Czy ustawa o związkach partnerskich dopuszc za związek więcej niż dwóch osób?

Data: 2013-02-08 10:12:03
Autor: Lord Donald
Czy ustawa o związkach partnerskich dopuszc za związek więcej niż dwóch osób?
W naszym kraju było by to rozwiązaniem biedy w rodzinie, taki związek by umożliwiał większy dochód w rodzinie, w naszym kraju to super rozwiązanie, skoro leżymy na dole wykresu jako kraj o najniższych dochodach na świecie. Zlikwidowało by to zboczony przymus tworzenia toksycznych wielokątów z teściami, rodzicami i dziatkami.

Data: 2013-02-08 01:25:28
Autor: u2
Czy ustawa o zwi±zkach partnerskich dopuszcza zwi±zek więcej niż dwóch osób?
W dniu pi±tek, 8 lutego 2013 10:12:03 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
W naszym kraju było by to rozwi±zaniem biedy w rodzinie, taki zwi±zek by umożliwiał większy dochód w rodzinie, w naszym kraju to super rozwi±zanie, skoro leżymy na dole wykresu jako kraj o najniższych dochodach na ¶wiecie. Zlikwidowało by to zboczony przymus tworzenia toksycznych wielok±tów z te¶ciami, rodzicami i dziatkami.

Wlasnie o to chodzi, przecietny pedal wspolzyje analniei i oralnie przecietnie ze 100 partnerami.

Data: 2013-02-08 10:57:12
Autor: No pasaran
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:b3caef92-cf86-48b5-96d2-290cccfe36d4googlegroups.com...
[...]

....analnie z te¶ciami, rodzicami i dziatkami? Ech, idĽ ty lepiej spać...

Data: 2013-02-08 17:27:51
Autor: Przemysław M.
Dnia Fri, 8 Feb 2013 01:25:28 -0800 (PST), u2 napisał(a):

[...]

Pozostaje mi wierzyć w twoje do¶wiadzczenie. ;-)

--
"Jedn± z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi s± ci co go wybierali..."

Data: 2013-02-08 18:24:21
Autor: pluton_
Czy ustawa o zwi±zkach partnerskich dopuszcza zwi±zek więcej niż dwóch osób?
Wlasnie o to chodzi, przecietny pedal wspolzyje analniei i oralnie
przecietnie ze 100 partnerami.

Jezu milosierny, to kiedy on ma czas msze odprawic ?
Nullification

Data: 2013-02-08 01:38:09
Autor: glob
On 8 Lut, 10:12, Lord Donald <lord_don...@sejm.pl> wrote:
[...]

Duchowni w przeciwieństwie do prawicowych posłów rozumiej±, że zwi±zki
partnerskie w dużej mierze będ± zawierały pary heteroseksualne i
dlatego się przeciwko nim oburzaj±. Nie geje, ale odpływ kasy za ¶luby
głównie martwi księży! Jak zwykle ci uprzejmi panowie nie troszcz± się
o nasz± moralno¶ć, a tylko i wył±cznie o swoje kieszenie. Każdy
zawarty zwi±zek partnerski, to dla Ko¶cioła strata od kilkuset do 2000
PLN zarobku za odprawienie ¶lubu, czyli godzinkę pracy.

Parafrazuj±c słynne powiedzenie: Jak Ko¶ciołowi o co¶ chodzi, to
wiadomo, że chodzi tylko o pieni±dze!

Data: 2013-02-08 10:58:37
Autor: No pasaran
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:650c4f4e-0c73-4842-af32-d7c04aecbb30g8g2000vbf.googlegroups.com...
[...]

A kto ci każe brać ¶lub ko¶cielny? Ja nie brałem i nie chcę mieć z t± żydowsk± wiar± katolick± wspólnego...

Data: 2013-02-08 04:03:58
Autor: glob
On 8 Lut, 10:58, "No pasaran" <no_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:650c4f4e-0c73-4842-af32-d7c04aecbb30g8g2000vbf.googlegroups.com...

> [...]

> wiadomo, że chodzi tylko o pieni±dze!

A kto ci każe brać ¶lub ko¶cielny? Ja nie brałem i nie chcę mieć z t±

No wła¶nie ustawa utrudnia konkubinaty heteroseksualnym, geje to
wybieg, tak więc musisz cywilnie i ko¶cielnie aby mieć normalne prawa,
a kasę łykaj± ko¶cielni.
 Jak ułatwisz życie konkubinatom, to ludzie mniej ¶lubów będ± brali i
kler nie zarobi.

Data: 2013-02-08 11:20:55
Autor: xan
W dniu 08.02.2013 10:38, glob pisze:
[...]

chłopie nie bredĽ, bredzisz jak potrzaskany, już widzę jak matki w konkubinacie dymaj± legalizować zwi±zek partnerski tylko po to aby stracić zasiłki i pomoc z opieki za to ze samotnie wychowuj± dzieci. A jest to kasa całkiem realna - zwrot za podręczniki, dopłaty do czynszów, opłat - pr±d, gaz, wszelakiego rodzaju zasiłki dla dzieci. Jak by takie zalegalizowały zwi±zek, wtedy sporo by z tego utraciły jak choćby dopłaty do czynszu czy mediów.

Na "zwi±zkach partnerskich" skorzystaj± głownie pary homo, i tylko one, w sumie mi to nie przeszkadza, ale nie lubie jak się do tego robi jak±¶ ideologię i wciska na siłę kit ze chodzi o pary hetero, gdzie jak by przeprowadzić badania by się okazało ze większo¶ć ma w poważaniu legalizację zwi±zku.

Data: 2013-02-08 04:07:54
Autor: glob
On 8 Lut, 11:20, xan <i...@activsoft.pl> wrote:

> [...]

ideologię i wciska na siłę kit ze chodzi o pary hetero, gdzie jak by
przeprowadzić badania by się okazało ze większo¶ć ma w poważaniu

Na zwi±zkach skorzystaj± konkubinaty hetero, bo nie musisz brać ¶lubu
a masz normalne prawa, więc utrudniaj± ludziom i masz się żenić aby
mieć prawa, czyli kto udziela za kasę ¶lubów....kler.
 20% polaków żyje w konkubinacie i teraz musz± się żenić by mieć
normalne prawa, kto zarobi-kler.

