Czy w Alior Bank jest obowiazek posiadania karty?

Data: 2012-04-23 17:15:24
Autor: ikarek
Czy w Alior Bank jest obowiazek posiadania karty?
"Stiwi" <stiwipl@hotmail.com> wrote in message news:cb8770a2-b3c3-4e00-8918-e12053a2e56di2g2000vbd.googlegroups.com...
Prosze o informacje.

Moge potwierdzic to, co napisal Olgierd. Sam posiadam
kilka ROR-ow w Aliorze i kilka kont oszczednosciowych
- karty debetowe do tych kont nie sa obowiazkowe i zadnej
takiej karty nie posiadam. Jak chce cos wplacic w kasie banku,
pokazuje dowod osobisty.

Data: 2012-04-23 08:40:01
Autor: Stiwi
Czy w Alior Bank jest obowiazek posiadania karty?
On Apr 23, 5:15 pm, "ikarek"
<ika...@poczta.spamerzy.to.brudasy.onet.pl> wrote:
[...]

Niestety, ale to nie do konca prawda. Wlasnie udalo mi sie dodzwonic
do Alior Banku. Sa 2 typy placowek, oddzialy wlasne i placowki
partnerskie. Placowki partnerskie identyfikuja klienta tylko i
wylacznie za pomoca karty debetowej, inaczej klient nie bedzie
obsluzony. Dodatkowo karta, ktora wydawalo mi sie na pierwszy rzut oka
kosztuje 5pln / miesiecznie jest tylko i wylacznie jesli konto spelni
okreslone zasady, w przeciwnym wypadku jest to 9pln.

Klienta nie powinno obchodzić jaka to placówka, skoro jest pod szyldem
Alior Banku, to zasady powinny byc takie same i jak ktos nie chce
karty, to powinien miec mozliwosc jej nie posiadania.
Fajny bank...

Data: 2012-04-23 18:16:40
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Mon, 23 Apr 2012 08:40:01 -0700 (PDT), Stiwi napisał(a):

[...]

Karty od Aliora nigdy nie miałem i w placówce partnerskiej obsłużono mnie
bez problemu, chyba że coś się zmieniło przez ostatnie pół roku.

AK

Czy w Alior Bank jest obowiazek posiadania karty?