Czy w PAYBACK mozna zasilic sobie kar te Orange POP / GO z punktów?

Data: 2009-10-10 20:55:55
Autor: X
Czy w PAYBACK mozna zasilic sobie kar te Orange POP / GO z punktów?
Bo widze że najtańsza w punktach jest rękawica kuchenna za 3.999punktów:) Czyli muszę wydać na doładowania konta w Orange 2000zł, czyli 100zł na 5 miesięcy, czyli 100 miesięcy muszę mieć aktywne konto w Orange aby dostać ... rękawicę kuchenną hehe. Niech mnie cmokną.
Nawet na allegro nie wszędzie można przecież zdobywać punkty payback.Totalna żenada. Dobrze myślę? Profit wróć !!!

Data: 2009-10-10 21:40:20
Autor: Zdzislaw
Czy w PAYBACK mozna zasilic sobie karte Orange POP / GO z punktów?
Witam,
Użytkownik "X" <konsultant@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:haqlcg$4cg$1inews.gazeta.pl...
[...]

pozwole sobie poprawic kolege (2zl=1pkt) - musisz doladowac konto w Orange kwota 8000 pln aby nabyc rekawiczke grodawymiany na pkt.
To w Twoim przypadku dale okres 400 miesiecy doladowywania
:)

Z.

Data: 2009-10-10 22:00:28
Autor: Animka
Zdzislaw pisze:
[...]

To są już jakieś punkty w zamian Profitu? Przegapiłam coś?

--
animka

Data: 2009-10-10 22:15:44
Autor: J.F.
On Sat, 10 Oct 2009 22:00:28 +0200,  Animka wrote:
To są już jakieś punkty w zamian Profitu? Przegapiłam coś?

Przegapilas .. i nie przegapilas.
Szkoda slow na te "oferte".

J.

Data: 2009-10-10 23:14:47
Autor: Piotr M
Czy w PAYBACK mozna zasilic sobie karte Orange POP / GO z punktów?
Pewnego razu J.F. tak oto obwieścił(a):
On Sat, 10 Oct 2009 22:00:28 +0200,  Animka wrote:
To są już jakieś punkty w zamian Profitu? Przegapiłam coś?

Przegapilas .. i nie przegapilas.
Szkoda slow na te "oferte".

Słów szkoda, można nie gadać, ale niestety w hipermarketach trzeba się
odganiać od hostess, co zaczepiają po pięć razy, i zachęcają do zapisu aby
otrzymać "kartę cud", masakra :/

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-10-11 12:16:35
Autor: ToMasz
Zdzislaw pisze:
[...]

czy mógłbym Cie uprzejmie prosic o porównanie starego profity do nowego
payback - ile wtedy trzeba było wysać na usługi Orange zeby kupić
doładowanie za 50zł , a  ile trzeba teraz wydać na takie samo doładowanie ?

ToMasz

Data: 2009-10-11 12:32:03
Autor: J.F.
On Sun, 11 Oct 2009 12:16:35 +0200,  ToMasz wrote:
czy mógłbym Cie uprzejmie prosic o porównanie starego profity do nowego
payback - ile wtedy trzeba było wysać na usługi Orange zeby kupić
doładowanie za 50zł , a  ile trzeba teraz wydać na takie samo doładowanie ?

Wtedy bylo 300pkt co po pol roku za staz. Dodajac doladowania [ktore
od pewnego czasu juz sie nie dodawaly :-(] miales taka premie co ~2
lata, czyli co ok 200zl, jak sie malo dzwonilo.

J.

Data: 2009-10-11 12:39:19
Autor: ToMasz
J.F. pisze:
[...]

Rozumiem. niemniej jednak patrząc ze strony Orange - "zabrano" nam
premie  za staż a proffit zmamieniono na payback. tak wiec wyliczennie
trzeba jeszcze raz zrobić

ToMasz

Data: 2009-10-11 18:46:46
Autor: J.F.
On Sun, 11 Oct 2009 12:39:19 +0200,  ToMasz wrote:
J.F. pisze:
[...]

No to masz wyliczenie - wtedy co dwa lata dostawalem doladowanie za
50zl, albo co roku darmowy bilet do kina itp.

A teraz po dziesiatkach lat dostaniesz rekawice kuchenna :-)

J.

Data: 2009-10-11 20:48:47
Autor: ToMasz
J.F. pisze:
[...]