Data: 2013-02-08 13:26:36
Autor: Lord Donald
W dniu 08.02.2013 13:07, glob pisze:
[...]

rozwiÄ…zanie, skoro leĹĽymy na dole wykresu jako kraj o najniĹĽszych
dochodach na świecie. Zlikwidowało by to zboczony przymus tworzenia
toksycznych wielokątów z teściami, rodzicami i dziatkami.

Duchowni w przeciwieństwie do prawicowych posłów rozumieją, że związki
partnerskie w dużej mierze będą zawierały pary heteroseksualne i
dlatego się przeciwko nim oburzają. Nie geje, ale odpływ kasy za śluby
głównie martwi księży! Jak zwykle ci uprzejmi panowie nie troszczą się
o naszą moralność, a tylko i wyłącznie o swoje kieszenie. Każdy
zawarty związek partnerski, to dla Kościoła strata od kilkuset do 2000
PLN zarobku za odprawienie ślubu, czyli godzinkę pracy.

Parafrazując słynne powiedzenie: Jak Kościołowi o coś chodzi, to
wiadomo, ĹĽe chodzi tylko o pieniÄ…dze!

chłopie nie bredź, bredzisz jak potrzaskany, już widzę jak matki w
konkubinacie dymają legalizować związek partnerski tylko po to aby
stracić zasiłki i pomoc z opieki za to ze samotnie wychowują dzieci. A
jest to kasa całkiem realna - zwrot za podręczniki, dopłaty do czynszów,
opłat - prąd, gaz, wszelakiego rodzaju zasiłki dla dzieci. Jak by takie
zalegalizowały związek, wtedy sporo by z tego utraciły jak choćby
dopłaty do czynszu czy mediów.

Na "związkach partnerskich" skorzystają głownie pary homo, i tylko one,
w sumie mi to nie przeszkadza, ale nie lubie jak siÄ™ do tego robi jakÄ…Ĺ›
ideologię i wciska na siłę kit ze chodzi o pary hetero, gdzie jak by
przeprowadzić badania by się okazało ze większość ma w poważaniu
legalizacjÄ™ zwiÄ…zku.

Na związkach skorzystają konkubinaty hetero, bo nie musisz brać ślubu
a masz normalne prawa, więc utrudniają ludziom i masz się żenić aby
mieć prawa, czyli kto udziela za kasę ślubów....kler.
  20% polakĂłw ĹĽyje w konkubinacie i teraz muszÄ… siÄ™ ĹĽenić by mieć
normalne prawa, kto zarobi-kler.

Ciekawe jak to będzie w sprawie dziedziczenia, czy bank nie pojedzie po odnalezionych wszystkich partnerach zmarłej osoby i nakaże solidarnie spłacić zaciągnięte kredyty. Takie prawo chyba było by gorsze HIV, zanim by się kogoś pyknęło to ta osoba by musiała pokazać wszystkie papiery jak to ma się do kredytu, bo stosunek seksualny oznaczał by przejęcie długów partnera.

Data: 2013-02-08 04:47:19
Autor: glob
On 8 Lut, 13:26, Lord Donald <lord_don...@sejm.pl> wrote:

> [...]

Ciekawe jak to będzie w sprawie dziedziczenia, czy bank nie pojedzie po
odnalezionych wszystkich partnerach zmarłej osoby i nakaże solidarnie
spłacić zaci±gnięte kredyty. Takie prawo chyba było by gorsze HIV, zanim
by się kogo¶ pyknęło to ta osoba by musiała pokazać wszystkie papiery
jak to ma się do kredytu, bo stosunek seksualny oznaczał by przejęcie
długów partnera.

Je¶li partnerka nie napisze testamentu/ wypadek/ to jej maj±tek
przepadnie na skarb państwa, a partner nie udowodni że co¶ mu się
należy ze wspólnego maj±tku bo nie ma aktu ¶lubu, czyli jacy¶ obcy
facet, s±d orzeknie przepadek mienia na skarb państwa.

Data: 2013-02-08 05:01:12
Autor: glob
On 8 Lut, 13:47, glob <struktural...@gmail.com> wrote:

> [...]

należy ze wspólnego maj±tku bo nie ma aktu ¶lubu, czyli jacy¶ obcy
facet, s±d orzeknie przepadek mienia na skarb państwa.

No co ja mogę, mogę tyle że je¶li jeste¶cie w konkubinacie to
natychmiast piszcie testament, bo je¶li konkubina ma rodzinę, to w
s±dzie rodzina po jej ¶mierci przejmie wasze wspólne mienie, a ty
wyl±dujesz na ulicy z goł± dup±.

Data: 2013-02-08 14:13:15
Autor: Lord Donald
W dniu 08.02.2013 14:01, glob pisze:
[...]

Jeśli partnerka nie napisze testamentu/ wypadek/ to jej majątek
przepadnie na skarb państwa, a partner nie udowodni że coś mu się
należy ze wspólnego majątku bo nie ma aktu ślubu, czyli jacyś obcy
facet, sąd orzeknie przepadek mienia na skarb państwa.

No co ja mogę, mogę tyle że jeśli jesteście w konkubinacie to
natychmiast piszcie testament, bo jeśli konkubina ma rodzinę, to w
sądzie rodzina po jej śmierci przejmie wasze wspólne mienie, a ty
wylądujesz na ulicy z gołą dupą.

