Czy w Święta trolle ;-)

Data: 2017-12-22 09:47:53
Autor: A. Filip
Czy w Święta trolle ;-)
Wesołych Świąt (także trollom tutaj pracującym)!
Żeby wam w przyszłym roku więcej płacili za was trud i znój ;-)

Data: 2017-12-22 11:20:43
Autor: dantes
Czy w Święta trolle też mówią ludzkim głosem? ;-)
Dnia Fri, 22 Dec 2017 09:47:53 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

Wesołych Świąt (także trollom tutaj pracującym)!
Żeby wam w przyszłym roku więcej płacili za was trud i znój ;-)

Zastanawiałeś się kiedykolwiek Filipie
ilu czytelników ma ta grupa?

Data: 2017-12-22 13:29:23
Autor: A. Filip
Czy w Święta trolle też mów ;-)
dantes <dantes@qmail.com> pisze:
[...]

Jak się założył przygniatająco dominacje trolli to niewielu, nieprawdaż?

Data: 2017-12-22 13:35:12
Autor: dantes
Czy w Święta trolle też mów ;-)
Dnia Fri, 22 Dec 2017 13:29:23 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

[...]

w styczniu 2014 to około 670.

Data: 2017-12-22 14:32:49
Autor: nadir
Czy w Święta trolle też mówią lud zkim głosem? ;-)
W dniu 2017-12-22 o 13:35, dantes pisze:

w styczniu 2014 to około 670.

A skąd te dane?

Data: 2017-12-22 15:01:44
Autor: dantes
Dnia Fri, 22 Dec 2017 14:32:49 +0100, nadir napisał(a):

W dniu 2017-12-22 o 13:35, dantes pisze:

w styczniu 2014 to około 670.

A skąd te dane?

Z liczby odsłon załącznika do posta.

Data: 2017-12-22 17:12:37
Autor: boukun
dantes <dantes@qmail.com> Wrote in message:
Dnia Fri, 22 Dec 2017 14:32:49 +0100, nadir napisał(a):

W dniu 2017-12-22 o 13:35, dantes pisze:

w styczniu 2014 to około 670.

A skąd te dane?

Z liczby odsłon załącznika do posta.

Hmm, załączników już od około 17 lat nie można wysyłać na grupy o
 jakim ty załącznik mówisz i gdzie to widać
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-12-22 19:00:39
Autor: Budzik
Czy w Święta trolle też mówią ludzkim głosem? ;-)
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

w styczniu 2014 to około 670.

A skąd te dane?

Z liczby odsłon załącznika do posta.

Hmm, załączników już od około 17 lat nie można wysyłać na grupy o
 jakim ty załącznik mówisz i gdzie to widać

Moze wstawił link i zliczył liczbe wejsc?

--
Pozdrawia... Budzik
Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

Data: 2017-12-22 20:46:03
Autor: boukun
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> Wrote in message:
[...]

W styczniu 2014 r i wiedział dzisiaj gdzie szukać :)
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-12-22 20:26:48
Autor: nadir
W dniu 2017-12-22 o 15:01, dantes pisze:

Z liczby odsłon załącznika do posta.

Tyle, że to mniej więcej tak wiarygodne jak dane OBOP, PENTOR czy CBOS.

Data: 2017-12-22 21:13:12
Autor: boukun
nadir <none@hell.org> Wrote in message:
W dniu 2017-12-22 o 15:01, dantes pisze:

Z liczby odsłon załącznika do posta.

Tyle, że to mniej więcej tak wiarygodne jak dane OBOP, PENTOR czy CBOS.

Tę grupę jak i soc.culture.polish odwiedza maksymalnie 20 a w
 szczytowym okresie 30 osób dziennie A ile się udziela to można
 zobaczyć
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-12-22 21:36:39
Autor: A. Filip
Czy w Święta trolle też mów ;-)
boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:
[...]

A jak bierzesz poprawkę na osobników "nowy dzień, nowe poglądy, nowa ksywka"?

Data: 2017-12-23 13:20:20
Autor: dantes
Dnia Fri, 22 Dec 2017 20:26:48 +0100, nadir napisał(a):

W dniu 2017-12-22 o 15:01, dantes pisze:

Z liczby odsłon załącznika do posta.

Tyle, że to mniej więcej tak wiarygodne jak dane OBOP, PENTOR czy CBOS.

Rozumiem, że Ty oglądasz "załącznik" za każdym razem gdy zmienisz nick'a ;)

Data: 2017-12-23 20:05:47
Autor: nadir
W dniu 2017-12-23 o 13:20, dantes pisze:

Rozumiem, że Ty oglądasz "załącznik"
za każdym razem gdy zmienisz nick'a ;)

Primo - od kilkunastu lat mam ten sam nick, którego nie mam powodu zmieniać.
Secundo - zdarzało mi się wcześniej używać newsów w różnych lokalizacjach, a że brak było synchronizacji czytników, to czasem 2-3 razy te same posty czytałem. Często zaś w załącznik nie wchodziłem.
Tertio - mowa jest o czytających grupę, a CZYTAJĄCY nawet jak jest trollem, to my tego nie wiemy.
I w zasadzie o to ostatnie mi chodziło.

