Czy używany " łatwy " numer jest sprzedawalny ?

Data: 2010-01-03 18:27:23
Autor: Tom&Jerry
Czy używany " łatwy " numer jest sprzedawalny ?
Kiedyś kupiłem łatwy numer w TakTaku coś w stylu 600 700 800, telefon
uzywałem sporadycznie przez 2 lata, teraz dostałem służbowy więc z tego
rezygnuje i zastanawiam się czy taki numer używany można sprzedać  - czy jest sprzedawalny :) ?

Data: 2010-01-03 18:31:31
Autor: Tomaszek
W dniu 2010-01-03 18:27, Tom&Jerry pisze:
[...]

Tak, a czemu nie? :) Nie jest to zabronione. A że numerek ładny to szybko pójdzie.
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2010-01-03 20:30:51
Autor: FD
Tom&Jerry pisze:
[...]

ja chetnie przygarne ten numerek
daj jakiegos @ do siebie

Data: 2010-01-03 20:51:10
Autor: zly
Czy używany " łatwy " numer jest sprzedawalny ?
Dnia Sun, 3 Jan 2010 18:27:23 +0100, Tom&Jerry napisał(a):

czy jest sprzedawalny :) ?

Wpisz w allegro "złoty numer" lub "platynowy numer"
--
marcin

Data: 2010-01-04 12:56:00
Autor: KuFeL
[...]

jakas prowokacja? ten numer nalezy do RMF'u

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2010-01-04 13:03:22
Autor: Liwiusz
KuFeL pisze:
[...]

   RMF ma dziesiątki numerów w stylu 600 700 800?

--
Liwiusz

Data: 2010-01-04 14:29:18
Autor: KuFeL
W dniu 2010-01-04 13:03, Liwiusz pisze:
KuFeL pisze:
[...]

przepraszam... za szybko czytalem i przeoczylem istotne 'w stylu'

Pzdr,
KuFeL

Data: 2010-01-04 17:12:50
Autor: Tom&Jerry
Czy używany " łatwy " numer jest sprzedawaln y ?
RMF ma dziesiątki numerów w stylu 600 700 800?

przepraszam... za szybko czytalem i przeoczylem istotne 'w stylu'

no właśnie, róznica jest w jednej cyferce, początek jest 600 koniec 800 a
środek zaczyna się na 7 i nie wiem czy taki numer jest
coś warty, czy jest sens bawić się ze sprzedażą, z drugiej strony jak patrzę
na allegro na złote i platynowe numery to wg mnie o wiele gorsze chodzą po
strasznie wysokich cenach

Data: 2010-01-04 20:20:09
Autor: Grzexs
[...]

Prawie robi wielką różnicę.

Chodzą... Hmmm... Może... są wystawiane?

--
Grzexs

Data: 2010-01-07 21:41:32
Autor: William Bonawentura

Użytkownik "Tom&Jerry" <hhhhhh@hhhhhh.pl> napisał w wiadomości news:hht46j$dsf$1inews.gazeta.pl...
[...]

Z tego co pamiętam, złoty numer to coś w rodzaju 601 601 601 albo 600 700 800. Twój będzie chyba brązowym

Data: 2010-01-07 23:07:16
Autor: Piotr M
Dnia 07-01-2010 o 21:41:32 William Bonawentura <nie@ma.nie.pl> napisał(a):

Z tego co pamiętam, złoty numer to coś w rodzaju 601 601 601 albo 600  700 800.

Ten drugi chyba już nie, bo z kolei jak ja pamiętam, to po prostu  kombinacja max 3 cyfr w całym numerze.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-01-07 23:21:10
Autor: J.F.
On Thu, 07 Jan 2010 23:07:16 +0100,  Piotr M wrote:
[...]

601-160-106 tez ? :-)

J.

Data: 2010-01-08 00:30:12
Autor: Piotr M
Dnia 07-01-2010 o 23:21:10 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

No tak.
Temat pamiętam z czasu ponad 7 lat temu kiedy sobie wybierałem w Salonie  Ery, wtedy taka była zasada, kupiony złoty nr to kombinacja max 3 cyfr.