Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Czy w Gazecie Wyborczej dalej pracują dziennikarze i redaktorzy którzy chronili ks. Jankowskiego (pedofila Solidarności)?

Data: 2020-05-23 03:27:36
Autor: japanizer
Czy w Gazecie Wyborczej dalej pracują dziennikarze i redaktorzy którzy chronili ks. Jankowskiego (pedofila Solidarności)?
On Saturday, May 23, 2020 at 6:21:52 PM UTC+9, A. Filip wrote:
Gdy *za życia* ks. Jankowski miał sprawę w prokuraturze o pedofilię
(pod rządami SLD) to Gazeta Wyborcza walnęła tytuł o "pomówieniach".
Chciałbym się wiec zapytać: Czy w Gazecie Wyborczej *dalej* pracują
"dziennikarze i redaktorzy" którzy *chronili* Jankowskiego?
[ Pedofila Jankowskiego według Gazety Wyborczej 2018]

Andrzejku, znowu piłeś? To nie pisz.
A jak nie piłeś, to większego durnia niż do tej pory z siebie nie zrobisz.

Data: 2020-05-23 13:08:19
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Nie bądź żyłą.  Napisz dlaczego dobrzy dziennikarze Gazety Wyborczej
bronili pod rządami post-komuchów (SLD) *swojego* "kapelana
Solidarności" ale źli sukienkowi są straszliwie bo chronili swoich.
To się da "z sensem" wyjaśnić ale jakoś obstawiam że akurat ciebie to
sporo przerasta i jeszcze rozumek by ci się przegrzał od myślenia.

Gazeta Wyborcza dawno nauczyła mnie że najważniejsze jest często to co
"starannie pomija" oraz śledzenie zmian "prawd etapu" do których się
nie "rwie" przyznać.  Gazeta Wyborcza nie jest w tym osamotniona ale
nazywanie się "największym dziennikiem opiniotwórczym" to nie tylko
zyski ale i koszty.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-05-23 04:53:20
Autor: japanizer
On Saturday, May 23, 2020 at 8:09:07 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

Nie bądź żyłą.  Napisz dlaczego dobrzy dziennikarze Gazety Wyborczej
bronili pod rządami post-komuchów (SLD) *swojego* "kapelana

W którym miejscu bronili? Może wskażesz? Czy język polski ciężka język?

I dobrze się dowiedzieć, że Gazeta Wyborcza swojego kapelana miała!

(...)

[...]

Tak, jesteś debilem.