Czy używany " łatwy " numer jest sprzedawalny ?

Data: 2010-01-03 18:31:31
Autor: Tomaszek
Czy używany " łatwy " numer jest sprzedawalny ?
W dniu 2010-01-03 18:27, Tom&Jerry pisze:
Kiedyś kupiłem łatwy numer w TakTaku coś w stylu 600 700 800, telefon
uzywałem sporadycznie przez 2 lata, teraz dostałem służbowy więc z tego
rezygnuje i zastanawiam się czy taki numer używany można sprzedać - czy
jest sprzedawalny :) ?

Tak, a czemu nie? :) Nie jest to zabronione. A że numerek ładny to szybko pójdzie.
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Czy używany " łatwy " numer jest sprzedawalny ?