Czy ubezpieczacie telefony?

Data: 2018-01-16 22:17:55
Autor: PiteR
Czy ubezpieczacie telefony?
Majka pisze tak:

Cały post mój jest wielkim pytaniem o ubezpieczenie telefonu:

Czy ubezpieczacie swoje telefony?

Nou ubezpieczyłem. Dlaczego? żeby raz zrobić coś wbrew sobie.
Poczuć się jak burżuj, Janusz Cebulak, król relaksu fu fu fu
co pomyka w Dojczlandzie na rusztowaniach i w glorii sławy nawiedza ojczyznę przed świętami po zakupy.

Wierząc, że teraz złośliwy los nie pozwoli mi upuścić telefonu żebym nie dostał czegoś od życia zbyt łatwo.

Jakiego rzędu są to kwoty?

10% wartości 120zł

Co to daje?

Teoretycznie następny telefon lub równowartość.

Jak uzasadnić/udowodnić ubezpieczycielowi np. utonięcie telefonu w
stawie/jeziorze?

Przy zakupie jest szczegółowy instruktaż co kłamać i jak się zachować. Warto nagrać na dyktafon.

Najczęstsze wypadki, takie jak upadek telefonu też są przedmiotem
ubezpieczenia, i są za to wypłacane odszkodowania?

Oczywiście, stłuczony wyświetlacz to największa zachęta do zawarcia ubezpieczenia.
Warto czy nie warto ubezpieczać telefony?

raczej nie warto

--
Piotrek

Mind the gap.