Data: 2011-01-13 15:52:26 | |
Autor: Tomek | |
Czy udane wyladowanie Jak-40 nie przyczynilo sie do katastrofy? | |
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości news:4d2f04c7$0$2439$65785112news.neostrada.pl... Posrednio. Może odwrotnie - dlaczego po próbie lądowania Iła, który ponoć o mało co się nie rozbił, nie nabrali podejrzeń, że następnym razem może się nie udać? Tomek |
|
Data: 2011-01-13 15:59:15 | |
Autor: Neko | |
Czy udane wyladowanie Jak-40 nie przyczynilo sie do katastrofy? | |
Użytkownik "Tomek" <kuki543@interia.pl> napisał
Może odwrotnie - dlaczego po próbie lądowania Iła, który ponoć o mało co się nie rozbił, nie nabrali podejrzeń, że następnym razem może się nie udać? Duzo pytan, malo odpowiedzi Dlaczego nawigator nie ustawil wyskosciomierza? Mial 3 wyskosciomierze. Ten najwazniejszy w hpa nie ustawil, a ponoc to jest tak oczywiscie, jak to ze slon ma trąbe. Ponoc patrzyli na wysokosciomierz radiowy. Ponoc kazdy z tych 3 wysokosciomierzy pokazywal inne parametry. Dlaczego nie zaczeli myslec? A moze tak zawsze sie laduje i dla nich to bylo oczywiscie, ze radio pokazuje tyle, baryczny tyle a inny tyle. Moze to norma o ktorej sie nie mowi? Przeciez z zapiskow nie wynika, aby ktos sie zastanawial, dlaczego ten w hektopaskalach pokazuje tyle, a ten radiowy co innego. To bylo takie dla nich oczywiste. Czy oni zwariowali? |
|
Data: 2011-01-13 16:21:47 | |
Autor: Eulalia Browarek | |
Czy udane wyladowanie Jak-40 nie przyczynilo sie do katastrofy? | |
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości news:4d2f1367$0$2444$65785112news.neostrada.pl... Użytkownik "Tomek" <kuki543@interia.pl> napisał[...] Czy oni zwariowali? W obecności tylu PiSowców na pokładzie nie jest to niemożliwe. Zennon |
|
Data: 2011-01-13 18:14:53 | |
Autor: the_foe | |
Czy udane wyladowanie Jak-40 nie przyczynilo sie do katastrofy? | |
W dniu 2011-01-13 15:59, Neko pisze:
Użytkownik "Tomek" <kuki543@interia.pl> napisał ta ekipa nigdy nie ladowala w takiej sytuacji, a jak widzisz wszytko przez szybe to parametry nie sa tak istotne, po prostu sie pogubili, nawigator nawet z nerwow zamiast wylaczyc TAWS by nie wkur... swoim pitoleniem nacisnal przycisk skalowania wysokosciomierza barycznego na lot przz co samolot "podniosl" sie o 180 m. -- the_foe |
|
Data: 2011-01-13 18:34:32 | |
Autor: sofu | |
Czy udane wyladowanie Jak-40 nie przyczynilo sie do katastrofy? | |
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości news:4d2f1367$0$2444$65785112news.neostrada.pl... Użytkownik "Tomek" <kuki543@interia.pl> napisał-- -- -- - Ale cały czas mimo dziwnych odczytów wysokosciomierza i wycia alarmu kontroler na wieży informował ich, że ich widzi i są na kursie i ścieżce. Czyli wszystko miało byc O.K! Dopiero jak się juz rozbijali to im kontroler dał polecenie "horyzont". sofu |
|
Data: 2011-01-13 18:52:17 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Czy udane wyladowanie Jak-40 nie przyczynilo sie do katastrofy? | |
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:ignd37$76v$1node1.news.atman.pl... Moze to norma o ktorej sie nie mowi? Przeciez z zapiskow nie wynika,-- -- -- - Nie przeginaj - kontroler ostatni raz "na kursie i ścieżce" powiedział, gdy byli na wysokości ok. 150 metrów. A to było przed jarem. -- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź" "Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)" |
|
Data: 2011-01-13 16:00:21 | |
Autor: Xan | |
Czy udane wyladowanie Jak-40 nie przyczynilo sie do katastrofy? | |
W dniu 13.01.2011 15:52, Tomek pisze:
Użytkownik "Neko"<miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości może przeważył czynnik polityczny i skutki radykalnej odmowy. |