Czy uslyszymy glos niezyjacego prezydenta ?

Data: 2010-05-12 18:44:24
Autor: cyc
Czy uslyszymy glos niezyjacego prezydenta ?
Oczywiscie z czarnej skrzynki , gdzie beszta pilota za to , ze nie chce wyladowac i jak szarpie sie z nim przy wolancie .
Pewnie nikt nie odwazy sie opublikowac tych zapisow !. To bylby zbyt duzy skandal w wymiarze swiatowym i rzuciloby niewyobrazalny cien na cala Polske ..
Mozemy wiec spac spokojnie , bedzie dalej lezal na Wawelu .

cyc

Data: 2010-05-12 11:12:23
Autor: Antenka
Czy uslyszymy glos niezyjacego prezydenta ?

Mozemy wiec spac spokojnie , bedzie dalej lezal na Wawelu .<

Tak, będzie leżał w pokoju na Wawelu, w przeciwieństwie do ciebie
komuchu.

Antenka

Data: 2010-05-12 20:36:18
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 12 May 2010 11:12:23 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Mozemy wiec spac spokojnie , bedzie dalej lezal na Wawelu .<

Tak, będzie leżał w pokoju na Wawelu, w przeciwieństwie do ciebie
komuchu.

Zaiste, jeżeli miałam (no miałam, natury raczej subtelnej) jakiekolwiek
wątpliwości co do słusznosci pochowania Prezydenta Kaczyńskiego na Wawelu,
to kiedy czytam/słyszę głosy ludzi podobnych Twemu przedpiścy, to właśnie
one pozbawiają mnie tych wątpliwości. Bo to człowiek myśli: wszak Lech
Kaczyński i Maria Kaczyńska ludzie Wielcy acz skromni, na pewno nawet nie
pomyśleli nigdy za życia, że mogliby po śmierci spocząć w miejscu tak
prześwietnym jak wawelska Katedra... Ale tylu prymitywnych chamów przeciw
nim i przeciw temu pochówkowi ujada, że dla myślącego człowieka jasnym się
staje jak Słońce, poprzez zwykły kontrast logiczny, że Prezydent i Jego
Żona jak najbardziej powinni tam się znaleźć - żeby chamy znały różnicę
między swoim ujadaniem a dziękczynną wolą Narodu wobec pierwszego
prawdziwego Prezydenta wolnej Polski.

Data: 2010-05-12 21:04:53
Autor: Polok_prawdziwy
Ikselka wrote:

- żeby chamy znały różnicę
między swoim ujadaniem a dziękczynną wolą Narodu wobec pierwszego
prawdziwego Prezydenta wolnej Polski.

Znacysiem, Narud to BUFON Jarecek...?

Aniełodpedziałaś mi, cy cycory wielgachne mos...!?

Data: 2010-05-12 21:16:41
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 12 May 2010 21:04:53 +0200, Polok_prawdziwy napisał(a):

Ikselka wrote:

- żeby chamy znały różnicę
między swoim ujadaniem a dziękczynną wolą Narodu wobec pierwszego
prawdziwego Prezydenta wolnej Polski.

Znacysiem, Narud to BUFON Jarecek...?

"Narud" to w nojgorsym wypadku 1700000. A jes nas wiency.

Aniełodpedziałaś mi, cy cycory wielgachne mos...!?

I mózgownice.

Data: 2010-05-12 22:38:38
Autor: Polok_prawdziwy
Ikselka wrote:

Znacysiem, Narud to BUFON Jarecek...?

"Narud" to w nojgorsym wypadku 1700000. A jes nas wiency.

Tosiem dopiro łokaze...

Aniełodpedziałaś mi, cy cycory wielgachne mos...!?

I mózgownice.

A wewturym markecie kupiłaś...?

- chentnie bym mojej Marynie kupił, botes blondynka...

Data: 2010-05-12 22:00:30
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-12 20:36, Ikselka pisze:
[...]

Nie chcę to obrażać czyjejś pamięci, ale powiedz mi dlaczego uważasz zmarłego Prezydenta za "Człowieka Wielkiego"? Bo np. w moim odczuciu nie zrobił dla Polski nic, ale to nic wielkiego i pożytecznego. Sama skromność to za mało żeby Go nazwać wielkim.

Druga sprawa - te "prymitywne chamy" może swój sprzeciw motywują tym żeby z tak zaszczytnego i światłego miejsca jak Wawel nie robić miejsca pospolitego.. Przecież naturalną po tym wydarzeniu koleją rzeczy będzie pochówek na Wawelu Wałęsy.. I następnych ludzi którzy w czyichś oczach są/będą Wielkimi i godnymi pochówku tam.