A co daje testament, jak ma dzieci to i tak dzieci dziedziczą, jak nie ma dzieci to dziedziczy jej rodzeństwo, łącznie z byłą żoną, jak związek w konkubinacie ma dzieci to te dzieci wchodzą do dziedziczenia na równych prawach z dziećmi z innych związków. Testament nie daje prawa do pełnego dziedziczenia, jeżeli ktoś kto miał prawo do dziedziczenia nie jest w nim ujęty ma prawo do połowy swojej należności w formie zachowku. Taki konkubinat raczej by utrudniał sprawy, bo jeżeli umierał by ktoś, a tym bardziej bogaty to masa oszustów by próbowała udowadniać konkubinat z tą osobą. Nikt by nie chciał aby po jego śmierci masa przy imprezowych kochanek wywaliła jego dzieci na bruk udowadniając konkubinat. Należy uprościć rejestrację małżeństwa i sprawy rozwodowe, aby ktoś sam za życia decydował w dokumentach o sytuacji prawnej po jego śmierci.

Data: 2013-02-08 05:20:40
Autor: glob
On 8 Lut, 14:13, Lord Donald <lord_don...@sejm.pl> wrote:

> [...]
> natychmiast piszcie testament, bo je¶li konkubina ma rodzinę, to w
> s±dzie rodzina po jej ¶mierci przejmie wasze wspólne mienie, a ty

A co daje testament, jak ma dzieci to i tak dzieci dziedzicz±, jak nie
ma dzieci to dziedziczy jej rodzeństwo, ł±cznie z był± żon±, jak zwi±zek
w konkubinacie ma dzieci to te dzieci wchodz± do dziedziczenia na
równych prawach z dziećmi z innych zwi±zków. Testament nie daje prawa do
pełnego dziedziczenia, jeżeli kto¶ kto miał prawo do dziedziczenia nie
jest w nim ujęty ma prawo do połowy swojej należno¶ci w formie zachowku.
Taki konkubinat raczej by utrudniał sprawy, bo jeżeli umierał by kto¶, a
tym bardziej bogaty to masa oszustów by próbowała udowadniać konkubinat
z t± osob±. Nikt by nie chciał aby po jego ¶mierci masa przy imprezowych
kochanek wywaliła jego dzieci na bruk udowadniaj±c konkubinat. Należy
upro¶cić rejestrację małżeństwa i sprawy rozwodowe, aby kto¶ sam za
życia decydował w dokumentach o sytuacji prawnej po jego ¶mierci.

Testament to prawny dokument kto po mojej ¶mierci dziedziczy i można
wpisać konkubine, wtenczas rodzina i państwo nie zabierze maj±tku,
tylko dostanie konkubina, bo inaczej wyl±duje dup± o bruk, bo
konkubinat jest nielegalny, dzięki Gowin±, Pawłowicz i katolotaliban±.

Data: 2013-02-08 14:41:34
Autor: Lord Donald
W dniu 08.02.2013 14:20, glob pisze:
[...]

A co daje testament, jak ma dzieci to i tak dzieci dziedziczÄ…, jak nie
ma dzieci to dziedziczy jej rodzeństwo, łącznie z byłą żoną, jak związek
w konkubinacie ma dzieci to te dzieci wchodzÄ… do dziedziczenia na
[...]

Testament to prawny dokument kto po mojej śmierci dziedziczy i można
wpisać konkubine, wtenczas rodzina i państwo nie zabierze majątku,
tylko dostanie konkubina, bo inaczej wylÄ…duje dupÄ… o bruk, bo
konkubinat jest nielegalny, dzięki Gowiną, Pawłowicz i katolotalibaną.

Rodzina dziedziczy mimo testamentu, ma prawo do zachowku, to stanowi połowę tego co by otrzymała w przypadku jakby nie było testamentu, jedyną formą uniknięcia jest wydziedziczenie, ale bardzo skomplikowane sądownie, trzeba mieć podstawy. Po prostu powinno być prawo łatwej rejestracji związku lub wielożeństwa jak się chce kogoś ująć jako spadkobiercę. Po za tym w sprawie spadkowej może byś prowadzona sprawą w sądzie gdzie osoba udowodni że część majaku zmarłego należy do niej i zarządzać jego zwrotu od spadkobierców. Po za tym jakby miał wyglądać konkubinat? Wymagał by spisania notarialnej umowy, coś takiego jak małżeństwo próbne, tymczasowe, itp... Wiele kobiet chcących coś uczknąć z czyjegoś spadku wymyślała by różne rzeczy, a jak w tym przypadku zaprzeczyć że zmarły nie miał stosunku z tą panią skoro nie żyje, praktycznie każdy spadek by rozchodził się na adwokatów aby walczyć z ewentualnymi hienami. Po prostu jak nie ma czegoś na papierze, to tego nie było. Uprościć jedynie prawo w związkach małżeńskich i sprawa prosta.

Data: 2013-02-08 05:56:01
Autor: glob
On 8 Lut, 14:41, Lord Donald <lord_don...@sejm.pl> wrote:

> [...]

Rodzina dziedziczy mimo testamentu, ma prawo do zachowku, to stanowi
połowę tego co by otrzymała w przypadku jakby nie było testamentu,
jedyn± form± uniknięcia jest wydziedziczenie, ale bardzo skomplikowane
s±downie, trzeba mieć podstawy. Po prostu powinno być prawo łatwej
rejestracji zwi±zku lub wielożeństwa jak się chce kogo¶ uj±ć jako
spadkobiercę. Po za tym w sprawie spadkowej może by¶ prowadzona spraw± w
s±dzie gdzie osoba udowodni że czę¶ć majaku zmarłego należy do niej i
zarz±dzać jego zwrotu od spadkobierców. Po za tym jakby miał wygl±dać
konkubinat? Wymagał by spisania notarialnej umowy, co¶ takiego jak
małżeństwo próbne, tymczasowe, itp... Wiele kobiet chc±cych co¶ uczkn±ć
z czyjego¶ spadku wymy¶lała by różne rzeczy, a jak w tym przypadku
zaprzeczyć że zmarły nie miał stosunku z t± pani± skoro nie żyje,
praktycznie każdy spadek by rozchodził się na adwokatów aby walczyć z
ewentualnymi hienami. Po prostu jak nie ma czego¶ na papierze, to tego
nie było. Upro¶cić jedynie prawo w zwi±zkach małżeńskich i sprawa prosta.

