Czy upadnie kolejny autorytet ?

Data: 2010-09-15 09:43:23
Autor: cyc
Czy upadnie kolejny autorytet ?
Coraz wiecej i czesciej mowi sie , pisze i dyskutuje o TW Bolku .
Mowia o tym "autorytety " takie jak Kaczynski , mowia za nim przecietni ludzi a takze niewiele rozumiejace niektore media , nie zostawiajac suchej nitki na czlowieku , ktory objawil sie swiatu jako ten , ktory obalil komunizm .
Nie wiem jaki ma cel ta nagonka na czlowieka , ktorego fanem zreszta nigdy nie bylem .
Uwazam , ze dzisiaj nie jest juz wazne kim naprawde byl " Bolek" , wazne jest bowiem to jak byl dotad przez Polske i swiat postrzegany  . Niestety pozbawia sie nas tego jedynego autorytetu , ktory choc nie krysztalowy , jak kazdy czlowiek ,  mogl scalac narod wokol jakiejs nosnej idei , tej samej , ktora wraz z jej tworca odchodzi dzisiaj w nieslawie w niepamiec .
Czy mozna spodziewac sie , ze runal rowniez kolejne autorytety ? .Waszak to nasza narodowa specjalnosc . Czy okaze sie moze , ze znajdzie sie rowniez ktos , kto podwazy nie tylko swietosc ale i uczciwosc np.JPII-go ? .
A co ! a dlaczego nie ? . Przeciez jestesmy ludzmi wolnymi i wolno nam wszystko ! , no nie ? . Wolno nam opluc legalne , demokratycznie wybrane wladze , nie krytykowac jak krytykowalo sie np.pana L. Kaczynskiego , bo to powinnosc demokracji ale opluc i splugawic , wolno za Kaczynskim  zarzucic bylemu prezydentowi "bolkostwo " , drugiemu nawet  spisek przeciwko panstwu i dokonanie mordu na  poprzedniku  i 95 innych osobach , wolno konusowatym moralnie oblakancom podwazac legalnosc rzadu a premierowi zarzucac zbrodnie , dlaczego nie wolno im bedzie oglosic swiatu rowniez tego , ze JPII- gi byl np, pedofilem , wspolpracownikiem KGB i sb - ckim donosicielem ? .
Konusowi wszystko przystoi i wszystko ujdzie na sucho bo..............bo przeciez stracil brata a to upowaznia go do bezkarnego popelnienia kazdej podlosci  .

cyc

Data: 2010-09-15 09:56:52
Autor: dK

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i6pteu$kd8$1news.onet.pl...
[...]

Dla kasy niektórzy przez przypadek nazwani Homo Sapiens są w stanie nie tylko splugawić świętosci, ale i sprzedać na mydło swoją matkę.
A co dopiero żądać od takich poszanowania autentycznych "autorytetów".
Chodzi o usunięcie z historii wszystkich oponentów Kaczyńskiego Widzenia Świata i Historii, bo dla Pana Prezesa jest tam za ciasno i ledwo Go w nim widać.
Nawet jeśli Wałęsa był TW Bolkiem to jeśli jego działąnie doprowadziło do tego, ze jednak żyjemy w swiecie lepszym niż komunistyczny terror, a na dodatek nie bieleją kości naszych ojców zmiażdżonych ruskimi czołgami po ewentualnej "braterskiej pomocy" to dla mnie ten człowiek będzie bohaterem, a ... prawy i sprawiedliwy, rzekomo  bezkompromisowy dla komuny - Kaczyński - zerem. Bo wg tego Pana Prezesa szlachetne było tylko i wyłącznie pójść z gołymi pięściami na ruskie koszary....
Tu trzeba jeszcze zwrócić uwagę na typowe olanie przez środowiska narodowo-katolickie  przypowieści o synu marnotrawnym. Nie! Dla narowo-katolickich obłąkańców sterowanych przez toruńską radiostacje istneje tylko jeden imperatyw - ZEMSTA - typowo starotestamentowe, żydowskie pojmowanie zemsty.

dK

Data: 2010-09-15 11:59:35
Autor: Tomek
[...]

