Czy twierdzący o zamachu smoleńskim maja jaja ?

Data: 2011-01-18 17:31:46
Autor: wasabi
Czy twierdzący o zamachu smoleńskim maja jaja ?
Czy nie powinni żądać wojny z Rosją ? Przecież niektórzy posłowie informowali że w USA jest takie poparcie dla tej teorii wiec wsparcie USA mieli by na bank (wg.nich) oraz Polonii która nawet nie przyjechała do kraju jak wiadoma partia była u władzy. A tutaj słyszymy tylko o "zamachu" i nic dalej, co tchórzem śmierdzi ? Już za swoje teorie, wiarę nie chce się ginąć, co to za moralność krzyczeć o czymś i nic nie robić w tej sprawie ?

Data: 2011-01-18 12:39:32
Autor: Bruner
Czy twierdzący o zamachu smoleńskim maja jaja ?
spawe roztrzygnie tylko trzecia wojna swiatowa

Data: 2011-01-18 19:03:22
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Bruner" <bruner@bruner.bruner> napisał w wiadomości news:ih4j8s$dgd$1news.onet.pl...
spawe roztrzygnie tylko trzecia wojna swiatowa

A w czwartej będziemy walczyć na łuki i dzidy.

Data: 2011-01-18 17:40:13
Autor: obserwator
wasabi <USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> napisał(a):
Czy nie powinni żądać wojny z Rosją ?

nie strasz ludzi wojna z Rosja, bo to brednie.

Za stworzenie warunkow dogodnych dla Rosjan, aby przyziemic samolot na
pokladzie ktorego znajdowal sie Prezydent i czolowka polskiej opozycji
odpowiada strona polska. To ona wspolpracowala z polskim wrogiem nr. 1.

Winnych nalezy wiec ujawnic i z cala bezwzglednoscia ukarac.
Tak, ze wojny na pewno z Rosja nie bedzie, bo to w sumie nie wina Rosji, tylko
obecnego rzadu i sluzb polskich.

Obecny Prezydent swoje stanowisko zwadziecza zamachowi, ale stanu.

Data: 2011-01-18 17:43:44
Autor: wasabi
On Tue, 18 Jan 2011 17:40:13 +0000, obserwator  wrote:

wasabi <USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> napisał(a):

Czy nie powinni żądać wojny z Rosją ?

nie strasz ludzi wojna z Rosja, bo to brednie.

brednie ? To jaka ma być rekcja Polski na zabicie (zamach) Prezydenta RP przez Rosję (wg. tobie podobnym), schowanie głowy w piasek, sankcje gospodarcze z naszej strony (na które Rosja leje) ?

Jak się mówi "A" to trzeba powiedzieć i "B", a nie trąbić o zamachu ale nie mówiąc co się powinno zrobić jesli by to była parada (a tu cisza - brak jaj ?).

Data: 2011-01-18 17:59:32
Autor: obserwator
> [...]

brednie ? To jaka ma być rekcja Polski na zabicie (zamach) Prezydenta RP przez Rosję (wg. tobie podobnym), schowanie głowy w piasek, sankcje gospodarcze z naszej strony (na które Rosja leje) ?

powtarzam, przede wszytkim w Polsce trzeba znalezc tych, ktorzy sa winni
katastrofie. Jak dokonano zamachu juz na terenie Rosji, to dopiero sie
dowiemy, ale za pare lat (jesli beda ku temu sprzyjace warunki polityczne).

Rosjanie od dnia katastrofy skrupulatnie niszczyli wszytko co moglo byc
dowodem przestepstwa i w ten sposob zacierali slady. Rzad Tuska patrzyl
spokojnie na te dzialania strony rosyjskiej i nie reagowal, co jest dowodem na
to, ze akceptowal takie poczynania strony rosyjskiej.

O Katyniu prawdy dowiedzielismy sie po 70 latach. Teraz zyjemy w czasach,
kiedy jest szansa na szybsze wykrycie jak bylo naprawde.