Data: 2010-05-12 22:28:57
Autor: Tomy M.
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hsf1ef$qqc$1news.onet.pl...

... Przecież naturalną po tym wydarzeniu koleją rzeczy będzie
pochówek na Wawelu Wałęsy..

Nie ma takiej szansy ... skończyłoby się rozruchami.
Bez ZOMO nie pochowasz Wałęsy na Wawelu.

Tomy M.

Data: 2010-05-12 22:38:52
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-12 22:28, Tomy M. pisze:
[...]

Możesz się zdziwić, ale dla wielu Polaków Wałęsa jest prawdziwym "Mężem Stanu" juz teraz, za życia.

Data: 2010-05-13 00:16:20
Autor: Tomy M.
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hsf3lf$1uh$1news.onet.pl...

Możesz się zdziwić, ale dla wielu Polaków Wałęsa jest prawdziwym "Mężem Stanu" juz teraz, za życia.

  Już niedługo (patrz nowy przewód sądowy).
Wałęsa ma jednak tak zagorzałych wrogów że będą
pluć na jego grób bez względu na żałobę narodową.
Nie uratuje go ani GW ani TVN ...
 Nie byłem aż tak mocno związany emocjonalnie z Lechemm
Kaczyńskim aby wybrać się kilkaset km na jego pogrzeb,
ceniłem go ale dla mnie równeiż był kontrowersyjny, może
najmniej z prezydentów ale jednak.
Gdy ktoś będzie chciał Wałęsę na Wawelu pochować to wsiadam
w samochód i zapier*alam expresem do Krakowa. Ślinę będę
zbierał całą drogę ... do słoika!

Tomy M.

Data: 2010-05-13 02:14:08
Autor: DJ MC Donald Musk
On 12 Maj, 22:28, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
Użytkownik "jadrys" <andrzej...@op.pl> napisał w wiadomościnews:hsf1ef$qqc$1news.onet.pl...

> [...]

> pochówek na Wawelu Wałęsy..

Nie ma takiej szansy ... skończyłoby się rozruchami.
Bez ZOMO nie pochowasz Wałęsy na Wawelu.

no chyba ze go oficerowie prowadzacy jaka motorowka na lawecie
podrzuca....

Data: 2010-05-13 11:25:33
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 12 May 2010 22:28:57 +0200, Tomy M. napisał(a):

[...]

Dokładnie. Muszą mu pomóc "towarzysze", inaczej nie da rady. No i -
wyobrażasz sobie Danusię Wałęsową na Wawelu???

Data: 2010-05-13 10:25:16
Autor: cyc
[...]

Jesli jeden i drugi , to dlaczegoby nie np. Kwasniewski ?, tymbardziej , ze jego prezydentura byla w porownaniu z prezydentura Kaczynskiego naprawde dobra , jesli pominiemy kilka mniej istotnych dla Polski wpadek w tym slynne juz "golenie" .
Zapytam dalej a jesli jeden , drugi i trzecie , to dlaczego nie Jaruzelski ? .. Ten ostatni ma w Polsce conajmniej tyle samo zwolennikow co Kaczynski . Jakie przeslanki pozwalaja usluchac wolania tylko jednej czesci ( cos ok. 25% ) narodu a pominac innej takiej samej lub nawet wiekszej czesci ? .
Wybitnosc , ktora jest swoistym certyfikatem wpuszczajacym posmiertnie na Wawel nie jest pojeciem na tyle abstrakcyjnym aby mozna pod nia podciagnac rowniez to , ze ktos jest bratem Jaroslawa lub fakt , ze darzony byl przez kilka procent spoleczenstwa miloscia , watpliwej zreszta jakosci , ktora jest bardziej promocja brata tragicznie zmarlego niz rzeczywiste uczucie  . Jest to pojecie jak najbardziej wymierne , ktore mozna policzyc, w jakis sposob zmierzyc i ocenic .
Kaczynski Lech , jako prezydent wybitnym a tymbardziej wielkim  nie byl i nic nie uprawnialo Dziwisza do tego aby bezprawnie zreszta , zawlaszczyl wawelskie krypty i umiescil tam swojego oraz kilku innych ludzi , konfratra ..
Nasze spoleczenstwo w tej koltunskiej tylko czesci oczywiscie , przyjelo jakas dziwna maniere uznawania wszystkich swoich pupilow za "wybitnych " , czy " wielkich " i to zazwyczaj pisanych z duzej litery , zaslugujacych na najwyzsze uznanie , szacunek i wieczna gloryfikacje a najdziwniejszym jest to , ze wszyscy , ktorzy widza cala mialkosc tych ocen i opinii albo nie sa dla nich Polakami albo co gorzej sa komuchami , zdrajcami itp.
Dziwny to zwyczaj .

cyc

Data: 2010-05-13 10:04:42
Autor: cyc

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:12hyjrl7jmsni$.1t5vu29mevby0$.dlg40tude.net...
[...]