To weź teraz listę najbogatszych Polaków i sprawdź (w sumie w Internecie jest sporo informacji), jak doszli do pieniędzy. Potem popytaj jakichś starszych sąsiadów, ile mają emerytury.
Kolejne doświadczenie - popytaj, jak się w Polsce załatwia przetargi albo pozwolenia na budowę.
I kolejna - poatrz na wskaźniki rozwoju tych krajó, w których przeprowadzono uczciwą lustrację i wyrzucono ludzi uwikłanych w ubecko-mafijne interesy. Tylko w Polsce jej nie przeprowadzono i mamy zadłużenie, jakiego nie ma żaden inny kraj z byłych "demoludów". Zobacz też na miejsce Polski na liście najbardziej skorumpowanych krajów. Daje do myślenia...
Tomek
Ps. To przecież właśnie Wałęsa rękami i nogami bronił pobytu Armii Czerwonej w Polsce.

Data: 2010-09-15 04:18:26
Autor: zbig
On 15 Wrz, 11:59, "Tomek" <ten...@tlen.pl> wrote:
> [...]

To weź teraz listę najbogatszych Polaków i sprawdź (w sumie w Internecie
jest sporo informacji), jak doszli do pieniędzy. Potem popytaj jakichś
Nie bardzo rozumiem co ma piernik do wiatraka. Co ma lista
najbogatszych Polaków z działalnością agenturalną TW Bolka. Nawet
jeśli niektórzy z tej listy byli pracownikami SB (Leszek czarnecki).,
to sukces zawdzięczają przede wszystkim temu, że mieli wolę tego
sukcesu. Czy taką wolę mieli ci emeryci , o których mówisz, śmiem
wątpić.

Kolejne doświadczenie - popytaj, jak się w Polsce załatwia przetargi albo
pozwolenia na budowę.
To też sprawka Bolka?

[...]
A co ma wspólnego zadłużenie z barkiem lustracji - nie pojmuję

Data: 2010-09-15 16:37:09
Autor: cirrus
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:e9fb20bc-48e3-441b-9b83-d9cca13846cdg10g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

Kretynizm trudno pojąć.

--
stevep

Data: 2010-09-15 17:24:48
Autor: cyc

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:i6qlmp$bbp$1news.vectranet.pl...
[...]

Prosci ludzie szukaja prostych rozwiazan !.
To oczywiste .
Ten model nie wymaga wysilku intelektualnego i wyciagania wnioskow , ktore w morzu niewiedzy najczesciej sa niewlasciwe .
Stad mnoza sie teorie spiskowe , dokonywane prze Komorowskiego i Tuska mordy , stad ich sprzedajnosc i zydowsko - niemieckie  korzenie !.
Glupota zawsze ale to zawsze dawala popis ignorancji i braku zrozumienia dla podstawowych norm .
Glupote zawsze cechowal brak asertywnosci  i wyobrazni stad proste , nieskomplikowane wyobrazanie sobie przez glupca rzeczywistosci .
Takim zazwyczaj wystacza slowo  "autorytetu " aby uwierzyl w kazdy idotyzm .
Takim jest elektorat pisu , wierni Rydzyka i niezalezni oblakancy - obroncy krzyza .

cyc

Data: 2010-09-15 17:27:13
Autor: u2
W dniu 2010-09-15 17:24, cyc pisze:
Takim zazwyczaj wystacza slowo  "autorytetu " aby uwierzyl w kazdy idotyzm .
Takim jest elektorat pisu , wierni Rydzyka i niezalezni oblakancy - obroncy krzyza .

Jak śmiesz podnosić rękę na krzyż i wiernych. Oby tobie ta ręka uschła !

Data: 2010-09-16 11:29:06
Autor: Tomek
> [...]

to sukces zawdzięczają przede wszystkim temu, że mieli wolę tego
sukcesu. Czy taką wolę mieli ci emeryci , o których mówisz, śmiem

Już wyjaśniam - po prostu ludzie, którzy mieli wiedzę, dostali też władzę. I pieniądze. Poczytaj, jak np. Kulczyk doszedł do pieniędzy - żaden inny człowiek w Polsce nie mógł założyć firmy polonijnej bez poparcia SB. A tak się robiło pieniądze.

Kolejne doświadczenie - popytaj, jak się w Polsce załatwia przetargi albo
pozwolenia na budowę.
To też sprawka Bolka?

Pośrednio - też. Nie przeprowadził lustracji i właśnie szantaż ułatwia załatwianie wielu spraw niezgodnie z prawem. Najlepszy przyklład na najwyższym szczeblu - były minister spraw zagranicznych Skubiszewski podpisał niekorzystną dla Polski umowę z Niemcami (słynne spotkanie z Kohlem w Krzyżowej). Dziennikarze zachodzili w głowę, skąd to się wzięło. Wyjaśnienie wielce prawdopodobne - jak się okazało, Skubiszewski współpracował z SB, a akta Stasi, gdzie były kopie dokumentów SB, wpadły w ręce Niemców. Prawdopodobnie był szantażownay ujawnieniem jego współpracy. Stąd taki efekt w postaci tej umowy.