A czyli dobrze dla ciebie, bo ty chcesz dymać a na drugi dzień- nie
znam ciebie, a jak babka chce co¶ wspólnie to zmieniasz nazwisko. Tu
nie chodzi o oszustów matrymonialnych tylko normalnych polaków, co
żyj± razem na koci± łapę i konkubiny nawet do szpitala nie wpuszcz±,
no tobie to odpowiada, bo przecież żywiła , konto bakowe
opróżniłe¶ ,to po co j± maj± wpuszczać.  Tylko że w pierdku to żadna
nieodwiedzi bo tylko rodzina, więc pozostanie ci dupę nadstawiać za
paczkę szlugów.

Data: 2013-02-08 14:23:28
Autor: the_foe
W dniu 2013-02-08 14:01, glob pisze:
[...]

a efektywnie przepiszesz tylko polowe, bo testament nie moze ograniczac praw malzonka i zstepnych w stopniu wiekszym niz 50% tego co gwarantuje dziedziczenie ustawowe.

--
the_foe

Data: 2013-02-08 05:58:18
Autor: glob
On 8 Lut, 14:23, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
W dniu 2013-02-08 14:01, glob pisze:

> No co ja mog , mog tyle e je li jeste cie w konkubinacie to
> natychmiast piszcie testament, bo je li konkubina ma rodzin , to w
> s dzie rodzina po jej mierci przejmie wasze wsp lne mienie, a ty
> wyl dujesz na ulicy z go dup .

a efektywnie przepiszesz tylko polowe, bo testament nie moze ograniczac
praw malzonka i zstepnych w stopniu wiekszym niz 50% tego co gwarantuje
dziedziczenie ustawowe.

--
the_foe

Je¶li twoje to przepisujesz, nie ma oraniczenia dla kogo i ile, je¶li
przepisujesz swoje, bo przecież nie s±siada.

Data: 2013-02-08 15:22:54
Autor: Marek Czaplicki
the_foe pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 08 luty 2013 14:23:

[...]

Oj ludzie, ludzie. Czy my¶lisz, że w liberalizacji zwi±zków różnych chodzi o to, że ile kto odziedziczy i w jaki sposób. Prawdziwa bieda robi się w tym, że niedługo to nie będzie komu wzi±ć spadku. Inne państwa dostrzegaj± ten problem i staraj± się ułatwić ludziom jak tylko mog±. Tylko w Polsce jak widać do problemu zmniejszenia dzietno¶ci podchodzi się od d...py strony. Najwięcej do gadania maj± starzy kawalerowie i stare panny. :) Czy od tego dzietno¶ć wywali pod sufit?

Data: 2013-02-08 14:04:02
Autor: Lord Donald
W dniu 08.02.2013 13:47, glob pisze:
[...]

No tak, ale wystarczy uproĹ›cić metody zawarcia i rozwodu w zwiÄ…zku, jak ktoĹ› chce to moĹĽe mieć opcjonalnie ceremoniÄ™ w USC, kleszej jamie lub u goĹ›ci z jarmarkami, itp.... Po prostu jak chcÄ™ dziedziczyć, lub dzielić problemy kredytowe to idÄ™ i to rejestrujÄ™, albo rejestrujÄ™ kilka takich zwiÄ…zkĂłw, zaleĹĽy jak ktoĹ› chce, powinno to trwać kilka minut, ewentualnie jak ĹĽyczÄ™ sobie imprezki no to szukam wolnego terminu w USC lub u kleszki, itp...  Wtedy jasno deklarujÄ™, ĹĽe godzÄ™ siÄ™ na konsekwencje zwiÄ…zku, jak i podziaĹ‚ majÄ…tku, lub dziedziczenia, podziaĹ‚ zobowiÄ…zaĹ„ kredytowych, po Ĺ›mierci współmaĹ‚ĹĽonka lub rozwodzie, ktĂłry takĹĽe powinien trwać kilka minut, a sprawy finansowe jeĹĽeli rozwodnicy nie potrafiÄ… sami siÄ™ dogadać powinien i tak rozwiÄ…zać sÄ…d. Po co tworzyć nowy twĂłr zwany konkubinatem, ktĂłry i tak by wymagaĹ‚ rejestracji jak zwiÄ…zek maĹ‚ĹĽeĹ„ski jakby miaĹ‚ mieć jakie kol wiek podstawy prawne, wystarczy wyczyĹ›cić. Dziwne by byĹ‚o jakby przyszĹ‚a do domu informacja od banku o nakazie spĹ‚aty rat kredytu jakiejĹ› przelecianej pani Jasi po pijaczku po jakiejĹ› imprezce, bo ona nieszczęśliwie zmarĹ‚a, albo staĹ‚a siÄ™ niewypĹ‚acalna, a w chwili kiedy nastÄ…piĹ‚ stosunek ona byĹ‚a w trakcie podpisanie umowy kredytowej.

Data: 2013-02-08 05:16:39
Autor: glob
On 8 Lut, 14:04, Lord Donald <lord_don...@sejm.pl> wrote:

> [...]
> należy ze wspólnego maj±tku bo nie ma aktu ¶lubu, czyli jacy¶ obcy
> facet, s±d orzeknie przepadek mienia na skarb państwa.

