Czy tylko ja mam to skojarzenie.... ?

Data: 2010-01-13 23:03:28
Autor: Grzegorz Z.
Czy tylko ja mam to skojarzenie.... ?
.... że ci co teraz chcą pieniędzy od Deutsche Bahn to tak naprawdę ci sami
którzy parę miesięcy temu słali listy do Kataru?

Data: 2010-01-14 00:14:54
Autor: Slawek SWP
Użytkownik Grzegorz Z. napisał:
.... że ci co teraz chcą pieniędzy od Deutsche Bahn to tak naprawdę ci sami
którzy parę miesięcy temu słali listy do Kataru?

Oddech konkurencji na plecach(?) :) A może to nie nowa ale wciąż ta sama grupa przedsiębiorców...?

--
Sławek SWP
Małpę od człowieka odróżnia się po zachowaniach ludycznych z tym, że trafiają się przypadki niemal nieodróżnialne...

Data: 2010-01-14 16:48:24
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 14 Jan 2010 00:14:54 +0100, Slawek SWP napisał(a):

[...]

Zastanawiałem się czy to bardziej z kręgów Kurskiego czy może Ojca
Wiertacza, po twojej kompulsywnej reakcji wnioskuję że to drugie. --

Czy tylko ja mam to skojarzenie.... ?