Czy w N można odbierać kanały Astry?

Data: 2009-09-17 08:19:00
Autor: mic49
Czy w N można odbierać kanały Astry?
....za pomocą n-kowego nboxa? Chodzi mi o platformę TVP - czy n w jakiś
sposób nie blikuje możliwości odbioru?

michał

Data: 2009-09-17 17:48:20
Autor: Alias Awatar
mic49 pisze:
...za pomocą n-kowego nboxa? Chodzi mi o platformę TVP - czy n w jakiś
sposób nie blikuje możliwości odbioru?

michał
Nie musi blokować. Wystarczy, ze nie da na listę.
Ale np. Trwam daje na 505.

AA

Data: 2009-09-17 09:04:41
Autor: mic49
Czy w N można odbierać kanały Astry?
On 17 Wrz, 17:48, Alias Awatar <al...@awatar.eu> wrote:
mic49 pisze:> ...za pomocą n-kowego nboxa? Chodzi mi o platformę TVP - czy n w jakiś
> sposób nie blikuje możliwości odbioru?

> michał

Nie musi blokować. Wystarczy, ze nie da na listę.
Ale np. Trwam daje na 505.

AA

Czyli jak rozumiem - n-ka daje oglądać tylko to, co sama umieści na
liście? Nie mogę tworzyć własnej listy, choćby o numerach wysokich...

Michał

Data: 2009-09-17 18:13:52
Autor: Mane
mic49 pisze:

Czyli jak rozumiem - n-ka daje oglądać tylko to, co sama umieści na
liście? Nie mogę tworzyć własnej listy, choćby o numerach wysokich...

Pewnie chetnie sprzedadza Ci pakiet... FTA :D

Data: 2009-09-17 09:25:58
Autor: mic49
On 17 Wrz, 18:13, Mane <mane1...@gazeta.pl> wrote:
mic49 pisze:

> Czyli jak rozumiem - n-ka daje oglądać tylko to, co sama umieści na
> liście? Nie mogę tworzyć własnej listy, choćby o numerach wysokich...

Pewnie chetnie sprzedadza Ci pakiet... FTA :D

OK, to inaczej - czy mogą oglądać na nboxie kanały z Astry w ogóle?
Czy tylko te zaprogramowane przez nke? Bo niebawem przyjdzie do mnie
dekoder, a teraz jestem przed zakupem anteny i nie wiem - czy opłaca
mi się robić zeza na Astrę czy dać spokój.

Michał

Data: 2009-09-17 22:07:53
Autor: Alias Awatar
mic49 pisze:

[...]

Opłaca się i nawet n to zaleca:
http://www.nhdtv.pl/forum/showthread.php?t=4483

AA

Data: 2009-09-18 09:30:15
Autor: marko1a
Użytkownik "Alias Awatar" <alias@awatar.eu> napisał w wiadomości news:h8u4up$8tn$1news.onet.pl...
Opłaca się i nawet n to zaleca:
http://www.nhdtv.pl/forum/showthread.php?t=4483

Ale niestety są to tylko nieliczne wybrane przez Nkę programy.

Marek

Czy w N można odbierać kanały Astry?