No tak, ale wystarczy upro¶cić metody zawarcia i rozwodu w zwi±zku, jak
kto¶ chce to może mieć opcjonalnie ceremonię w USC, kleszej jamie lub u
go¶ci z jarmarkami, itp.... Po prostu jak chcę dziedziczyć, lub dzielić
problemy kredytowe to idę i to rejestruję, albo rejestruję kilka takich
zwi±zków, zależy jak kto¶ chce, powinno to trwać kilka minut,
ewentualnie jak życzę sobie imprezki no to szukam wolnego terminu w USC
lub u kleszki, itp...  Wtedy jasno deklaruję, że godzę się na
konsekwencje zwi±zku, jak i podział maj±tku, lub dziedziczenia, podział
zobowi±zań kredytowych, po ¶mierci współmałżonka lub rozwodzie, który
także powinien trwać kilka minut, a sprawy finansowe jeżeli rozwodnicy
nie potrafi± sami się dogadać powinien i tak rozwi±zać s±d. Po co
tworzyć nowy twór zwany konkubinatem, który i tak by wymagał rejestracji
jak zwi±zek małżeński jakby miał mieć jakie kol wiek podstawy prawne,
wystarczy wyczy¶cić. Dziwne by było jakby przyszła do domu informacja od
banku o nakazie spłaty rat kredytu jakiej¶ przelecianej pani Jasi po
pijaczku po jakiej¶ imprezce, bo ona nieszczę¶liwie zmarła, albo stała
się niewypłacalna, a w chwili kiedy nast±pił stosunek ona była w trakcie
podpisanie umowy kredytowej.

Nie, teraz wła¶nie konkubinat nigdzie nie masz prawa zarejstrować,
rozwyła się Pawłowicz i konkubinat nie ma żadnych społecznych praw.
Tak jakby¶cie w państwie polskim nie stanowili zwi±zku, państwo
polskie nie widzi wspólnego adresu, wspólnych rachunków, nie
istniejecie prawnie, to was nie ma.
 Tak więc w s±dzie też nie istniejecie razem, bo nie ma takiego prawa
by was kto¶ zarejstrował, więc dziedziczy najbliższa rodzina, a ty za
dzwi bo obcy facet.

Data: 2013-02-08 14:53:52
Autor: Lord Donald
W dniu 08.02.2013 14:16, glob pisze:
[...]

No tak, ale wystarczy uprościć metody zawarcia i rozwodu w związku, jak
ktoś chce to może mieć opcjonalnie ceremonię w USC, kleszej jamie lub u
gości z jarmarkami, itp.... Po prostu jak chcę dziedziczyć, lub dzielić
problemy kredytowe to idÄ™ i to rejestrujÄ™, albo rejestrujÄ™ kilka takich
związków, zależy jak ktoś chce, powinno to trwać kilka minut,
ewentualnie jak ĹĽyczÄ™ sobie imprezki no to szukam wolnego terminu w USC
lub u kleszki, itp...  Wtedy jasno deklarujÄ™, ĹĽe godzÄ™ siÄ™ na
konsekwencje związku, jak i podział majątku, lub dziedziczenia, podział
zobowiązań kredytowych, po śmierci współmałżonka lub rozwodzie, który
także powinien trwać kilka minut, a sprawy finansowe jeżeli rozwodnicy
nie potrafią sami się dogadać powinien i tak rozwiązać sąd. Po co
tworzyć nowy twór zwany konkubinatem, który i tak by wymagał rejestracji
jak związek małżeński jakby miał mieć jakie kol wiek podstawy prawne,
wystarczy wyczyścić. Dziwne by było jakby przyszła do domu informacja od
banku o nakazie spłaty rat kredytu jakiejś przelecianej pani Jasi po
pijaczku po jakiejś imprezce, bo ona nieszczęśliwie zmarła, albo stała
się niewypłacalna, a w chwili kiedy nastąpił stosunek ona była w trakcie
podpisanie umowy kredytowej.

Nie, teraz właśnie konkubinat nigdzie nie masz prawa zarejstrować,
rozwyła się Pawłowicz i konkubinat nie ma żadnych społecznych praw.
Tak jakbyście w państwie polskim nie stanowili związku, państwo
polskie nie widzi wspĂłlnego adresu, wspĂłlnych rachunkĂłw, nie
istniejecie prawnie, to was nie ma.
  Tak wiÄ™c w sÄ…dzie teĹĽ nie istniejecie razem, bo nie ma takiego prawa
by was ktoś zarejstrował, więc dziedziczy najbliższa rodzina, a ty za
dzwi bo obcy facet.

No tak, ale jakby zmarła osoba chciała by takiego związku to po prostu by go zarejestrowała. To chyba chcą te panie którym wydaje się że naciągną na d... jakiegoś frajera, po masażyku puknie na serduszko, a te ogołocą jego rodzinkę i dzieci z kaski.Proste prawo by umożliwiło szybki rozwód i spisanie nowej umowy małżeńskiej i wtedy wszystko było by udokumentowane i przejrzyste.

Data: 2013-02-08 06:01:27
Autor: glob
On 8 Lut, 14:53, Lord Donald <lord_don...@sejm.pl> wrote:

> [...]
>   Tak więc w s±dzie też nie istniejecie razem, bo nie ma takiego prawa
> by was kto¶ zarejstrował, więc dziedziczy najbliższa rodzina, a ty za

No tak, ale jakby zmarła osoba chciała by takiego zwi±zku to po prostu
by go zarejestrowała. To chyba chc± te panie którym wydaje się że
naci±gn± na d... jakiego¶ frajera, po masażyku puknie na serduszko, a te
ogołoc± jego rodzinkę i dzieci z kaski.Proste prawo by umożliwiło szybki
rozwód i spisanie nowej umowy małżeńskiej i wtedy wszystko było by
udokumentowane i przejrzyste.

Czy do ciebie niedociera, konkubinat nie da się zarejstrować, nie
istnieje co¶ takiego dla państwa polskiego, idĽ i w dupę kleropisowców
za zabieranie ci praw wycałuj.

Data: 2013-02-08 22:28:25
Autor: Lord Donald
W dniu 08.02.2013 15:01, glob pisze:
[...]

naciÄ…gnÄ… na d... jakiegoĹ› frajera, po masaĹĽyku puknie na serduszko, a te
[...]

istnieje coś takiego dla państwa polskiego, idź i w dupę kleropisowców
za zabieranie ci praw wycałuj.

