Czy twoje dziecko jest 'szatanistą'? :>

Data: 2011-04-26 15:36:47
Autor: Lorn
Czy twoje dziecko jest 'szatanistą'? :>
http://www.youtube.com/watch?v=FjFM-tYjmEQ

"jeżeli twoje dziecko słucha tego i się nie śmieje to wiesz że coś się złego dzieje" - MrVDawid

;-)

Data: 2011-04-26 18:55:05
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czy twoje dziecko jest 'szatanistą'? :>
wtorek, 26 kwietnia 2011 15:36. carbon entity 'Lorn' <ateagina@poczta.fm>

http://www.youtube.com/watch?v=FjFM-tYjmEQ

"jeżeli twoje dziecko słucha tego i się nie śmieje to wiesz że coś się
złego dzieje" - MrVDawid

;-)

Kaczyzm siada na mózg i władzy duchownej. Ciekawe jak długo ten ksiądz będzie miał pozwolenie od episkopatu na mówienie tych andronów... "To wszystko wpuszczono na naszą ziemię..." -- - a tego księdza religia skąd pochodzi? Czy stworzyli ją Polacy?

PS.

Czym stałeś się w kajdanach religii niszczącej więź z pradawnym mitem Mówiącej jak pokochać swych wrogów pokochać strach,
nie walczyć z niczym

Od prawdy wciąż daleki
Kaznodziejom złożyłeś hołd
Największej hańbie na Twojej ziemi
Sprzedałeś los

Gdy przyjdzie kres
I nic do stracenia nie będzie już
Na polach bitew, w imionach drzew
W kurhanach przez które wzywała krew
Nie znajdziesz życia

http://www.youtube.com/watch?v=mBVldNVgO5w

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-04-26 18:58:12
Autor: u2
Czy twoje dziecko jest 'szatanist'? :>
W dniu 2011-04-26 18:55, Jakub A. Krzewicki pisze:
Kaczyzm siada na mzg i wadzy duchownej. Ciekawe jak dugo ten ksidz bdzie mia pozwolenie od episkopatu na mwienie tych andronw...

Oj tam, co zawiniy temu ksidzu 6-stki albo hewi metal ? :)

Data: 2011-04-26 19:06:18
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czy twoje dziecko jest 'szatanistą'? :>
wtorek, 26 kwietnia 2011 18:58. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

W dniu 2011-04-26 18:55, Jakub A. Krzewicki pisze:
Kaczyzm siada na mózg i władzy duchownej. Ciekawe jak długo ten ksiądz
będzie miał pozwolenie od episkopatu na mówienie tych andronów...

Oj tam, co zawiniły temu księdzu 6-stki albo hewi metal ? :)

Jaja, panie prawda... jaja jak berety... no ale na Wielkąnoc to jaja muszą być...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-04-26 19:21:34
Autor: u2
W dniu 2011-04-26 19:06, Jakub A. Krzewicki pisze:
Oj tam, co zawiniy temu ksidzu 6-stki albo hewi metal ? :)
Jaja, panie prawda... jaja jak berety... no ale na Wielknoc to jaja musz by...

A to wielkanocne kazanie bylo krzewciu ? :)

Data: 2011-04-26 20:34:48
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czy twoje dziecko jest 'szatanist±'? :>
wtorek, 26 kwietnia 2011 19:21. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

A to wielkanocne kazanie bylo krzewciu ? :)

Nie wiem, do kościoła nie chodzę. Ale jak data wskazuje na Wielki Tydzień, to naprawde można rzec, że temu księdzu palma odbiła :)

PS. Może sobie mugol na platformę gadać, na żydków, masonów, syjonistów, na toto czerwone też co tam się mu żywnie podoba, ale niech nie dotyka Prawdziwych Ludzi.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-04-26 20:36:17
Autor: u2
W dniu 2011-04-26 20:34, Jakub A. Krzewicki pisze:
A to wielkanocne kazanie bylo krzewciu ? :)
Nie wiem, do kościoła nie chodzę.

No to nie pierdol, pokurwiencze.

Data: 2011-04-26 20:42:01
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czy twoje dziecko jest 'szatanist±'? :>
wtorek, 26 kwietnia 2011 20:36. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

No to nie pierdol, pokurwiencze.

Tak będziesz Jarla nazywał, nidingu?