Jak się mówi "A" to trzeba powiedzieć i "B", a nie trąbić o zamachu ale nie mówiąc co się powinno zrobić jesli by to była parada (a tu cisza - brak jaj ?).

wiec mowie "B" - przeprowadzic dochodzenia, znalezc winnych po stronie
polskiej, ukarac winnych i wsadzic do pierdla.

Data: 2011-01-18 18:31:11
Autor: wasabi
On Tue, 18 Jan 2011 17:59:32 +0000,  obserwator wrote:

> [...]

katastrofie. Jak dokonano zamachu juz na terenie Rosji, to dopiero sie
dowiemy, ale za pare lat (jesli beda ku temu sprzyjace warunki

W jaki sposób rząd odpowiada za katastrofę, skoro nawet śp. Szczygło obcinał kase na szkolenia, w tym i zlikwidował szkolenie na symulatorze tutki.

Po tym co napisałeś o zamachu udowodniłeś to że nikt cie już nie przekona że było inaczej, nawet jak by była komisja między narodowa i odrzuci teorie zamachu to będziesz twierdził ze rosja zniszczyła dowody. Ziobro tez mówił ze jak nie ma dowodów to zostały zniszczone, z ciebie te mozna zrobić pedofila i powiedziec ze dowody zapewne zniszczyles.

[...]

Jesli jest tak jak mówisz, to jak miał zareagować ? Puscic armię aby dowody przywiozła do Polski ?

[...]

pytanie, czyja prawda ? ta racjonalna czy ta od Antka ?

Data: 2011-01-18 19:04:31
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-18 18:59,  obserwator pisze:

wiec mowie "B" - przeprowadzic dochodzenia, znalezc winnych po stronie
polskiej, ukarac winnych i wsadzic do pierdla.

W przypadku do niektorych jest to juz wykonalne. Ale zaczynasz wreszcie cos qmac.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-18 18:15:53
Autor: obserwator
jedrus <jedrus@nospam.btx.pl> napisał(a):
> [...]

> polskiej, ukarac winnych i wsadzic do pierdla.

W przypadku do niektorych jest to juz wykonalne. Ale zaczynasz wreszcie cos qmac.

te Andrzej, wez popraw te twoje stronki pod katem graficznym. Za male litery i zle sie je czyta. Widze, ze masz niezla leetyne do biznesu, ale chujowate poglady polityczne.

Data: 2011-01-18 19:17:13
Autor: u2
W dniu 2011-01-18 19:15,  obserwator pisze:
Widze, ze masz niezla leetyne do biznesu, ale chujowate poglady polityczne.

Typowe dla Żydka.

Data: 2011-01-18 19:25:37
Autor: the_foe
[...]

a mnie uczono ze w 1943 roku. Nawet Czerwony Krzyz tam byl i wielu patriotow polskich przywiezionych na sile. Hitlerowcy, jako ze byli tu niewinni, dawali swobode badan. Sami Niemcy, w raporcie stwierdzili ze ofiary byly mordowane z niemieckiej broni.
W 1955 roku ukazal sie niezalezny od komunistow polski raport wydany w Paryzu.

--
the_foe

Data: 2011-01-18 19:04:43
Autor: .heÂŽsk.
Czy twierdzący o zamachu smoleńskim maja jaja ?
On Tue, 18 Jan 2011 17:43:44 +0000 (UTC), wasabi
<USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> wrote:

> [...]

Jak się mówi "A" to trzeba powiedzieć i "B", a nie trąbić o zamachu ale nie mówiąc co się powinno zrobić jesli by to była parada (a tu cisza - brak jaj ?).

 wojna! wojna! wojna! kto pierwszy ruszy na moskwe? wodzu prowadz!
 wodzu prowadz! no prezesie "nadejszla" chwila prawdy...

Data: 2011-01-18 19:32:42
Autor: the_foe
W dniu 2011-01-18 19:04, .heÂŽsk. pisze:
[...]

gospodarcze z naszej strony (na ktĂłre Rosja leje) ?

[...]