Data: 2017-12-24 12:56:00
Autor: dantes
Dnia Sat, 23 Dec 2017 20:05:47 +0100, nadir napisał(a):

[...]

Primo - brawo... Secundo - pierwsze nie "nabija licznika"... z drugiego wynika ok 671...;)
Tertio - ale dalej jest czytającym.

Data: 2017-12-22 19:00:39
Autor: Budzik
Czy w Święta trolle też mówią ludzkim głosem? ;-)
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

No własnie. To kto miałby za to płacic?

--
Pozdrawia... Budzik
Jest Leżajsk, jest dobrze.

Data: 2017-12-23 15:28:20
Autor: A. Filip
Czy w Święta trolle też mów ;-)
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

To Unia Europejska nie dotuje (intensywnie) hodowli europejskich trolli?!
Sto lat za Putinem!  HAŃBA! ;-)

<cynizm> Partiom w RP3 taniej wyjdzie kilku płatnych trolli-kierowników
nie tylko na psp i pręga oraz masa trolli poputczików którzy mają wiele
z rycerza (zakuty łeb). </cynizm>

Data: 2017-12-23 12:13:38
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
użytkownik A. Filip napisał:

<cynizm> Partiom w RP3 taniej wyjdzie kilku płatnych trolli-kierowników
nie tylko na psp i pręga oraz masa trolli poputczików którzy mają wiele
z rycerza (zakuty łeb). </cynizm>

E tam, ostatnio wrzuciłem śpiewającego karpia na pręga
https://youtu.be/EaUua3oema4

link został kliknięty ok. 15x, z tego co policzyłem userów na pręgu
też wychodzi 15-20 osób.  Ta kopanina polityczno-pregierzowa nie ma jakiegoś
większego zasięgu.  Po co pisowi trolle, jak mają obsadzone kadry w budżetówce.   Być może przed wyborami będzie jakaś większa akcja
nadawania na fejsbukach i tłiterach jak było za peło, kiedy wychwycono
z 50 userów co klepali identyczne sms-y. Nu ale peło ogólnie mało sprytna była,
to i złapać się dali.

Usenet to zapomniana dziura:)

Data: 2017-12-23 21:30:58
Autor: u2
W dniu 23.12.2017 o 21:13, Irytujacy Irygator vel Karbonylek pisze:
E tam, ostatnio wrzuciłem śpiewającego karpia na pręga
https://youtu.be/EaUua3oema4

to twoja stara ?:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-12-24 04:01:15
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
użytkownik u2 napisał:
W dniu 23.12.2017 o 21:13, Irytujacy Irygator vel Karbonylek pisze:
> E tam, ostatnio wrzuciłem śpiewającego karpia na pręga
> https://youtu.be/EaUua3oema4

to twoja stara ?:)

Wrzuciłem sobie na przyszłość, w celu poprawienia humoru w razie potrzeby.

Data: 2017-12-23 19:00:51
Autor: Budzik
[...]

Ani celnie, ani smiesznie...
Dobrze ze emotikon dałes.

--
Pozdrawia... Budzik
Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

Data: 2017-12-23 20:24:51
Autor: A. Filip
Czy w Święta trolle też mów ;-)
[...]

A ty jesteś z tych co wierzą że to Putin pierwszy wykorzystał szerzej
polityczne trolle?  Ja mogę uwierzyć z oporami że zrobił na tym polu
góra średni krok naprzód.  Żadnego "przełomu w kontynuacji" chyba że
chodziło o praktykę "trollować to my ale nie nas".

Data: 2017-12-22 14:44:15
Autor: stevep
W dniu .12.2017 o 09:47 A. Filip <anfi@pseudonim.pl> pisze:

Wesołych Świąt (także trollom tutaj pracującym)!
Żeby wam w przyszłym roku więcej płacili za was trud i znój ;-)

Życzenia od głównego trolla.

--
stevep

Data: 2017-12-22 14:58:32
Autor: A. Filip
Czy w Święta trolle też mów ;-)
stevep <steveo011w@tkdami.net> pisze:
W dniu .12.2017 o 09:47 A. Filip <anfi@pseudonim.pl> pisze:

Wesołych Świąt (także trollom tutaj pracującym)!
Żeby wam w przyszłym roku więcej płacili za wasz trud i znój ;-)

Życzenia od głównego trolla.

Od kiedy jesteś takim życzliwym i głównym trollem? :-)

Data: 2017-12-23 07:24:21
Autor: stevep
W dniu 2017-12-22 o 14:58, A. Filip pisze:
[...]

Moja litość dla zawiedzionych trolli nie zna granic.

--
stevep

Czy w Święta trolle ;-)