[...]

Ano bardzo prosto - ludzie, którzy zasiedli jako właściele sprywatryzowanych firm dalej stosują metody rodem z komuny. To mafia, która chce się tylko nachapać, a dobro Polski i Polaków nie jest dla nich ważne. Stąd bardzo dziwna polityka gospodarcza Poslki od wielu lat, prywatyzowanie za złotówkę najlepszych firm. Poszukaj sobie informacji nt. niedoszłej afery wagonowej - tak się robiło w Polsce kasę.
Ps. Pisałem już to kilka razy, jak sprawy wielkie, w tym lustracja, przekłada się na codzienne życie i sprawy maluczkich. Mój ojciec kiedyś - jako emeryt - był na imieninach na działce u znajomego sąsiada - dzialkowca. Jak sobie popili, to jeden z obcenych wspomniał, że - jako były milicjant - udał, że ma "kwity" na prezesa spółdzielni mieszkaniowej. Tamten się wystraszył i - pisząc w skrócie - sprzedał córce tego milicjanta mieszkanie ponad 60 m.kw. za ok. 20 tys. złotych. Jak sądzisz, kto spłacił prawdziwą wartość tego mieszkania? Bo ja sądzę, że reszta lokatorów...
Poczytaj też, co się stało np. z majątkiem byłęj PZPR - kto to zawłaszczył. "Pożyteczni idioci" płacili skłądki, a potem "góra" zgarnęła kasę... Zainteresuj się np., jaka firma prowadziła kampanię wyborczą Kwaśniewskiego w 90. latach, jak pierwszy raz miał zostać prezydentem. Popytaj, skąd była kasa na załozenie firmy...
Szkoda po prostu gadać...
Wałęsa dał sobą manipulować, bo Wachowskiego (SB-ka_ miał za plecami, który go sterował. Armię Czerwoną wyprowadził rząd Olszewskigo, nie Wałęsa - był wetdy w Moskwie, gdy Olszewski to ogłosił. Może jesteś młodszy ode mnie i nie pamietasz. Ja to przeżyłem i pamiętam. Wałęsa był mocno wkurwiony, gdy to usłyszal. A chciał, żeby na terenach po ruskich bazach prowadziły działąlność rosyjskie spółki...
Przykładów mógłbym mnożyć...
Tomek

Data: 2010-09-16 11:56:25
Autor: Miglanc

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4c91e5a8$0$21004$65785112news.neostrada.pl...
[...]

 Skubiszewski był po prostu homosiem i tym go szantażowano.

--

Zahir

Data: 2010-09-16 12:55:29
Autor: Tomek

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c91e9c6$0$21007$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Czymkolwiek - ludzi na takich stanowiskach trzeba prześwietlać bardzo dokładnie, bo skutki są opłakane.
A po wczorajszej akcji z filem TVN (!!!) o Bolku, znów będzie ciekawie... :-)
Tomek

Data: 2010-09-15 12:37:50
Autor: dK

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4c909b49$0$27029$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak bronił, że przyśpieszył ich wyjście o kilka miesięcy. Uroczystość przeforsował na dzień  17 września 1993 r, a mieli bycdo końca roku.
Więc bardzo proszę odnosić się do faktów, a nie powtarzać za PiSolcami jakiś PanoPrezesowskich halucynacji.

dK

Data: 2010-09-15 16:36:06
Autor: cirrus
[...]

To nie "Bolek" jest winien twojego idiotyzmu.

--
stevep

Data: 2010-09-15 10:08:09
Autor: Miglanc
[...]

Wałesa zrobił to co w tamtym czasie mógł zrobić! Dziś wielu szamacianych bohaterów takich jak np. prezes PiS usiłuje zawłaszczyć tamte czasy! Opętani zazdrością oczerniają i plugawią człowieka, który dał im szanse na bycie kims. Gdyby nie Wałęsa wciąz tkwilibyśmy w smrodzie PRL. Nie potrafimy wykorzystać popularności tego człowieka na świecie tak jak nie potrafiliśmy wykorzystać czasów Karola Wojtyły. Dziś prezes PiS usiłuje na siłę zrobić ze swego brata świętego i wielkiego patriotę! Mały, plugawy człowieczek jątrzy i opluwa tych, którym zawdzięcza swoją obecność w polityce!