Mam w d... kleropisowców, oni raczej uniemożliwili by rozwód, albo by go tak skomplikowali że byłby nie możliwy, a na zawarcie związku by trza było czekać rok na pozwolenie od biskupa, wcześniej ponosząc ogromne opłaty i zdawać egzaminy z poprawności politycznej. Mówię przecież, że wystarczy uprościć zawarcie związku małżeńskiego, coś w rodzaju umowy cywilnej, aby były jakieś kwity w razie roszczeń spadkowych w sądzie a nie wymyślać jakieś konkubinaty które będzie się udowadniać na gębę. Żeby nie wpadła jakaś prostytutka na czyjejś stypie i nie twierdziła, że dała mu kiedyś d... więc jej się należy.

Data: 2013-02-08 13:59:17
Autor: glob
On 8 Lut, 22:28, Lord Donald <lord_don...@sejm.pl> wrote:

> [...]
> za zabieranie ci praw wycałuj.

Mam w d... kleropisowców, oni raczej uniemożliwili by rozwód, albo by go
tak skomplikowali że byłby nie możliwy, a na zawarcie zwi±zku by trza
było czekać rok na pozwolenie od biskupa, wcze¶niej ponosz±c ogromne
opłaty i zdawać egzaminy z poprawno¶ci politycznej. Mówię przecież, że
wystarczy upro¶cić zawarcie zwi±zku małżeńskiego, co¶ w rodzaju umowy
cywilnej, aby były jakie¶ kwity w razie roszczeń spadkowych w s±dzie a
nie wymy¶lać jakie¶ konkubinaty które będzie się udowadniać na gębę.
Żeby nie wpadła jaka¶ prostytutka na czyjej¶ stypie i nie twierdziła, że
dała mu kiedy¶ d... więc jej się należy.

To ¶wietnie że nie rozumiesz o co idzie w zwi±zkach partnerskich, bo
ja nie ma siły gadać do ¶ciany.

Data: 2013-02-08 14:20:05
Autor: the_foe
W dniu 2013-02-08 13:26, Lord Donald pisze:

[...]

ta sama sytuacja: spadek musisz przyjac, dopiero wtedy lapiesz dlugi zmarlego.

--
the_foe

Data: 2013-02-08 14:46:41
Autor: Lord Donald
W dniu 08.02.2013 14:20, the_foe pisze:
[...]

W małżeństwie długi musisz przejąc zawsze, chyba że masz podpisaną rozdzielność majątkową. Pomyśl sobie jakby takie prawo zaczęło obowiązywać w konkubinacie, gdzie związek nie wymaga spisania umowy, banki by miały full wypas wyszukując ewentualnych przypadkowych kochanków dłużnika aby obciążyć ich spłatą. Dziwne by było zdziwienie gdy puka komornik i oznajmia, że w związku z podejrzeniem współżycia seksualnego z osobą X rekwiruje cały twój majątek na poczet spłaty jej długu.

Data: 2013-02-08 20:53:20
Autor: the_foe
W dniu 2013-02-08 14:46, Lord Donald pisze:

W małżeństwie długi musisz przejąc zawsze, chyba że masz podpisaną
rozdzielność majątkową.

nie zawsze:
z prawa bankowego:

Art. 97. 1. Bankowy tytuł egzekucyjny może być podstawą egzekucji prowadzonej według przepisów Kodeksu postępowania cywilnego po nadaniu mu przez sąd klauzuli wykonalności wyłącznie przeciwko osobie, która bezpośrednio z bankiem dokonywała czynności bankowej albo jest dłużnikiem banku z tytułu zabezpieczenia wierzytelności banku wynikającej z czynności bankowej i złożyła pisemne oświadczenie o poddaniu się egzekucji oraz gdy roszczenie objęte tytułem wynika bezpośrednio z tej czynności bankowej lub jej zabezpieczenia.

jeżeli zona nie podpisze sie pod kredytem bank nie bedzie mógł zajac wspolnego majatku a tylko ten ktory zostanie wyodrebniony przez czynnosc przyjecia spadku przez dluznika.

--
the_foe

Data: 2013-02-08 12:40:44
Autor: Marek Czaplicki
xan pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 08 luty 2013 11:20:

[...]

Zobacz jak jest we Francji. Tam też jest socjal, a 90% zawartych zwi±zków partnerskich to pary hetero.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Rejestrowany_zwi%C4%85zek_partnerski

Data: 2013-02-08 04:11:59
Autor: glob
On 8 Lut, 12:40, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> legalizację zwi±zku.

Zobacz jak jest we Francji. Tam też jest socjal, a 90% zawartych zwi±zków

Dokładnie, te geje to wybieg, by konkubinaty hetero zmusić do ¶lubu i
zarobek, kasunia , pobryka do kleru. Ciekawe ile Pawłowicz wzieła w
łapę i teraz głupki wyj±, a tak naprawdę zostali zmuszeni do ¶luby i
wyjebania kasy na kler.

Data: 2013-02-08 13:20:48
Autor: Marek Czaplicki
glob pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 08 luty 2013 13:11:

[...]

Nie wiem. Sprawa trochę jest podobna do pomysłu odpisu podatkowego na zwi±zki wyznaniowe. Też sprzeciw. :)

Data: 2013-02-08 04:43:52
Autor: glob
On 8 Lut, 13:20, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> wyjebania kasy na kler.

Nie wiem. Sprawa trochę jest podobna do pomysłu odpisu podatkowego na

To oczywiste, młodych nie stać na wywalenie kilku tysięcy na oficjalny
¶lub, więc żyj± w konkubinatach. Teraz musz± się pobrać/zaci±gn±ć
kredyt/ bo nic w urzędzie nie załatwi±.