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-04-26 20:43:14
Autor: u2
W dniu 2011-04-26 20:42, Jakub A. Krzewicki pisze:
No to nie pierdol, pokurwiencze.
Tak będziesz Jarla nazywał, nidingu?

Znowu pierdolisz. :)

Data: 2011-04-26 20:59:00
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czy twoje dziecko jest 'szatanist±'? :>
wtorek, 26 kwietnia 2011 20:43. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Znowu pierdolisz. :)

A w ogóle czego ty jutu chcesz, ale tak konkretnie? Bo jak dotąd to się potrafisz tylko inwektywami popisywać.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-04-26 21:02:18
Autor: u2
W dniu 2011-04-26 20:59, Jakub A. Krzewicki pisze:
Znowu pierdolisz. :)
A w ogóle czego ty jutu chcesz, ale tak konkretnie? Bo jak dotąd to się potrafisz tylko inwektywami popisywać.

A ty qrwa na marsie żyjesz, że uważasz normalny język za inwektywy ?

Data: 2011-04-26 21:11:01
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czy twoje dziecko jest 'szatanist±'? :>
wtorek, 26 kwietnia 2011 21:02. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

A ty qrwa na marsie żyjesz, że uważasz normalny język za inwektywy ?

No ktoś mnie tutaj od pokurwieńców wyzwał. Nawet gdyby to miało znaczyć od pierwszych dwóch liter wyzwisko na Platfusów, to jest tak, jak gdyby u2 z dubeltówki celował w dzika a upolował królika ;) Nie popieram nikogo z Bandy Czworga, chociaż różnicuję ten element na mniej lub bardziej groźny. Jakoś nie widziałem, żebym za obecnego regime'u, choć nie da się zaprzeczyć jego oczywistej nędzy, włos mi z głowy spadł.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-04-26 19:17:48
Autor: obserwator
Czy twoje dziecko jest 'szatanist?'? :>
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa(a):  Jako nie widziaem, ebym za obecnego regime'u, cho nie da si zaprzeczy jego oczywistej ndzy, wos mi z gowy spad.

w rezim PRL-u tez masa ludzi w koncu przezyla. Wszystkich nie wymordowali.
A sa nawet tacy, ktorzy robia wszystko aby tamten rezim powrocil.

Nawet na tej grupie tacy sie produkuja.

Ja jako obserwator z podziwu wyjsc nie moge, nad ludzka logika:))

Data: 2011-04-26 21:13:35
Autor: u2
W dniu 2011-04-26 21:11, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

A ty huju nie pokurwieniec ? No to soorrryyyy :)

Data: 2011-04-26 21:34:14
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czy twoje dziecko jest 'szatanist±'? :>
wtorek, 26 kwietnia 2011 21:13. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

A ty huju nie pokurwieniec ? No to soorrryyyy :)

Weź przestań sobie pokpiwać... żyjemy w tej Polsce jak na beczce prochu, dwie  Przewodnie siły, nie licząc krasnych i ludowych kibitzerów stają naprzeciwko siebie i rzucają się do gardeł jak wyszkolone brytany... no trzeba do chuja Pana (jak wiadomo owo greckie bóstwo było nieźle obdarzone, czemu mogą liczne Nymphy przytaknąć :P ) uważać, żeby ktoś nie nacisnął zapalnika, który rozsadzi tę beczkę prochu.

W Anglii pdoczas wojny domowej, którą rozpętał Cromwell, pierwszymi, którzy oberwali byli właśnie magowie i czarownice, nie będę liczył też ofiar wśród tej grupy za czasów Rewolucji Francuskiej i Rosyjskiej, gdzie sporo okultystów zginęło właśnie w imię Wieku Rozumu, kościół rzymski nie był ani pierwszą, ani ostatnią organizacją, która na nich polowała. Dlatego tylu wśród nas niechętnych jakiejkolwiek rewolucji przeprowadzonej nawet w najszczytniejszych celach. No może z wyjątkiem typów spod ciemnej gwiazdy znanych jako Illuminati... ale mi do NWO jest tak daleko jak z Wrocławia do Nowego Yorku. Jaraczej po stronie tradycjonalizmu integralnego, philosophia Perennis, Ordinul Dragonului -- - jak Władkowie Jagiełlo i Drakula ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-04-26 21:35:59
Autor: u2
W dniu 2011-04-26 21:34, Jakub A. Krzewicki pisze:
A ty huju nie pokurwieniec ? No to soorrryyyy :)
Weź przestań sobie pokpiwać... żyjemy w tej Polsce jak na beczce prochu