Musimy:
a)powolac na stale pod bron 1 mln obywatelii
b)stworzyc program nuklearny
c)znudowac infrastrukture odwirujaca ciezka wode
d)zbudowac bron termojadrowa
e)wdrozyc technologie ICBM

bedziemy gotowi do wojny za 15-20 lat i jakies 50% PKB tego okresu

--
the_foe

Data: 2011-01-18 18:56:32
Autor: wasabi
[...]

dopisz po jednym zerze do tych lat, to wtedy bedzie realne, czy wiesz ile u nas trwaja przetargi ?

Data: 2011-01-18 18:49:12
Autor: mi
On 18.01.2011 18:40, obserwator wrote:
nie strasz ludzi wojna z Rosja, bo to brednie.

Te mendy propagandowe właśnie chcą eksponować tę brednię, żeby sugerować, że jest to jedyna możliwość.

Mendy takie, gdyby czerwonoarmista zgwałcił im żone, to by udawali, że nic się nie stało. Bo przecież nie wypowiedzą wojny Sowietom.

mi

Data: 2011-01-18 17:54:31
Autor: wasabi
On Tue, 18 Jan 2011 18:49:12 +0100, mi wrote:

On 18.01.2011 18:40, obserwator wrote:
nie strasz ludzi wojna z Rosja, bo to brednie.

Te mendy propagandowe właśnie chcą eksponować tę brednię, żeby
sugerować, że jest to jedyna możliwość.

to dlaczego takie mendy jak ty nie powiedzą wprost co powinno sie zrobić jak to byłby zamach ? Ja nie widzę osobiscie powodu wojny z Rosją, bo teorie zamachu uważam (i na szczescie jestem w wiekszości) za totalny debilizm tych co to rozgłaszają.

Mendy takie, gdyby czerwonoarmista zgwałcił im żone, to by udawali, że
nic się nie stało. Bo przecież nie wypowiedzą wojny Sowietom.

przypuszczam ze jesteś z tych co tylko szczekają, a jak przyjdzie co do czego to pierwsi by uciekli.

Data: 2011-01-18 18:10:19
Autor: obserwator
[...]

wczoraj zglosiles tu pretensje, ze twoi adwesarze nie zachowuja sie na tej
grupie tak, jakbys sobie tego zyczyl. Popatrz co piszesz kolejny raz. Sprawdz co pisales pod moimy tekstami
wczesniej, chociaz one nie obrazaly ciebie jako osoby.

Byly to teksty o faktach, ktorych ty nie potrafisz zaakceptowac.

Teraz zalozyles post i starszysz ludzi wojna z Rosja. Wytlumaczylem ci jak nalezy ta sprawe roziazac, ale to nadal nie pasuje do
zalozonej prez ciebie tezy, wiec ublizasz rozmowcom.

W koncu o co tobie chodzi? O dyskusje czy wznieceniee kolejnej zadymy na tej
grupie i sprowokowanie pyskowki?  --

Data: 2011-01-18 18:42:33
Autor: wasabi
On Tue, 18 Jan 2011 18:10:19 +0000,  obserwator wrote:

[...]

a jak ma traktować powaznie ludzi którzy za argumenty mówiace o zamachu przytaczaja fakty napisane na blogach przez pseudo expertów, zapewne jaki wiesz kazdy moze pisać co chce. Albo tez jako dowód w sprawie film z youtube jako dowód prawdy objawionej, na tubce tez są filmy o lądowaniu ufo, sam jak wiesz (a chyba ciemny nie jesteś) w dobie komputerów można sobie dowolny filmik zmontować

Byly to teksty o faktach, ktorych ty nie potrafisz zaakceptowac.

nie ma faktów które mówią o zamachu, pozostawmy to prokuraturze

Teraz zalozyles post i starszysz ludzi wojna z Rosja.

Wiesz zapewne jaki byl powód wybuchu I wojny światowej ?

[...]

nie straszę wojną, to był taki "trick" aby zmusić do myślenia, dlaczego mam nie wierzyć ustaleniom prokuratury czy naszej komisji (ruskim z natury nie wierzę, zresztą tak samo jak niemcowi), nie mam podstaw trąbić o zamachu jak nie zakończyły śledztwa. A niektórzy posłowie trąbią o zamachu, naginając fakty, nie wiem jak ty, ale jeśli prokuratura stwierdzi ze winny jest jakiś minister, to będe pierwszy krzyczał "pod trybunał dziada" ale jak stwierdzi ze winny jest ktoś z samolotu - tu nie ma wyboru, bo karę juz poniósł.