Data: 2013-02-08 14:16:04
Autor: the_foe
W dniu 2013-02-08 11:20, xan pisze:
[...]

mowisz, ze jak malzenstwo jest bezrobotne i ma np. 5 dzieci to pomocy od MOPSU nie dostana i dopiero rozwod im pomoze?
Cos tam slyszales ale zle skojarzyles. Hint: fundusz alimentacyjny.

--
the_foe

Data: 2013-02-08 13:19:13
Autor: Lord Donald
[...]

W sumie w sprawie związków nie powinno prawo tego regulować, przecież jeżeli ktoś lubi trójkąty czy inne figury to nie przynosi szkody innym nie zrzeszonym w taki związek, a problem zawiści i zazdrości innych lub interes duchownych nie powinien być podstawą do stanowienia prawa. Jedynym problemem jakiego kol wiek związku jest problem prawa w kwestii dziedziczenia lub podziału w przypadku rozwodu, ale i tu można ustalić podział w prosty sposób. Dziwne że 90% prac rządu to nie zajmowanie się gospodarką i problemami socjalnymi obywateli, ale tym kto, jak, kiedy i z kim może współżyć, czy ktoś może sobie zajarać ćmika czy nie, albo jakiegoś innego jointa, jakaś dziwna polityka oparta na zawiści, to tak jak z tego kawału, kowalski nie chce krowy, ale chce aby krowa zdechła sąsiadowi.

Data: 2013-02-08 04:41:01
Autor: glob
On 8 Lut, 13:19, Lord Donald <lord_don...@sejm.pl> wrote:

> [...]
> PLN zarobku za odprawienie ¶lubu, czyli godzinkę pracy.

> Parafrazuj±c słynne powiedzenie: Jak Ko¶ciołowi o co¶ chodzi, to

W sumie w sprawie zwi±zków nie powinno prawo tego regulować, przecież
jeżeli kto¶ lubi trójk±ty czy inne figury to nie przynosi szkody innym
nie zrzeszonym w taki zwi±zek, a problem zawi¶ci i zazdro¶ci innych lub
interes duchownych nie powinien być podstaw± do stanowienia prawa.
Jedynym problemem jakiego kol wiek zwi±zku jest problem prawa w kwestii
dziedziczenia lub podziału w przypadku rozwodu, ale i tu można ustalić
podział w prosty sposób. Dziwne że 90% prac rz±du to nie zajmowanie się
gospodark± i problemami socjalnymi obywateli, ale tym kto, jak, kiedy i
z kim może współżyć, czy kto¶ może sobie zajarać ćmika czy nie, albo
jakiego¶ innego jointa, jaka¶ dziwna polityka oparta na zawi¶ci, to tak
jak z tego kawału, kowalski nie chce krowy, ale chce aby krowa zdechła
s±siadowi.

Nie o to chodzi, młodzi żyj± w konkubinacie bo spłacaj± złodzejskie
kredyty i nie stać ich by wywalić tysi±ce na ¶lub, a teraz zostali
zmuszeni do ¶lubu, bo w konkubinacie nie maj± prawa do załatwienia
prostych urzędowych spraw. Wiocha debilna i podpuszona przez kleryko-
jebców znowu polakom napaskudziła.

Data: 2013-02-08 14:29:33
Autor: Lord Donald
W dniu 08.02.2013 13:41, glob pisze:
[...]

jeĹĽeli ktoĹ› lubi trĂłjkÄ…ty czy inne figury to nie przynosi szkody innym
nie zrzeszonym w taki związek, a problem zawiści i zazdrości innych lub
interes duchownych nie powinien być podstawą do stanowienia prawa.
Jedynym problemem jakiego kol wiek zwiÄ…zku jest problem prawa w kwestii
dziedziczenia lub podziału w przypadku rozwodu, ale i tu można ustalić
podział w prosty sposób. Dziwne że 90% prac rządu to nie zajmowanie się
gospodarkÄ… i problemami socjalnymi obywateli, ale tym kto, jak, kiedy i
z kim może współżyć, czy ktoś może sobie zajarać ćmika czy nie, albo
jakiegoś innego jointa, jakaś dziwna polityka oparta na zawiści, to tak
jak z tego kawału, kowalski nie chce krowy, ale chce aby krowa zdechła
sÄ…siadowi.

Nie o to chodzi, młodzi żyją w konkubinacie bo spłacają złodzejskie
kredyty i nie stać ich by wywalić tysiące na ślub, a teraz zostali
zmuszeni do ślubu, bo w konkubinacie nie mają prawa do załatwienia
prostych urzędowych spraw. Wiocha debilna i podpuszona przez kleryko-
jebców znowu polakom napaskudziła.

Ślub jest za darmo. Tylko strasznie skomplikowany, powinno być proste, jak ktoś nie chce ceremonii to powinien wsiąść numerek i odczekać w kolejce w urzędzie i zarejestrować związek. Podobnie z rozwodem, jeżeli obie strony deklarują to rozwiązują związek za porozumieniem stron, jak nie to jak i w przypadku innych cywilnych umów wkracza tu sąd, to trwa dłużej. Jakby dozwolony był wielokrotny związek to można zarejestrować związek z kochanką, itp... Jednocześnie można prowadzić sprawy rozwodowe, jeżeli nie ma porozumienia z byłym małżonkiem, lub nie jak kto woli, każdy sam by decydował kiedy jego związek ustaje i ile takich związków ma, nikomu to nie szkodzi, chyba tylko zawiści sąsiadów i kleszej moralności. Nie ma sensu wprowadzać nowej formy prawnej, która z czasem tak samo się skomplikuje jak jej poprzedniczka, wystarczy uprościć bieżącą.

Data: 2013-02-08 05:47:54
Autor: glob
On 8 Lut, 14:29, Lord Donald <lord_don...@sejm.pl> wrote:

> [...]
> jebców znowu polakom napaskudziła.

