Czy używanie "fake news" wobec "trolli Putina" narusza prawa autorskie prezydenta Trumpa? [fake_news=CNN]

Data: 2017-05-04 09:08:32
Autor: A. Filip
Czy używanie "fake news" wobec "trolli Putina" narusza prawa autorskie prezydenta Trumpa? [fake_news=CNN]
Przecież Wielki Propagator zwrotu "fake news" prezydent USA Donald Trump (R)
użył go wobec *mainstream media w USA* a CNN w szczególności!
Prawa autorskie należy szanować a amerykańskie prawa autorskie najbardziej,
nieprawdaż? ;-)

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/donald-trump-nie-zgodzil-sie-na-zadanie-pytania-przez-reportera-cnn/dfq47j5
11 sty, 21:34
Donald Trump nie zgodził się na zadanie pytania przez reportera CNN
Donald Trump, który wystąpił dzisiaj na konferencji prasowej, nie
zgodził się na zadanie pytania przez reportera telewizji CNN. Nazwał
tę telewizję "oszukańczymi wiadomościami" (fake news), a portal
Buzzfeed "żałosną stertą śmieci". [...]

Data: 2017-05-04 10:33:14
Autor: Ciemny Lud
Czy używanie "fake news"
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
[...]

Jaki z tego masz wniosek dla Polski?

CL

Czy używanie "fake news" wobec "trolli Putina" narusza prawa autorskie prezydenta Trumpa? [fake_news=CNN]