--

Zahir

Data: 2010-09-15 10:52:24
Autor: matusm

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c907ee6$0$22793$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dobre,,,,to miał być żart?????

Konfident Bolek rozwalil  Układ Warszawski

esbeckie  smieci jeszcze beda  chcialy pomnikow bo nadal,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-09-15 10:49:42
Autor: boukun
[...]

A jaki był przez "świat" postrzegany dotąd Geremek, któremu plac w Strasburgu dedykowano?

Autorytetów odgórnych SBeckich ci się zachciewa?

Żydomasoneria swoje, a zniewolone narody swoje...

boukun

Data: 2010-09-15 10:54:43
Autor: matusm
[...]

autorytety tworzył Kiszczak i inne momyje esbeckie wiec najwyzej znajda sie tam gdzie powinny chociaż nadal,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-09-15 11:07:39
Autor: AndrzejN
[...]

Autorytet dawno upadł, tylko nie przyjmujemy tego do wiadomości.
1)  Nie jest chyba tajemnicą, że  JPII był na usługach antykomunistycznej polityki USA i dolarami z CIA poprzez Watykan aktywizował "Solidarność" do rozsadzania komuny. Obłudnie wzywał "Niech zstąpi duch", choć wiedział doskonale, że nie ma najmniejszego wpływu na wyroki Niebios. Grał jednak swą rolę dla spragnionej gawiedzi. Czy skłócenie polskiego Narodu nieznane w jego dotychczasowej historii to skutek tych modłów?  A może jednak VICARIUS FILII DEI~666 czyli znak Biblijnej Bestii to prawda?

2) Było w roku 1920 w Bitwie Warszawskiej wielkie polskie zwycięstwo nad Bolszewikami, zwane *Cud nad Wisłą*  Na tę pamiątkę, w Radzyminie  Papież JPII, swój chłop, dał lekcję chrześcijaństwa  żyjącym Rodakom i pochylił się nad 1200 grobami Polaków, ofiar tej wojny.  O Czerwonoarmiejcach jednak nie wspomniał, bo wiedział doskonale, że widzowie tego nie oczekują, a nie zamierzał  zmieniać ich przekonań. Może  szlachetni Polacy jednak powiedzą dziś Światu, ilu Czerwonoarmiejców z tej bitwy zginęło lub zmarło z głodu w obozach jenieckich i leżą w polskiej ziemi?  (Różnie źródła podają,  ale mogło  być nawet  80 tysięcy!)
Co się z nimi stało? Są jakieś ślady? Gdzie ich groby?  Nic nie wiecie o tym? Czy to były dzieci innego Boga?       To  hańba dla tego katolickiego narodu!  Taka lekcja  wybiórczego chrześcijaństwa to ohyda!  Niebiosa ostrzegły Nauczyciela i Uczniów strzałami na placu: *nie idźcie tą drogą na zatracenie*. A iluż ślepych uczniów nadal w tym tkwi!  Dyskutujecie,  czy mogiła, czy pomnik?  Dla 80 tysięcy zagłodzonych na śmierć?  Nie zdołano ich wyżywić, to dlaczego ich nie odesłano,  tylko zbrodniczo zagłodzono? Haniebne...

3) Abstrakcyjna oferta Kościoła   Kościół oferuje swym wiernym *zbawienie* i *życie wieczne*  wzamian za odpuszczenie grzechów przez jego ziemskich urzędników. Jest to jednak towar abstrakcyjny, a kler, czyli samozwańczy pośrednicy nie mają nad nim żadnej siły sprawczej, czy dyspozycji. Jak to się dzieje, że jednak całe rzesze wiernych, czyli owieczek,  uwierzyły w te kłamliwe obietnice? Są one przecie tyle warte, ile obietnice gruszek na wierzbie. Jak w bajce *Szaty króla*, gdzie sprytni oszuści omamili mieszkańców, a nawet króla. Tymczasem ziemscy dysponenci Nieba na łatwowierności owieczek robią świetny biznes, czyli kasę. Sami w zbawienie nie wierzą, bo wiedzą doskonale, że Bóg ludzi stworzył zbawionymi, tak, jak chciał!  Właśnie na tej łatwowierności  kościół zbudował swoją władzę i potęgę. Droga do Boga i wiara w Wszechmocnego, jako Stwórcy, nie wymaga żadnego pośrednictwa urzędników kościelnych!