¦lub jest za darmo. Tylko strasznie skomplikowany, powinno być proste,
jak kto¶ nie chce ceremonii to powinien wsi±¶ć numerek i odczekać w
kolejce w urzędzie i zarejestrować zwi±zek. Podobnie z rozwodem, jeżeli
obie strony deklaruj± to rozwi±zuj± zwi±zek za porozumieniem stron, jak
nie to jak i w przypadku innych cywilnych umów wkracza tu s±d, to trwa
dłużej. Jakby dozwolony był wielokrotny zwi±zek to można zarejestrować
zwi±zek z kochank±, itp... Jednocze¶nie można prowadzić sprawy
rozwodowe, jeżeli nie ma porozumienia z byłym małżonkiem, lub nie jak
kto woli, każdy sam by decydował kiedy jego zwi±zek ustaje i ile takich
zwi±zków ma, nikomu to nie szkodzi, chyba tylko zawi¶ci s±siadów i
kleszej moralno¶ci. Nie ma sensu wprowadzać nowej formy prawnej, która z
czasem tak samo się skomplikuje jak jej poprzedniczka, wystarczy
upro¶cić bież±c±.

Jak dla ciebie ¶lub jest za darmo to spróbuj się ożenić za darmo,
tylko najpierw ogło¶ bankructwo bo dłużnicy ciebie posadz±.

Data: 2013-02-08 14:59:29
Autor: Lord Donald
W dniu 08.02.2013 14:47, glob pisze:
[...]

obie strony deklarujÄ… to rozwiÄ…zujÄ… zwiÄ…zek za porozumieniem stron, jak
nie to jak i w przypadku innych cywilnych umĂłw wkracza tu sÄ…d, to trwa
[...]
czasem tak samo siÄ™ skomplikuje jak jej poprzedniczka, wystarczy
uprościć bieżącą.

Jak dla ciebie ślub jest za darmo to spróbuj się ożenić za darmo,
tylko najpierw ogłoś bankructwo bo dłużnicy ciebie posadzą.

Idziesz do USC i zgłaszasz chęć, czekasz na termin i się chajtasz. A jak chcesz to możesz wydawać kaskę na jakieś imprezki setki gości, ale to nie obowiązkowe możesz jedynie wypić kawką z jej rodzinka w jakiejś kawiarni żeby nie wyjść na kompletna sknerę ale i tego nie musisz. Akurat to jest proste. Tak można twierdzić że wszystko jest strasznie drogie, np: ktoś twierdzi, że nie ma matury bo by go nie stać by było na jej ewentualne opicie.

Data: 2013-02-08 06:07:16
Autor: glob
On 8 Lut, 14:59, Lord Donald <lord_don...@sejm.pl> wrote:

> Jak dla ciebie ¶lub jest za darmo to spróbuj się ożenić za darmo,
> tylko najpierw ogło¶ bankructwo bo dłużnicy ciebie posadz±.

Idziesz do USC i zgłaszasz chęć, czekasz na termin i się chajtasz.. A jak
chcesz to możesz wydawać kaskę na jakie¶ imprezki setki go¶ci, ale to
nie obowi±zkowe możesz jedynie wypić kawk± z jej rodzinka w jakiej¶
kawiarni żeby nie wyj¶ć na kompletna sknerę ale i tego nie musisz..
Akurat to jest proste. Tak można twierdzić że wszystko jest strasznie
drogie, np: kto¶ twierdzi, że nie ma matury bo by go nie stać by było na
jej ewentualne opicie.

Ta to wpisz w google ile przeciętn± rodzinę kosztuje ¶lub, bo ciotka,
te¶ciowa , te¶ć i tak dalej, kredyty ostre spłacaj±, najtańszy wniosek
do urzędu kosztuje. Jak co¶ chcesz w urzędzie załatwić to płacisz za
wnioski, za czas urzędnika, tu koszty nie id± na skarb państwa jak w
przypadku skazywania.

Data: 2013-02-08 22:40:21
Autor: Lord Donald
W dniu 08.02.2013 15:07, glob pisze:
[...]

Ta to wpisz w google ile przeciętną rodzinę kosztuje ślub, bo ciotka,
teściowa , teść i tak dalej, kredyty ostre spłacają, najtańszy wniosek
do urzędu kosztuje. Jak coś chcesz w urzędzie załatwić to płacisz za
wnioski, za czas urzędnika, tu koszty nie idą na skarb państwa jak w
przypadku skazywania.

No jeszcze przyszedł wujek na żulił się i obszczał i obrzygał kanapę, a w prezencie jedynie dał prześcieradło za 10zł. A kurcze ile kosztuje konkubinat, przyszły dupy do chaty na imprezkę i nawalone wyjebały telewizor i choinkę przez okno, w sumie tej drugiej nie szkoda ale to pierwsze to była plazma za dychę, k..., w dupę takie konkubinaty. Po prostu życie kosztuje, jak chce się robić imprezki, ale w pierwszym i drugim przypadku nikt nie nakazuje imprezować, to po prostu my opijamy każdy powód do picia, taka kultura.

Data: 2013-02-08 17:29:59
Autor: Przemysław M.
Dnia Fri, 08 Feb 2013 10:12:03 +0100, Lord Donald napisał(a):

[...]

Bardzo intersuj±cy pomysł. Tak z ciekawo¶ci: w jaki sposób zwi±zek
partnerski wielu osób umożliwi większy dochód w rodzinie?

Data: 2013-02-08 22:45:43
Autor: Lord Donald
W dniu 08.02.2013 17:29, Przemysław M. pisze:
[...]

Bardzo intersujący pomysł. Tak z ciekawości: w jaki sposób związek
partnerski wielu osób umożliwi większy dochód w rodzinie?

W ten sam w jaki decyduje się młoda rodzina na życie z rodzicami lub teściami aby utrzymać jakoś budżet, tylko takie współżycie jest raczej nie zdrowe i kończy się zaszczutym w toksycznej atmosferze zięciem lub synową, którzy patrzą tylko jak wypalić z tego związku nawet mimo dzieci.

Czy ustawa o związkach partnerskich dopuszc za związek więcej niż dwóch osób?