Czy w Erze jest jaki¶ bezpłatny numer do sprawdzania s alda?

Data: 2009-03-19 13:05:04
Autor: MariuszM
Czy w Erze jest jaki¶ bezpłatny numer do sprawdzania s alda?
Czy w Erze jest dla abonamentowców jaki¶ bezpłatny numer do sprawdzania ile jeszcze pozostało nam tzw. "bezpłatnych minut", co¶ jak w Orange *200 ?

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-03-19 13:08:13
Autor: BOULI
MariuszM pisze:
Czy w Erze jest dla abonamentowców jaki¶ bezpłatny numer do sprawdzania ile jeszcze pozostało nam tzw. "bezpłatnych minut", co¶ jak w Orange *200 ?

nie ma,

602963 w/g cennika

badz darmo na www przez iBOA.

Data: 2009-03-19 13:27:07
Autor: MariuszM
[...]

To s± jednak badziewiaki.
Przez internet można sobie podejrzeć, ale tylko spis poł±czeń i trzeba samemu sobie podliczać minuty, dziękuję bardzo za tak± usługę.
Robi± to celowo, ale wychodz± na tym jak Zabłocki na mydle. Dla mnie jest to kolejny argument, żeby się z nimi pożegnać.

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-03-19 14:41:13
Autor: mz
Czy w Erze jest jaki¶ bezpłatny numer do sprawdzania salda?
W telefonie możesz sprawdzić ile juz przegadałes. Jedyna niedogodno¶ć to taka ze trzeba z nowym okresem rozliczeniowym wyzerować te dane.

Data: 2009-03-19 14:54:35
Autor: MariuszM
Czy w Erze jest jaki¶ bezpłatny numer do sprawdzan ia salda?
W telefonie możesz sprawdzić ile juz przegadałes. Jedyna niedogodno¶ć to taka ze trzeba z nowym okresem rozliczeniowym wyzerować te dane.

Tak? To jak rozpoznać które minuty w rejestrze pochodz± z 1000 minut do Ery i na stacjonarne i s± wydzwaniane ze "strefy", ile minut z minut weekendowych, a ile z minut abonamentowych? Jak mi znajdziesz aplikacje która potrafi rozpoznać czy dzwonię wła¶nie ze strefy i czy numer na który dzwonię jest akurat w Erze to i tak nie przekonasz mnie, ze nie powinien tej usługi udostępniać za darmo operator. Wybór jest prosty, konkurencja to ma.
Czyli jak to było?
Takie rzeczy to tylko nie w Erze.

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-03-27 15:26:15
Autor: amir
[...]

a to masz pecha :)

ja mam 170min za 50zł brutto

i nie mam bonudow, chociaz chcialem, ale w zwiazku z tym, ze nie panowałbym na tym
zrezygnowalem i dodatkowo mam VoIP-a, to jedyna metoda kontrolingu

niestety era robi to celowo

Data: 2009-03-27 18:35:13
Autor: JoteR
"amir" napisał:

to jedyna metoda kontrolingu

Metoda czego?! ;->
Bo powiało groz±...

JoteR

Data: 2009-03-28 10:17:24
Autor: Wojciech Skrzypinski
JoteR pisze:

"amir" napisał:

to jedyna metoda kontrolingu

Metoda czego?! ;->
Bo powiało groz±...

tak jak w tym dowcipie :
- dzien dobry, chcialbym kupic episkopat
- chyba epidiaskop ?
- prosze mnie nie poprawiac, w szkole bylem prymasem !

W.

Data: 2009-03-30 09:50:39
Autor: MariuszM
[...]

Tam jeszcze było proszę nie zmieniać mojej diecezji :)

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-03-27 15:24:55
Autor: amir
Czy w Erze jest jaki¶ bezpłatny numer do sprawdzania salda?

W telefonie możesz sprawdzić ile juz przegadałes. Jedyna niedogodno¶ć to
taka ze trzeba z nowym okresem rozliczeniowym wyzerować te dane.

dokładnie tak sobie poradzilem z t± niedogodno¶ci±

Data: 2009-03-20 13:32:00
Autor: Tomaszek
MariuszM pisze:
[...]

W Plusie też tak jest, co mnie wnerwiło niesamowicie. Płacę za to, że sprawdzam saldo!! My¶lałem, że każdy operator stosuje t± zasadę, ale widzę, że Orange wyróżnia się tu na plus. Oczywi¶cie w E-BOK można za darmo, ale to najpierw trzeba się zalogować, przewertować parę zakładek itd. Jednak pre-paidy s± uczciwszym rozwi±zaniem.
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Czy w Erze jest jaki¶ bezpłatny numer do sprawdzania s alda?