Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Czy w Gazecie Wyborczej dalej pracują dziennikarze i redaktorzy którzy chronili ks. Jankowskiego (pedofila Solidarności)?

Data: 2020-05-23 11:21:05
Autor: A. Filip
Czy w Gazecie Wyborczej dalej pracują dziennikarze i redaktorzy którzy chronili ks. Jankowskiego (pedofila Solidarności)?
Gdy *za życia* ks. Jankowski miał sprawę w prokuraturze o pedofilię
(pod rządami SLD) to Gazeta Wyborcza walnęła tytuł o "pomówieniach".
Chciałbym się wiec zapytać: Czy w Gazecie Wyborczej *dalej* pracują
"dziennikarze i redaktorzy" którzy *chronili* Jankowskiego?
[ Pedofila Jankowskiego według Gazety Wyborczej 2018]

Gazeta Wyborcza piszę prawdę.  Wystarczy tylko według własnego uznania
wybrać czy prawdę napisała w roku 2004 czy w 2018.  Czy Gazeta Wyborcza
w 2004 miała w dupie "prawdę i dobro dzieci"?

https://wiadomosci.wp.pl/gdanska-dzialaczka-lidka-makowska-juz-w-1993-r-slyszalam-o-gwaltach-jankowskiego-6324244568012417a
05-12-2018 (11:19) ;
Gdańska działaczka Lidka Makowska: Już w *1993* r. słyszałam o
gwałtach Jankowskiego

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-05-23 03:27:36
Autor: japanizer
On Saturday, May 23, 2020 at 6:21:52 PM UTC+9, A. Filip wrote:
[...]

Andrzejku, znowu piłeś? To nie pisz.
A jak nie piłeś, to większego durnia niż do tej pory z siebie nie zrobisz.

Data: 2020-05-23 13:08:19
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Nie bądź żyłą.  Napisz dlaczego dobrzy dziennikarze Gazety Wyborczej
bronili pod rządami post-komuchów (SLD) *swojego* "kapelana
Solidarności" ale źli sukienkowi są straszliwie bo chronili swoich.
To się da "z sensem" wyjaśnić ale jakoś obstawiam że akurat ciebie to
sporo przerasta i jeszcze rozumek by ci się przegrzał od myślenia.

Gazeta Wyborcza dawno nauczyła mnie że najważniejsze jest często to co
"starannie pomija" oraz śledzenie zmian "prawd etapu" do których się
nie "rwie" przyznać.  Gazeta Wyborcza nie jest w tym osamotniona ale
nazywanie się "największym dziennikiem opiniotwórczym" to nie tylko
zyski ale i koszty.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-05-23 04:53:20
Autor: japanizer
On Saturday, May 23, 2020 at 8:09:07 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

Nie bądź żyłą.  Napisz dlaczego dobrzy dziennikarze Gazety Wyborczej
bronili pod rządami post-komuchów (SLD) *swojego* "kapelana

W którym miejscu bronili? Może wskażesz? Czy język polski ciężka język?

I dobrze się dowiedzieć, że Gazeta Wyborcza swojego kapelana miała!

(...)

Tak, jesteś debilem.

Data: 2020-05-23 06:48:17
Autor: Bruno Brunowski
Czy w Gazecie Wyborczej dalej pracują dziennikarze i redaktorzy którzy chronili ks. Jankowskiego (pedofila Solidarności)?
Dalej Filip! Reżyserem tera!

--
Bruno

Data: 2020-05-23 13:49:17
Autor: Runt
Czy w Gazecie Wyborczej kłamią?
W dniu 2020-05-23 o 11:21, pajac A. Filip odgrzewa kotlet i bazgrze:

Czy Gazeta Wyborcza
w 2004 miała w dupie "prawdę i dobro dzieci"?

A jak sądzisz?

--
Runt

Keep smilling. All's well that ends well!

Data: 2020-05-23 15:01:08
Autor: A. Filip
Runt <runtime@anakumena.prv> pisze:
W dniu 2020-05-23 o 11:21, pajac A. Filip odgrzewa kotlet i bazgrze:

Czy Gazeta Wyborcza w 2004 miała w dupie "prawdę i dobro dzieci"?

A jak sądzisz?

Ja poza polemiczną przesadą sądzę że bywało że "dobro dzieci" nie było
zawsze _najważniejsze_ dla Gazety Wyborczej, jej dziennikarzy,
redaktorów i właścicieli (pakietu kontrolnego). Po prostu teraz (2018)
wyższe priorytety (z 2004) same znikły.

<cynizm>  Nasz pedofil jest dobry.  Wasz pedofil jest zły.
Jankowski 2004 był "nasz" (dobry solidaruch na którego złe komuchy się
zamachnęły), Jankowski 2018 stał się "wasz" (kościelny).  </cynizm>

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-05-24 07:23:32
Autor: Runt
Gazeta Wyborcza - filipka temat zastępczy
W dniu 2020-05-23 o 15:01, A. Filip pisze:
[...]

Przestań chłopie pieprzyć te farmazony bo już rzygać się chce od twojej chłopskiej filozofii. Pokaż mi jakąkolwiek gazetę z kręgu twoich zainteresowań, która "dobro dzieci" zawsze uważała za priorytet.
POKAŻ, a nie znów będziesz bełkotać nie na temat.

Data: 2020-05-24 07:59:23
Autor: A. Filip
[...]

*JUŻ* KRK trochę+ odpuszczasz bo Gazeta Wyborcza "obrywa odłamkami"?
Pokaż mi (dużą) religię która nie miała pedofilii wśród duchownych.
Pedofile rabini (np. ortodoksyjni w USA) też się znaleźli, też wierni za
nimi murem stanęli AFAIR.  W KRK całkiem możliwe że jest "statystycznie
gorzej" ze względu na celibat. W statystykach KRK jest też karany tym że
to bardzo duża (dość) jednolita organizacja światowa. Tyle że na pewno
to nie jest i nie było "tylko KRK".

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!