Czy w Harfie moze być taniej niż w in nych sklepach?

Data: 2009-05-30 14:00:08
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Czy w Harfie moze być taniej niż w in nych sklepach?
Może.
Przykład:
Sprężyna do amortyzatora, 119zł vs 160zł.

zyga

Data: 2009-05-30 14:19:12
Autor: Wooyek
Czy w Harfie moze być taniej niż w innych sklepa ch?
Może.
Przykład:
Sprężyna do amortyzatora, 119zł vs 160zł.

A jakie to są "inne sklepy"?

Data: 2009-05-30 14:56:37
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Czy w Harfie moze być taniej niż w innych sklepach?

Może.
Przykład:
Sprężyna do amortyzatora, 119zł vs 160zł.

A jakie to są "inne sklepy"?

Te w których szukałem sprężyny.
Np. tu
http://www.rowerowy.com/narzedzia_serwis/serwis_amortyzatorow/sprezynaboxxer

zyga

Data: 2009-05-30 15:11:49
Autor: kml

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:gvr63t$533$1news.interia.pl...
Może.
Przykład:
Sprężyna do amortyzatora, 119zł vs 160zł.

Teraz jak napisałeś na preclu to na pewno się kapną i poprawią cene ;D

kml
Last update 28/05/2009 czyli manual jak obniżyć amortyzator.

Data: 2009-05-30 15:32:55
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Albo ktoś inny obniży.

zyga

Data: 2009-05-30 18:49:27
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Chyba nie myślałeś, że pisałem serio?

zyga

Data: 2009-05-30 15:15:18
Autor: Zbylut
Czy w Harfie moze być taniej niż w innych sklepach?
Zygmunt M. Zarzecki napisal(a):

MoĹźe.
Przykład:
Sprężyna do amortyzatora, 119zł vs 160zł.

chciałem kupić licznik vdo c2, nie mieli - więc w cenie c2 dali mi c3 :)

--
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-05-30 21:55:01
Autor: karbar
Zbylut pisze:
[...]

W Wigilie Bożego Narodzenia kilka lat temu chciałem kupić grip-shifty x-7 na ósemkę. Skasowali jak za x-7, dostałem x-o :D

pozdrawiam
karbar

Czy w Harfie moze być taniej niż w in nych sklepach?