Czy urzędnicy powinni dostawać nagrody za pracę?

Data: 2013-02-19 09:56:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy urzędnicy powinni dostawać nagrody za pracę?

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:kfvdq1$h46$1node2.news.atman.pl...
Witam

Ostatnio dowiadujemy się coraz więcej, o nagrodach jakie nasi władcy sami sobie przyznają. To co mówią, to tylko wierzchołek góry lodowe,j bo to samo odbywa się na wszystkich szczeblach biurokracji.

Ja zaś się zastanawiam, za co urzędnicy dostają te nagrody?
Za to, że pracowali?
Wszak za to dostali już pensje.
Za to, że dobrze pracowali?
Wszak to ich obowiÄ…zek.
Jak któryś się wyróżnił to czemu nie, ale wszyscy?

Zważywszy na fakt, że ich szefowie dzielą nie swoje a nasze pieniądze, to może najwyższy czas z tym skończyć.
Za prace jest pensja.
A jak siÄ™ im nie podoba, to niech odejdÄ… z tak zÅ‚ej pracy.  :-P
W prywatnej firmie właściciel, za ich osiągnięcia, może im przyznać nagrody w nieograniczonej wręcz wysokości.

A może zajrzałbyś do ich umów o pracę?
Byłem swego czasu urzędasem (za PRL) i dostawałem premię kwartalną, która mi się należała jak psu kość, o ile rzetelnie wykonywałem swoją pracę. Bywały także trzynaste i czternaste pensje.

Rzucono motłochowi kość i motłoch tę kość ogryza oblizując się ze smakiem. Miał rację Kurski mówiąc "głupi naród wszystko kupi"!

ubawiony

Data: 2013-02-19 10:03:42
Autor: No pasaran
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:51233e28$0$1309$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dlaczego robolom nie podstawiają takich umów? Kto takie umowy wymyślił, banda Tuska, złodzieja Polaków z emerytur, by IM się żyło lepiej...
Tfu!

Data: 2013-02-19 10:04:07
Autor: Marek Czaplicki
Czy urzêdnicy powinni dostawaæ nagrody za pracê?
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 19 luty 2013 09:56:

U¿ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
Witam

Ostatnio dowiadujemy siê coraz wiêcej, o nagrodach jakie nasi w³adcy sami
sobie przyznaj±. To co mówi±, to tylko wierzcho³ek góry lodowe,j bo to
samo odbywa siê na wszystkich szczeblach biurokracji.

Ja za¶ siê zastanawiam, za co urzêdnicy dostaj± te nagrody?
Za to, ¿e pracowali?
Wszak za to dostali ju¿ pensje.
Za to, ¿e dobrze pracowali?
Wszak to ich obowi±zek.
Jak który¶ siê wyró¿ni³ to czemu nie, ale wszyscy?

Zwa¿ywszy na fakt, ¿e ich szefowie dziel± nie swoje a nasze pieni±dze, to
mo¿e najwy¿szy czas z tym skoñczyæ.
Za prace jest pensja.
A jak siê im nie podoba, to niech odejd± z tak z³ej pracy.  :-P
W prywatnej firmie w³a¶ciciel, za ich osi±gniêcia, mo¿e im przyznaæ
nagrody w nieograniczonej wrêcz wysoko¶ci.

A mo¿e zajrza³by¶ do ich umów o pracê?
By³em swego czasu urzêdasem (za PRL) i dostawa³em premiê kwartaln±, która
mi siê nale¿a³a jak psu ko¶æ, o ile rzetelnie wykonywa³em swoj± pracê.
Bywa³y tak¿e trzynaste i czternaste pensje.

Rzucono mot³ochowi ko¶æ i mot³och tê ko¶æ ogryza oblizuj±c siê ze smakiem.
Mia³ racjê Kurski mówi±c "g³upi naród wszystko kupi"!

O "mot³och"? Ca³a sprawa to taka, ¿e pracodawc± dla urzêdnika jest w³a¶nie ten mot³och. :) I jak chce w³a¶nie zagl±dn±æ do umów o pracê to dowiaduje siê, ¿e za komuny tak by³o to ma byæ jeszcze najmniej sto lat. :)

Data: 2013-02-19 10:28:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy urzêdnicy powinni dostawaæ nagrody za pracê?

U¿ytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kfvf6i$i5c$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ch³opieI Wszystko masz w ustawach. Chcesz zmieniæ zasady wynagradzania i nagradzanie - zmieñ ustawy.
Ponad to, jeste¶ nieszkodliwym megalomanem. Pracodawc± dla urzêdnika jest URZ¡D. I nie ty dajesz pracê. Ty p³acisz podatki. I masz je p³aciæ bez oci±gania. Inaczej wpierdol w postaci kar.
Znaj swoje miejsce, kmiocie! Py³ku ma³y! :-)

ubawiony

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2013-02-19 10:38:33
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 19 luty 2013 10:28:

O "mot³och"? Ca³a sprawa to taka, ¿e pracodawc± dla urzêdnika jest
w³a¶nie ten mot³och. :) I jak chce w³a¶nie zagl±dn±æ do umów o pracê to
dowiaduje siê, ¿e za komuny tak by³o to ma byæ jeszcze najmniej sto lat.
:)

[...]

Oj. Jak dziecko we mgle. Panie urzêdnik, pobuda! Najpierw namawiasz do zagl±dniêcia w umowê o pracê, potem jak dowiadujesz siê co nieco o p³atnikach podatków to uznajesz ¿e i tak jest w porz±dku, bo ustawowo jest co¶ tam, co¶ tam. Jak da³by¶ mi prawo do samodzielnego ustawiania ile ja mam zarabiaæ to zaskoczy³bym Cie sumami, dodatkami i nagrodami. :)

Data: 2013-02-19 12:34:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy urzêdnicy powinni dostawaæ nagrody za pracê?

U¿ytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kfvh74$4r4$1node1.news.atman.pl...
[...]

¯yczê szczê¶cia w egzekwowaniu wymy¶lonych przez ciebie zasad. Z pewno¶ci± znajdziesz siê w pokoju bez klamek je¶li zbyt namolny bêdziesz!

ubawiony