Czy u nas jest coś takiego?

Data: 2011-06-13 20:21:30
Autor: Technolog
Czy u nas jest coś takiego?
Dnia Sun, 12 Jun 2011 22:23:27 +0200, megrims napisał(a):

Bo myślę, że by się przydało bardzo.

W Rybniku jest kilka, jeszcze nie widziałem błysku (może są podczerwone, bo
kilka razy błysnąć powinny). http://www.fakt.pl/Latarnie-zrobia-zdjecia-kierowcom,artykuly,92593,1.html

Data: 2011-06-13 23:05:01
Autor: pj
Czy u nas jest coś takiego?
W dniu 2011-06-13 20:21, Technolog pisze:
[...]

Na tym zdjęciu też widać jedne z bardziej idiotycznych rozmieszczenie sygnalizatorów - strzałka do skrętu w lewo po prawej stronie drogi.

Data: 2011-06-13 23:49:21
Autor: Bydlę
Czy u nas jest coś takiego?
On 2011-06-13 23:05:01 +0200, pj <piotr.jurczak@plusnet.pl> said:

[...]

Dzień się kończy i niecom zmęczony - gdzie jest ta strzałka, bo nie widzę?

--
Bydlę

Data: 2011-06-14 00:14:49
Autor: pj
Czy u nas jest coś takiego?
W dniu 2011-06-13 23:49, Bydlę pisze:
On 2011-06-13 23:05:01 +0200, pj <piotr.jurczak@plusnet.pl> said:

[...]

Lewy sygnalizator po prawe stronie drogi , nagminnie stosowany w Rybniku i okolicach, na zdjęciu słabo widoczny, w rzeczywistości na co drugim skrzyżowaniu w mieście.

Data: 2011-06-14 10:30:49
Autor: Technolog
Czy u nas jest coś takiego?

On 2011-06-13 23:05:01 +0200, pj <piotr.jurczak@plusnet.pl> said:

[...]

Ale to jest drugi sygnalizator dla tego kierunku, pierwszy jest nad pasem.
W każdym razie jako Rybniczaninowi nigdy mi to nie przeszkadzało i nie
wiem, co by miało być w tym złego, bo niby gdzie umieścić ten drugi
sygnalizator?

Data: 2011-06-15 06:31:02
Autor: pj
Czy u nas jest coś takiego?

On 2011-06-13 23:05:01 +0200, pj<piotr.jurczak@plusnet.pl>  said:

[...]

Jako przyjezdny uważam jest sygnalizator kierunkowy umożliwiający skręt w lewo a umieszczony po prawej stronie jezdni jest niebezpieczny i niepotrzebny. Podjeżdżam pod światła (ustawiam się na prawym pasie bo chcę jechać prosto) a najbliższy sygnalizator nie jest dla mnie, tylko dla tego kto stoi po mojej lewej stronie. A on nawet nie patrzy bo ma swój nad sobą. Za dużo świateł, ale nie jest to tylko domeną Rybnika, każde nowe skrzyżowanie wygląda jak choinka: światła na każdym pasem i do tego powtarzacze po lewej i po prawej stronie. Pozdrawiam

Data: 2011-06-17 19:49:34
Autor: Technolog
Czy u nas jest coś takiego?
Dnia Wed, 15 Jun 2011 06:31:02 +0200, pj napisał(a):

[...]

Nigdy nie pomyślałem, że może z tym być coś nie tak.

Data: 2011-06-14 10:35:13
Autor: Bydlę
Czy u nas jest coś takiego?

On 2011-06-13 23:05:01 +0200, pj <piotr.jurczak@plusnet.pl> said:

[...]

Ach! Myślałem, że piszesz o zielonej strzałce. Tu się zakradło nieporozumienie.

--
Bydlę

Czy u nas jest coś takiego?