Czy w Alior Bank jest obowiazek posiadania karty?

Data: 2012-04-23 17:29:30
Autor: szymek
Czy w Alior Bank jest obowiazek posiadania karty?
Uzytkownik "Stiwi" <stiwipl@hotmail.com> napisal w wiadomosci news:cb8770a2-b3c3-4e00-8918-e12053a2e56di2g2000vbd.googlegroups.com...
Witam,
Tata pytal czy faktycznie musi brac ta karte i czy nie moga go
identyfikowac w okienku na podstawie dowodu tozsamosci. Uslyszal, ze
identyfikacja na podstawie tozsamosci odbywa sie tylko jak maja
czytnik kart popsuty.

Tez moge potwierdzic to co napisali koledzy wyzej. Mialem debetówke na samym poczatku ale szybko zrezygnowalem. Ostatnio potrzebowalem pilnie wyplacic gotówke w oddziale,poprosili mnie tylko o dowód osobisty

Data: 2012-04-23 19:33:50
Autor: RobertS
Czy w Alior Bank jest obowiazek posiadania karty?

Tez moge potwierdzic to co napisali koledzy wyzej. Mialem debet�wke na samym
poczatku ale szybko zrezygnowalem. Ostatnio potrzebowalem pilnie wyplacic
got�wke w oddziale,poprosili mnie tylko o dow�d osobisty

dokładnie karty mozna NIE miec i konto jest calkowcie bezplatne

RobertS

Czy w Alior Bank jest obowiazek posiadania karty?