Nie pierdol :)

Data: 2011-04-26 21:48:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czy twoje dziecko jest 'szatanist±'? :>
wtorek, 26 kwietnia 2011 21:35. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Nie pierdol :)

Wiesz, magia wulgarna jest zdolna zawiązać oczy pogańskiej Temidzie/Iustitii. Wypraktykowałem to na Polańskim i nie tylko. Chyba, że przeciwstawi się temu ktoś dysponujący jeszcze starszymi siłami, jeszcze starszą magią, sprzed czasu stworzenia Wielu Bogów. Wolę nie drażnić tych sił, żeby spały w spokoju i lękiem mnie napawa, jeżeli ktoś je próbuje obudzić.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-04-26 21:51:50
Autor: u2
W dniu 2011-04-26 21:48, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Ja mogę obudzić demony, o których nawet nie śniłeś. Tylko zgłoś się do
mnie nad Dolinę Rospudy :)

Data: 2011-04-26 21:58:26
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czy twoje dziecko jest 'szatanist±'? :>
wtorek, 26 kwietnia 2011 21:51. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Ja mogę obudzić demony, o których nawet nie śniłeś. Tylko zgłoś się do
mnie nad Dolinę Rospudy :)

A wiesz -- - wierzę ci. W końcu to "azjatycka" część Polski, unijny kawałek Matki Rusi (Ruś Czarna). O jak ci zazdroszczę, że mieszkasz na Świętej Ziemi... i masz pewnie do niej inne plany niż niektórzy Moskwicze ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-04-26 22:05:21
Autor: u2
W dniu 2011-04-26 21:58, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
A wiesz -- - wierzę ci. W końcu to "azjatycka" część Polski, unijny kawałek Matki Rusi (Ruś Czarna). O jak ci zazdroszczę, że mieszkasz na Świętej Ziemi... i masz pewnie do niej inne plany niż niektórzy Moskwicze ;)

Jakie qrwa plany idioto ? :) Planowanie zaginęło razem z prl-em :)

Data: 2011-04-26 22:19:17
Autor: u2
W dniu 2011-04-26 22:17, Jakub A. Krzewicki pisze:
Jakie qrwa plany idioto ? :) Planowanie zaginęło razem z prl-em :)
Nie udawaj, że nie wiesz, o co chodzi. Księstwo Moskiewskie miało już od czasów Iwana Groźnego program "zbierana ziem ruskich", podobnie CCCP i pewnie ma go też Federacja, bo to w końcu часть империи. Czyli to, co oni robią, to bardzo materialistyczne traktowanie ideału "Świętej Rusi" ;) Trochę inne niż wśród takich, co mówią o sobie "gente Ruthenus, natione Polonus". Cały spór Polski z Rosją to spór o dziedzictwo Rusi Kijowskiej, które państwo jest bardziej prawowitym jej spadkobiercą -- - tak było już od Jagiellonów i o to mi w sumie chodziło. Przecież Władek Jogaiła i Władek Dracula to w sumie postacie z obrzeża tej samej cywilizacji wschodniosłowiańskiej. Versus Rurykowicze, poźniej Romanowy czy następne reżimy.

No co ty qrwa pierdolisz jak naćpany ? :)

Data: 2011-04-26 22:20:29
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czy twoje dziecko jest 'szatanist±'? :>
wtorek, 26 kwietnia 2011 22:19. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

[...]

To, że wspólne nam sało, wodka i ogurcy ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-04-26 22:24:35
Autor: u2
W dniu 2011-04-26 22:20, Jakub A. Krzewicki pisze:
No co ty qrwa pierdolisz jak naćpany ? :)
To, że wspólne nam sało, wodka i ogurcy ;)

Jakie qrwa sało ? Znam Sałowa. Ale qrwa  nie sało !!!!

Data: 2011-04-26 22:56:48
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czy twoje dziecko jest 'szatanist±'? :>
wtorek, 26 kwietnia 2011 22:24. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Jakie qrwa sało ? Znam Sałowa. Ale qrwa  nie sało !!!!

:)))

http://tinyurl.com/6xz2fr6
http://tinyurl.com/5t7cs3m

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-04-26 22:19:37
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czy twoje dziecko jest 'szatanist±'? :>
wtorek, 26 kwietnia 2011 22:05. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

[...]

PS. Czyli wspólne nam sało, wodka i ogurcy ;)