Czy u Was dzi¶ Yanosik nie działał?

Data: 2018-06-24 00:27:33
Autor: radekp@konto.pl
Czy u Was dzi¶ Yanosik nie działał?
Sat, 23 Jun 2018 23:12:49 +0200, w <pgmd4n$nld$1@node2.news.atman.pl>, Marek S
<precz@spamowi.com> napisał(-a):

Chyba zem¶ciło się na mnie narzekanie na nawigację Yanosika. Sporadycznie miewam dłuższe wyjazdy i akurat dzi¶ takowy miałem. Cały dzień, od rana do nocy nie działał "antyradar". Żadnych komunikatów o suszarkach, radarach stacjonarnych i innych, z wyj±tkiem nieoznakowanych.

Ja sporadycznie miewam całkowit± zawiechę, tj. widget jest, ale cały czas
martwy.
Orientuję się dopiero przy mijaniu stacjonarnego, że apka wisi.

Data: 2018-06-24 16:44:44
Autor: Marek S
W dniu 2018-06-24 o 00:27, radekp@konto.pl pisze:

Ja sporadycznie miewam całkowit± zawiechę, tj. widget jest, ale cały czas
martwy.
Orientuję się dopiero przy mijaniu stacjonarnego, że apka wisi.

U mnie się nie wiesza w ogóle. Kiedy¶ tak robił. Ale od dłuższego czasu jest spokój.

A w nawi±zaniu do w±tku, to z pewno¶ci± nie o to chodziło gdyż robi±c sobie przerwy w podróży każdorazowo zamykałem i nawigację i Yanosika. Więc je¶liby się zawiesił, to po przystanku działaby dalej - a nie działał.

--
Pozdrawiam,
Marek

Czy u Was dzi¶ Yanosik nie działał?