Czy uszkodzone DDR1 moze grzac procesor?

Data: 2013-08-19 13:14:52
Autor: miab
Czy uszkodzone DDR1 moze grzac procesor?
W dniu 2013-08-19 11:51, Serwis pisze:
zauwazyłem nadmierne grzanie sie procesora co uniemozliwia normalna prace
komputera najczesciej nie zdazy sie system uruchomic i juz sie zawiesi albo
zresetuje
czy oszkodzona pamiec moze byc tego przyczyna?

Uszkodzona pamięć może resetować i zawieszać komputer.

miab

Data: 2013-08-19 21:58:55
Autor: \(c\)RaSz
Czy uszkodzone DDR1 moze grzac procesor?

:
: Uszkodzona pamięć może resetować i zawieszać komputer.
:
: miab
:

A czy częste blue screeny też mog± być powodowane przez bł±d pamięci?
Oczywi¶cie wy¶wietla się na nich jaki¶ komunikat, ale nic mi on nie mówi...

Data: 2013-08-19 22:51:36
Autor: qwerty
Czy uszkodzone DDR1 moze grzac procesor?
Użytkownik "(c)RaSz"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:521278fe$0$1250$65785112@news.neostrada.pl...
A czy częste blue screeny też mog± być powodowane przez bł±d pamięci?
Oczywi¶cie wy¶wietla się na nich jaki¶ komunikat, ale nic mi on nie mówi...

To s± chyba jedyne objawy uszkodzonych modułów (poza zamarzaniem, czarnym ekranem).

Data: 2013-08-19 23:32:53
Autor: animka
Czy uszkodzone DDR1 moze grzac procesor?

A czy częste blue screeny też mogą być powodowane przez błąd pamięci?
>Oczywiście wyświetla się na nich jakiś komunikat, ale nic mi on nie mówi...

Jak uda Ci się wejść do systemu to ściągnij i zainstaluj sobie programik Everest.
Będziesz miał jak na dłoni wypisane co powoduje konflikt, nawet który moduł pamięci.
Np. to:
http://www.sciagnij.pl/programy/p/Windows-Diagnostyka_i_podkrecanie-Informacje_o_sprzecie-EVEREST_Ultimate_Edition/484

--
animka

Data: 2013-08-20 01:24:38
Autor: miab
W dniu 2013-08-19 21:58, (c)RaSz pisze:

[...]

Też.

miab

Czy uszkodzone DDR1 moze grzac procesor?