkiego

I każdego normalnego również.

Data: 2009-11-11 19:17:23
Autor: alacak
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hdetkb$c3n$1@news.onet.pl...

I każdego normalnego również.
Mlodziezowka PO zawsze czujna! ;)

Data: 2009-11-11 19:25:57
Autor: Cavallino
Użytkownik "alacak" <jakawww@o2.pl> napisał w wiadomości news:hdev8e$jq6$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hdetkb$c3n$1@news.onet.pl...

I każdego normalnego również.
Mlodziezowka PO zawsze czujna! ;)

Kula w płot.
A poza tym PLONK WARNING jeśli się nie poprawisz.

Data: 2009-11-11 11:40:28
Autor: Mamut
Czy tvn swoich widzów na prawdę uważa za idio tów?

Kula w płot.
A poza tym PLONK WARNING jeśli się nie poprawisz.

daj spokoj, do takich rzaden argument nie trafi, wszedzie są ukady i
spiski.

Data: 2009-11-11 21:09:47
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Mamut" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:71ee79aa-7e26-4a42-a068-bdfec539746ad21g2000yqn.googlegroups.com...

Kula w płot.
A poza tym PLONK WARNING jeśli się nie poprawisz.

daj spokoj, do takich rzaden argument nie trafi, wszedzie są ukady i
spiski.

 Spiski są wszędzie, i tylko głupiego one dziwią.
Sęk w tym ze mnie/nas one nie dziwią, lecz denerwują.
Przy czym nie denerwuje sama TVN, TRWAM czy inna propagandowa stacja
lecz durnie które tego bezkrytycznie słuchają.

 A PLONKOWNICE sobie możecie ostrzyć, gdy ja psałem na tej
grupie to na "chleb" mówiliście "bep".

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2009-11-11 23:04:01
Autor: Cavallino
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:hdf6ah$gn5$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Tylko co nas to obchodzi?
NTG i tyle.

A PLONKOWNICE sobie możecie ostrzyć, gdy ja psałem na tej
grupie to na "chleb" mówiliście "bep".

I to ci daje prawo śmiecenia?

Data: 2009-11-11 23:29:39
Autor: alacak
Czy tvn swoich widzów na prawdę uważa za idi otów?
Witam!

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hdfcci$q03$1@news.onet.pl...

NTG i tyle.

A co do nienawisci, to nienawisc do PiS wprost wylewa sie z programow Majewskiego i Wojewodzkiego

I każdego normalnego również.

To to tez NTG

I to ci daje prawo śmiecenia?

I smiecisz jak i my :)

Czy tvn swoich widzów na prawdę uważa za idiotów?