Zaiste , nie mialem watpliwosci co do kondycji moralnej wielbicieli pisowskiej sotni . Ta objawia sie na kazdym kroku tak w publicznych mediach , jak w slowach ich przedstawicieli w kazdym dostepnym im srodku przekazu w tym na grupie .
 Niespotykanym kuriozum jest to , ze cham usiluje chamstwem obarczyc tych , ktorzy imi nie sa . To taka swoista specjalnosc ludzi pisu i tych , ktorzy z namaszczeniem im przyklaskuja tak jak na tej grupie .
W pisowskiej " moralnosci " i " morlanosci " ludzi jej wtorujacych , nie miesci sie to , ze ktos moze miec inna zdanie niz oni a kazdo takie traktowane jest jak zbrodnia .
Nie miesci sie w glowach pisolubcow , ze na Wawelu jest miejsce dla ludzi conajmniej wybitnych a nie dla politycznych miernot i intelektualnych przecietniakow i nie ma w tym nic obrazliwego dla bylej glowy panstwa  jako , ze ponad przecietnosc nie wybial sie w zadnej znanej nam kategori .
Sam fakt , ze ieatoliwie byl dobgrym mezem i ojcem nie stanowi [rzeslanek do tego aby "zamieszkal " na wieki na Wawelu .
Musiecie zrozumiec w koncu , ze wasze , pisowskie "racje " sa tylko wasze i obrazanie sie na tych , ktorzy ich nie uznaja jest rownie niewlasciwe  , jak wdrazanie w polskie realia faszyzmu !.
"Ujadanie" o ktorym raczylas mimochodem wspomniec , tudziez "chamstwo " o ktorym nie zapomnialas wspomniec , sa glownie "wartosciami " dla pisowcow i trzeba przyznac , ze w szafowaniu nimi nie sa oszczedni . Wystarczy poczytac grupowych fanow faszyzmu , czy znacznej czesc politykow tej partii .

cyc

Data: 2010-05-12 21:06:24
Autor: Polok_prawdziwy
Antenka wrote:

Mozemy wiec spac spokojnie , bedzie dalej lezal na Wawelu .<

Tak, będzie leżał w pokoju na Wawelu, w przeciwieństwie do ciebie
komuchu.

Psypuscom, ze CYCEK niechciołby psytych śmierdzoncych truchłach spocywać...

Cheba niewis łotym, ale trupy łokrutnie śmierdzom...!

Data: 2010-05-12 19:01:55
Autor: azot

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hselta$nak$2news.onet.pl...
[...]

Usłyszymy, jak ruscy go tam umiejętnie wkomponują. W końcu pracuja nad tym juz miesiąc. Wytyczony cel będzie osiągniety. Putinowi nie mówi się  "nie".

azot

Data: 2010-05-12 20:13:07
Autor: Polok_prawdziwy
azot wrote:

Usłyszymy, jak ruscy go tam umiejętnie wkomponują. W końcu pracuja nad tym
juz miesiąc. Wytyczony cel będzie osiągniety. Putinowi nie mówi się "nie".

Znacysiem, PON PREZYDEMT kiedykolwiek "nie" Putinowi pedzioł...?

- ŁOZIMNEKACEśMIERDZONCE...!!!

Totak, jak muj Burek - posceko na psejezdzajoncom cienzaruwkem i DUMNIE dobudy wroco w psekonaniu zejej "pokozoł", CO ŁON ZNACY...

Data: 2010-05-12 21:09:06
Autor: Tomy M.
Czy uslyszymy glos niezyjacego prezydenta ?
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hselta$nak$2news.onet.pl...

Mozemy wiec spac spokojnie , bedzie dalej lezal na Wawelu .

A nie tak jak Ty na osiedlowym śmietniku.

Tomy M.

Data: 2010-05-13 01:07:33
Autor: awe
Czy uslyszymy glos niezyjacego prezydenta ?
No nie mowilem, chory na glowe, stopy i ma garba na nosie. Ten cyc to musi byc pejsacz
awe

Czy uslyszymy glos niezyjacego prezydenta ?