Co do ukrywania faktów przez rzad, to tez za bardzo nie wierzę, w polsce nie istnieje takie cos jak tajemnica, wyszstko wypływa na powierzchnie

Data: 2011-01-18 19:01:25
Autor: obserwator
[...]

na blogach pisza tez eksperci pod pseudonimami. Ponadto przytaczane sa rowniez
opinie fachowco, ktorzy nie sa dopuszczani do mediow,

Teraz powoli okazuje sie, ze ci blogerzy drazyli tematy, ktore powoli okazuja
sie zgodne z faktami, a ktore to fakty byly a priori odrzucane , badz wysmiewane.

> Byly to teksty o faktach, ktorych ty nie potrafisz zaakceptowac.

nie ma faktów które mówią o zamachu, pozostawmy to prokuraturze

piszac to zdanie nawizalem do twojej wypowiedzi w innym watku pod moim tekstem
w ktorym wymienilem jako jeden z zarzutow pod adresem PO, fakt 400 afer ktore sa dzielem tego rzadu. Zagroziles mi prokuratorem, chciaz temat jest szeroko komentowany w sieci i
poparty faktograficznie.

> Teraz zalozyles post i starszysz ludzi wojna z Rosja.
Wiesz zapewne jaki byl powód wybuchu I wojny światowej ?

to bylo dawno, dzisiaj takich problemow nie rozwiazuje sie na drodze
konfrontacji militarnej, zwlaszcza jesli de facto zawinil rzad aktualnie
sprawujacy wladze w Polsce.
> [...]

nie straszę wojną, to był taki "trick" aby zmusić do myślenia, dlaczego mam nie wierzyć ustaleniom prokuratury czy naszej komisji (ruskim z natury nie wierzę, zresztą tak samo jak niemcowi), nie mam podstaw trąbić o zamachu jak nie zakończyły śledztwa. A niektórzy posłowie trąbią o zamachu, naginając fakty, nie wiem jak ty, ale jeśli prokuratura stwierdzi ze winny jest jakiś minister, to będe pierwszy krzyczał "pod trybunał dziada" ale jak stwierdzi ze winny jest ktoś z samolotu - tu nie ma wyboru, bo karę juz poniósł.

wytlumaczylem chyba dostatecznie klarownie, ze wojny na pewno nie bedzie i co powinno sie w zaistnialej sytuacji zrobic. Mam nadzieje, ze ciebie tez w ten sposob pobudzilem do myslenia.

Co do ukrywania faktów przez rzad, to tez za bardzo nie wierzę, w polsce nie istnieje takie cos jak tajemnica, wyszstko wypływa na powierzchnie

Zgoda, ale spoleczenstwo musi naciskac na ujawnienie tych faktow, a nie bezkrytycznie akceptowac poczynan tego rzadu.

Data: 2011-01-18 19:32:17
Autor: wasabi
On Tue, 18 Jan 2011 19:01:25 +0000,  obserwator wrote:

[...]

ja wyznaje zasade ze co bloger to inna teoria, na forach specjalistycznych polskich/zagranicznych może to głupio zabrzmi winą obarczani są piloci (przecenienie swoich możliwości) i wieża (olanie powagi sytuacji - pijani ?), znajdzie sie co prawda zawsze jakis oszołom z zamachem czy wywieraną presją.

> [...]

400 afer ktore sa dzielem tego rzadu. Zagroziles mi prokuratorem, chciaz
temat jest szeroko komentowany w sieci i poparty faktograficznie.

od gróźb do czynów daleka droga, liczyłem na to ze pokazesz tą liste 400 afer.Ja wiem o 3/4 wykreowanych przez Kamińskiego wg. mojego zdania, twoje moze być inne (i zapewne jest)

> [...]

to bylo dawno, dzisiaj takich problemow nie rozwiazuje sie na drodze
konfrontacji militarnej, zwlaszcza jesli de facto zawinil rzad aktualnie

posądzasz rząd o udział w zamachu (bo to było pisane w tym sensie) ?