Teraz to ja ich wspólny program lojalnościowy mam w.... głębokim
poważaniu. Z drugie strony niema sie co dziwić. to nie ORange wymyśliło
payback. stary program lojalnościowy nie przysporzył im ani jedego
klienta. Ci którzy byli w orange - korzystali. Mówi sie trudno. jakoś
sobie życie poukładam :)

ToMasz

Data: 2009-10-12 13:11:23
Autor: Animka
J.F. pisze:
[...]

Dokonywałam wczoraj aktywacji tego paybacku. Warunkiem jest podanie wszystkich danych osobowych-pesel-u, ile osob w rodzinie, jakie mieszkanie, zarobki, praca, czy masz konto w banku. Wszystkie pola trzeba wypełnić. To jest normalnie świństwo ze strony Orange, szpiegowanie (pewnie i donoszenie, sprzedawanie danych osobowych), włażenie z buciorami do cudzego życia i mieszkania. Żenada.

--
animka

Data: 2009-10-12 13:26:32
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Czy w PAYBACK mozna zasilic sobie kart e Orange POP / GO z punktów?
On Mon, 12 Oct 2009 13:11:23 +0200, Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>
wrote:

[...]

No patrz...  A rejestrując na stronie Payback podajesz tylko imię,
nazwisko, wiek adres i mail kontaktowy.... O tu:
http://www.payback.pl/pb/id/244/index.html

Zdrówko

Data: 2009-10-12 21:50:00
Autor: Animka
wrote:

[...]

A żebym to ja wiedziała :-( Teraz już po ptokach :-(
Jak weszłam na stronę Orange Online w ten Payback, to pokazało się moim oczom n.in. to:

Tylko teraz skorzystasz w Orange z promocyjnej oferty przy naliczaniu punktów:
1 punkt PAYBACK, za każde 2 zł na terminowo opłaconej fakturze, o wartości min. 25 zł,
1 punkt PAYBACK, za każde 2 zł za zrealizowane doładowanie min. 25 zł.
50 punktów powitalnych dla wszystkich Klientów Orange, którzy zarejestrują się w PAYBACK na orange.pl
Dodatkowe 100 punktów powitalnych dla byłych uczestników programu Profit, którzy do końca roku 2009, zarejestrują się w PAYBACK na orange.pl

Nie wiedziałam, że można się gdzieś indziej rejestrować, zamawiać tą kartę.
Teraz jeszcze pytanie: płatna ta karta? Chciałabym uniknąć niespodzianek, bo numer już mam, ale kartę to mi chyba przyślą?

--
animka

Data: 2009-10-12 15:04:01
Autor: Darek

J.F. pisze:
[...]

To są dane dodatkowe i nie musisz ich wypełniać.

Data: 2009-10-12 21:53:41
Autor: Animka
Darek pisze:

>To są dane dodatkowe i nie musisz ich wypełniać.

Nie prawda. To jest warunek uczestnictwa. Program lojalnościowy.Jeszcze sms do  orange płatny w celu udostępnienia formularza.

Jak to wszystko wymazać/wycofać pozostawiając tylko tą kartę? Aktywną oczywiście.

--
animka

Data: 2009-10-12 20:51:32
Autor: Olgierd
Dnia Mon, 12 Oct 2009 21:53:41 +0200, Animka napisał(a):

 >To są dane dodatkowe i nie musisz ich wypełniać.

Nie prawda. To jest warunek uczestnictwa. Program lojalnościowy.Jeszcze
sms do  orange płatny w celu udostępnienia formularza.

Nie, te dane nie są obowiązkowe. Nie płacąc za esemesa możesz się zapisać do programu np. biorąc darmową kartę na tankszteli BP. --
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-10-13 04:24:23
Autor: Animka
Olgierd pisze:
> [...]

Nie, te dane nie są obowiązkowe. Nie płacąc za esemesa możesz się zapisać do programu np. biorąc darmową kartę na tankszteli BP.

Jak się teraz z tego wycofać, wymazać te dane pozostawiając kartę?

--
animka

Data: 2009-10-13 06:57:11
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 13 Oct 2009 04:24:23 +0200, Animka napisał(a):

Nie, te dane nie są obowiązkowe.
Nie płacąc za esemesa możesz się zapisać do programu np. biorąc darmową
kartę na tankszteli BP.

Jak się teraz z tego wycofać, wymazać te dane pozostawiając kartę?

