Czy w Bieszczadach są Poki?

Data: 2016-08-14 14:28:19
Autor: Pieszy
Czy w Bieszczadach są Poki?
Cześć!

Nie ma głupich pytań, więc łapiecie w Bieszczadach czy nie łapiecie? Jakiekolwiek poke-stopy są czy patatajnia?

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2016-08-14 14:33:01
Autor: Pieszy
Czy w Bieszczadach są Poki?
jak jest trzy razy to sorki - coś mi nie funguje w stary xp na bardzo starym lapie, ale to ostatni dostęp do precla

pozdrawiam

pieszy

Data: 2016-08-14 21:36:27
Autor: Zbynek Ltd.
Czy w Bieszczadach są Poki?
Pieszy napisał(a) :
Cześć!

Nie ma głupich pytań, więc łapiecie w Bieszczadach czy nie łapiecie? Jakiekolwiek poke-stopy są czy patatajnia?

Słyszałem że BdPN ostatnio zaintrodukował na nieużywanych dotąd łąkach. Także poza PN.

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2016-08-15 02:25:27
Autor: Pieszy
Czy w Bieszczadach są Poki?

Użytkownik "Zbynek Ltd."  napisał w wiadomości

Słyszałem że BdPN ostatnio zaintrodukował na >nieużywanych dotąd łąkach. Także poza PN.

Zbyt intensywne łapanie może spowodować rozdeptywanie owadów, co może przynieść niepowetowane szkody w środowisku i doprowadzic do zachwiania równowagi. ;)

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2016-08-14 23:25:42
Autor: Bolko
Czy w Bieszczadach są Poki?
Jakiekolwiek poke-stopy są czy patatajnia?

A co to?

Data: 2016-08-15 14:45:13
Autor: Piotr
Czy w Bieszczadach są Poki?
W dniu 2016-08-14 o 14:28, Pieszy pisze:
[...]

O co chodzi?

Czy w Bieszczadach są Poki?