Czy w KGH robią w majty ze starchu ?

Data: 2011-12-28 12:03:38
Autor: Charlie delta
Czy w KGH robią w majty ze starchu ?
na weekly cuprum (liniowy) wyskoczyliśmy ciut, ciut dołem z trójkąta,
kontynuacja kierunku oznacza wielką formację R-G-R

są powody by w KGH robili ze strachu w majty, jak Tuskaszenka pomoże
( Tuskaszenka, pomożecie towariszcz ? ),  to znowu będę nabywał KGH po
2 dychy buhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Data: 2011-12-28 21:15:44
Autor: george

"Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> wrote in message news:edaf0d58-31b9-4d22-a286-e2f87b8e6b76m10g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

ja tam nie pogardze jak spadnie do 2 dych.
george

Data: 2011-12-28 21:44:22
Autor: Endriu
Czy w KGH robią w majty ze starchu ?
ja tam nie pogardze jak spadnie do 2 dych.
george

A tak a'propos nie wiecie dlaczego Kroovka jakoś ostatnio przestał aktualizowac swój portfel ..... ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-28 13:31:23
Autor: Charlie delta
On 28 Gru, 21:44, "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote:
> ja tam nie pogardze jak spadnie do 2 dych.
> george

A tak a'propos nie wiecie dlaczego Kroovka jakoś ostatnio przestał
aktualizowac swój portfel ..... ?.

Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

pewnie panienka zbankrutowała, podobnie jak czytatjele na harmoniku
buhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

jak przewodnik stada na harmoniku pokaże portfel 20kPLN (zaczynał od
50kPLN) wyslę nieudacznikowi 30-letnią whyskey

amen

Data: 2011-12-29 10:11:20
Autor: Greg
Czy w KGH robią w majty ze starchu ?
Pewnie dlatego że Chalie na grupie sie pokazał !!!
Nie dać mu okazji (i słusznie) do napisania:

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:jdfv3e$rr4$1usenet.news.interia.pl...
ja tam nie pogardze jak spadnie do 2 dych.
george

A tak a'propos nie wiecie dlaczego Kroovka jakoś ostatnio przestał aktualizowac swój portfel ..... ?.

-- Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Czy w KGH robią w majty ze starchu ?