> [...]

i co powinno sie w zaistnialej sytuacji zrobic. Mam nadzieje, ze ciebie
tez w ten sposob pobudzilem do myslenia.

z zasady katastrofa nie jest przyczyną wybuchu wojny, bo jak gdzieś pisałem już nie widzę motywu zamachu.

[...]

Dlatego powinniśmy czekać na zakonczenie śledztwa Polskich organów i wtedy wrzeszczeć i rozliczać, ale w naszym kraju zawsze jest wszystko od końca

Data: 2011-01-18 20:10:16
Autor: the_foe
W dniu 2011-01-18 20:01,  obserwator pisze:
Teraz powoli okazuje sie, ze ci blogerzy drazyli tematy, ktore powoli okazuja
sie zgodne z faktami, a ktore to fakty byly a priori odrzucane , badz wysmiewane.

na blogach byly opsiane kazde mozliwosci zdarzenia. Ktos musial trafic.

--
the_foe

Data: 2011-01-18 21:19:59
Autor: mi
On 18.01.2011 20:10, the_foe wrote:
na blogach byly opsiane kazde mozliwosci zdarzenia. Ktos musial trafic.

Jakaż szkoda dla czekistów, że jednak tylu trafiło z niszczeniem wraku, zaginięciem taśm czy tym, że czekiści sfałszowali stenogram. I z wieloma innymi sprawami. :)

mi

Data: 2011-01-18 18:31:58
Autor: obserwator
mi <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał(a):
> [...]

Mendy takie, gdyby czerwonoarmista zgwałcił im żone, to by udawali, że nic się nie stało. Bo przecież nie wypowiedzą wojny Sowietom.

ale ciekawe co by zrobli gdyby sie okazalo, ze zona im sie puszcza na lewo i
na prawo (zona to rzad Tuska).

Wypowiedzieliby wojne wszytkim chlopom (Rosji, Niemcom), czy zonie zrobiliby
lanie i wzieli by z nia rozwod?

Data: 2011-01-18 18:45:47
Autor: wasabi
On Tue, 18 Jan 2011 18:31:58 +0000,  obserwator wrote:

> [...]

lewo i na prawo (zona to rzad Tuska).

Wypowiedzieliby wojne wszytkim chlopom (Rosji, Niemcom), czy zonie
zrobiliby lanie i wzieli by z nia rozwod?

wtedy jest trybunał stanu dla nich i to nie podlega dyskusji, na razie bronie rozsądku (osobiscie mam w dupie cały rząd PO, ale boje sie też cyrku jaki fundował nam rząd PiS, za SLD głosowac nie będe, a nic innego sensownego nie ma, to zostaje tylko PO (dla mnie, mniejsze zło). W polsce nie ma klasy politycznej, tylko karierowicze.

Data: 2011-01-18 18:53:24
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-18 18:49, mi pisze:

nie strasz ludzi wojna z Rosja, bo to brednie.

Te mendy propagandowe właśnie chcą eksponować tę brednię, żeby
sugerować, że jest to jedyna możliwość.

Mendy takie, gdyby czerwonoarmista zgwałcił im żone,

Cos mi sie zdaje ze juz ciebie ktorys przyhaczyl ale to towj problem i sam zapierdalaj w okopy.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-18 19:17:33
Autor: the_foe
W dniu 2011-01-18 18:40, obserwator pisze:
i czolowka polskiej opozycji

w Polsce opozycja jest jednoosobowa. Reszta to figuranci bo sad nie zarejstruje partii o strukturze dyktatury. Podobny schemat jak u Leppera.

