Czy tylko ruska bezczelność?

Data: 2011-01-15 15:24:35
Autor: Kontroler Ruchu
Czy tylko ruska bezczelność?

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4d31999e$0$2437$65785112news.neostrada.pl...
Wiedziałem, że raport MAK będzie bezczelnie jednostronny, ale po Ruskich
(konsekwentnie będę w tym tekście używał takiego określenia neosowieckiej
władzy, która rządzi obecnie Rosją) spodziewałem się jednak pewnego
wysubtelnienia jego konkluzji. Okazało się, że się myliłem: wystąpienie
Anodiny (które oglądałem niemal w całości w studiu Polsat News, z trudem
zachowując spokój) było wyjątkowo bezczelne, podobnie zresztą jak cała
konstrukcja raportu.

Nie, to polska głupota i ułańska fantazja. Zamordyzm w armii, beztroska dowódców i paskudny charakter braci Kaczyńskich doprowadziły do tej tragedii. Na własne zyczenie wystawili się Ruskim jak zające. Nie dziw się więc Ruskim, że potraktowali Kaczyńskich i tą całą świtę VIP-ów jak ostatnich  debili. Chciał JK prawdy to ją ma chociaż wydaje mi się, że końcowa odsłona jeszcze nie nastąpiła.

Czy tylko ruska bezczelność?