4) Ostatnio o krzyżu nawet stwierdzają: my nie mamy kompetencji w tej sprawie (tak im teraz wygodnie).  Póki na Wawelu będzie leżał biskup-zdrajca Stanisław Szczepanowski, narzucony Narodowi jako patron i święty, póki państwo Watykańske będzie się czuło właścicielem polskich kościołów, póki na religiach w szkołach katecheta będzie indoktrynował nasze dzieci, póki państwowi urzędnicy będą służalczy wobec hierarchów kk, nie będzie ten Naród mógł normalnie istnieć!

Przykra to prawda, ale cóż robić z tą naszą historią? AN

Data: 2010-09-15 22:26:03
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-15 11:07, AndrzejN pisze:

[...]

Nic nie mam do naszego Papieża. Ale ogólnie ci zwierzchnicy kościoła katolickiego to maja niezły tupet pozwalając się nazywać "ojcami świętymi"..

Data: 2010-09-15 11:19:46
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-15 09:43, cyc pisze:
[...]
ktora wraz z jej tworca odchodzi dzisiaj w nieslawie w niepamiec . cyc

No niestety, Wałęsa robi to na własne życzenie. Nikt nie zaprzeczy że był dla bardzo wielu  Polaków symbolem. Ludzie byli gotowo wznosić go na ołtarze i modlić się do niego. I takim powinien pozostać.
Ale jego obecne posunięcia doprowadzą do tego że Polacy będą go pamiętać tylko jako płatnego agenta na usługach SB. Po co mu to wdawanie się w pyskówki, oskarżanie innych skoro sam nie był kryształowo czysty? On sam dewaluuje swoją sławę.

Data: 2010-09-15 12:58:00
Autor: cytryna
> [...]
Ale jego obecne posunięcia doprowadzą do tego że Polacy będą go pamiętać tylko jako płatnego agenta na usługach SB. Po co mu to wdawanie się w pyskówki, oskarżanie innych skoro sam nie był kryształowo czysty? On sam dewaluuje swoją sławę.

TW Bolek niech się modli o to aby nie zaczął mówić gen. Kiszczak lub też nie pozostawił pamiętników.Pewnie nie pochwali się memuarami pomny na los innego pamiętnikarza-generała, co to w Aninie wyzionął ducha wraz z małżonką.

Data: 2010-09-15 22:21:32
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-15 12:58, cytryna pisze:

[...]

Wałęsie to już może pomóc tylko przyznanie się do współpracy. Tymi swoimi zaprzeczaniami i atakami na innych tylko się bardziej pogrąża. I pewnie nie może spać po nocach z obawy jak to mówisz - "aby Kiszczak nie zaczął mówić"..

Data: 2010-09-15 14:11:54
Autor: cyc

.
[...]

Zastanawiajace jest to , ze ci sami ludzie , ktorzy nie uznajac autorytetu
Walesy opluwaja go czesto klamiac , czasem mowiac prawde , ktora przeciez  w
sprzyjajacych okolicznosciach moze rowniez byc doskonalym srodkiem kalotworczym ,  przy gromkim odwolywaniu sie do morlanosci , nie zajakna sie kiedy  bronia  bp.Wielgusa ,  Hejme , bp. Peatza , oszusta Rydzyka , czy reszty zdegenerowanej czesci administratorow kosciola .
Charakterystyczna cecha tych ludzi jest to , ze im mocniej bronia zloczyncow w koloratkach , tym bardziej opluwaja tych , ktorzy wdlg nich sa moralnymi zakalcami .

cyc

cyc

Data: 2010-09-15 16:54:33
Autor: u2
[...]

A to cienkie Bolki. Co oni mogą wiedzieć o TW Bolku ?

Data: 2010-09-16 00:24:46
Autor: MartaMaria
On 15 Wrz, 09:43, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]
Obejrzałam film i wcale nie uważam, że to jest nagonka. Pokazane jest
tło, wyjaśniające, dlaczego młody robotnik dał sie SB zastraszyć i
wciągnąć, nawet wysunięte przypuszczenie, że sądził, iż da radę
"wykiwać" sb-ków, podkreślone, że znalazł w sobie dość odwagi, żeby z
tym zerwać i nie poddać sie późniejszym - silniejszym - naciskom sb-
eckim. I że nie dał się złamać w stanie wojennym. Błędem jest, że
potem wypierał się przeszłości, ale nie on pierwszy i nie ostatni....
MartaMaria

Czy upadnie kolejny autorytet ?