--
the_foe

Data: 2011-01-18 19:04:43
Autor: .heÂŽsk.
Czy twierdzący o zamachu smoleńskim maja jaja ?
On Tue, 18 Jan 2011 17:31:46 +0000 (UTC), wasabi
[...]

 macierewicz z fotyga oglosili w usa wielka mobilzacje ale polonusy
 olali sikiem prostym blaganie wyslannikow prezesa. zwlaszcza wyroznil
 sie tu jeden z senatorow u ktorego fotyga zabiegala o audiencje.  kobiecina spoznila sie o cale 50 lat...

Data: 2011-01-18 18:12:55
Autor: obserwator
he?sk. <FAKT.super.brednie@interia.pl> napisał(a): ?

[...]

klamiesz. zalatwili to co trzeba. Pisalem juz o tym, ale oczywiscie ty jestes
tu do rozrabiania, a nie dyskutowanie. Dezinformatorze antypolski.

Data: 2011-01-18 18:47:25
Autor: wasabi
On Tue, 18 Jan 2011 18:12:55 +0000,  obserwator wrote:

[...]

z całym szacunkiem co załatwili, to że pogadali z Polonią ? gdzie jest ta rezolucja kongresu o której tak mówili ?

Data: 2011-01-18 19:10:20
Autor: obserwator
Czy twierdzący o zamachu smoleńskim maja jaja ?
wasabi <USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> napisał(a):
z całym szacunkiem co załatwili, to że pogadali z Polonią ? gdzie jest ta rezolucja kongresu o której tak mówili ?

pogadali z tymi co moga pomoc. Rozmowy byly przeprowadzane nie tylko z
Polakami ktorzy tam zyja i moga nam pomoc. Nie wszytko mozna od razu
naglasniac, za wiele ucholi podsluchuje:))

ps. Polonia, to niewlasciwe slowo wymyslone za PRL-u.

Data: 2011-01-18 19:23:30
Autor: wasabi
On Tue, 18 Jan 2011 19:10:20 +0000,  obserwator wrote:

[...]

USA by bardzo pomogła ujawniając (udostępniając) rozmowę braci czy faktycznie dotyczyła tylko matki, szkoda ze tez w tym kierunku nie dochodzili prawdy, skoro twierdza ze badają wszelkie wątki.

ps. Polonia, to niewlasciwe slowo wymyslone za PRL-u.

nie wiem, mieszkałem w Kanadzie 15 lat i tak się mówiło, ale to było z 10 lat temu

Data: 2011-01-18 19:35:16
Autor: obserwator
[...]

przeciez masz juz udostepnione nagrania i ten wymysl sami Rosjanie obalili.

> ps. Polonia, to niewlasciwe slowo wymyslone za PRL-u.

nie wiem, mieszkałem w Kanadzie 15 lat i tak się mówiło, ale to było z 10 lat temu

tak sie mowi, bo tak narzucili komunisci, aby ponizyc Polakow ktorzy
zdecydowali sie na emigracje w czasach komuny, jednoczesnie ponizali w ten
sposob tez tych, co znalezli sie tam zaraz po wojnie z powodow politycznych.

No i sie przyjelo. Takiego rozroznienia nie stosuja zadne inne narodowosci. --

Data: 2011-01-18 19:50:51
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-18 18:31, wasabi pisze:
[...]

USA nie z tych co chcieliby umierać za Smoleńsk.

Data: 2011-01-18 22:53:38
Autor: Jaksa
On Tue, 18 Jan 2011 18:31:46 +0100, wasabi  <USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> wrote:

Czy nie powinni żądać wojny z Rosją ? Przecież niektórzy posłowie
informowali Ĺźe w USA jest takie poparcie dla tej teorii wiec wsparcie USA
[...]

to co napisales jest tak glupie, ze proponuje tobie przejscie na  pl.soc.przedszkolaki.

tutaj spotykaja sie dorosli.

Jaksa

Data: 2011-01-19 12:22:33
Autor: Klin
Użytkownik wasabi napisał:
[...]

   O Katyń też była wojna? Polska to nie Izrael, gdzie się odpowiada
    złem na zło i to po lichwiarsku z wysokim procentem - są inne
    metody szukania sprawiedliwości niż ślepa zemsta.

Czy twierdzący o zamachu smoleńskim maja jaja ?