Nie wiem czy tak się da. Zażądać usunięcia danych zawsze możesz, natomiast jeśli w przekonaniu Paybacka będzie się to wiązało z zamknięciem karty -- no to trudno.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-10-15 10:49:37
Autor: W
Czy w PAYBACK mozna zasilic sobie karte Orange POP / GO z punktów?
Olgierd wystukał, co następuje:

[...]

I taka uwaga -- durny Payback pozwala założyć konto w kilku kliknięciach, ale żeby usunąć dane trzeba już się pofatygować z papierkiem na pocztę :[

Data: 2009-10-13 11:06:00
Autor: Darek

Użytkownik "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:hb0cqi$hf9$1node1.news.atman.pl...
Olgierd pisze:
> [...]

Jak się teraz z tego wycofać, wymazać te dane pozostawiając kartę?

Zajrzyj czasem na tą strone i poczytaj
www.payback.pl/pb/flc/Pytania+i+odpowiedzi/fts/14986/id/5554/index.html

Data: 2009-10-13 18:24:49
Autor: Animka
Czy w PAYBACK mozna zasilic sob ie karte Orange POP / GO z punktów?
Darek pisze:

Już wysłałam maila. Telefony zajęte to się nie dodzwonię.

--
animka

Data: 2009-10-15 22:06:10
Autor: Wojciech Nawara

Albo w salonie TP/Orange. Także rozdają pakiety powitalne, które później można zarejestrować na www.orange.pl albo www.payback.pl.

Data: 2009-10-13 11:01:51
Autor: Darek

Użytkownik "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:hb019m$51s$1node2.news.atman.pl...
Darek pisze:

> [...]

sms do  orange płatny w celu udostępnienia formularza.

Jak to wszystko wymazać/wycofać pozostawiając tylko tą kartę? Aktywną

Ja niemam tych danych wypełnionych i jakoś sie zarejestrowałem wtym programie. Pozatym nie musisz wysyłać żadnego sms, wystarczy jak np. pójdziesz do salonu Orange, weżmiesz ten pakiet powitalny i na stronie paybacku zarejestrujesz karte jaki i swoje dane, a pesel itd. o których piszesz nie musisz wypełniać. W formularzu z polami do wypełnienia tych danych masz mapisane że jesli odpowiesz na poniższe pytania masz szanse na dodatkowe punkty. Więc nie musisz ich wypełniać a jeśli mi nie wierzysz, a z Twojego tekstu tio wynika to napisz do Paybacku czy musisz te dane wypełnić.

Data: 2009-10-11 18:16:44
Autor: Zdzislaw

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> napisał w wiadomości news:hasa0f$ul7$2news.interia.pl...
Zdzislaw pisze:
[...]

Stary Profit:
za 1250 pln wydanych na doladowania otrzymywalo sie 1250 pkt do wymiany na doladowanie za 50 pln
1250 = 50   co daje przelicznik 25:1 (4% zwrotu)

Nowy Payback:
za 10 000 pln wydanych na doladowania otrzymuje sie 5000 pkt za do wymiany na "produkty - nagrody" za 50 pln
10000=50 co daje przelicznik 200:1 (0,5% zwrotu)

nowy payback jest 8x mniej korzystny od Profitu.

Z.

Data: 2009-10-11 21:45:39
Autor: J.F.
On Sun, 11 Oct 2009 18:16:44 +0200,  Zdzislaw wrote:
Stary Profit:
za 1250 pln wydanych na doladowania otrzymywalo sie 1250 pkt do wymiany na

Z tym ze punkty za doladowania sie skonczyly juz dawniej.

J.

Data: 2009-10-12 20:42:12
Autor: Marcin Wasilewski
Czy w PAYBACK mozna zasilic sobie karte Orange POP / GO z punktów?
Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:ndd4d5llltonck6qjtptvm75rh9o97uj4l4ax.com...

Z tym ze punkty za doladowania sie skonczyly juz dawniej.
J.

Nic sie nie skonczylo (dawniej). Wystarczylo wyslac e-maila z reklamacja i punkty sie automagicznie pojawialy.

Data: 2009-10-13 04:28:09
Autor: J.F.
On Mon, 12 Oct 2009 20:42:12 +0200,  Marcin Wasilewski wrote:
[...]

Byc moze. Normalnie jednak przestaly byc doliczane i z odpowiedniego regulaminu
jednak je skreslono.

J.

Data: 2009-10-12 07:19:46
Autor: Adramelech
Czy w PAYBACK mozna zasilic sobie karte Orange POP / GO z punktów?
"Zdzislaw" <krenozyl@interia.eu> Odpowiedz na news:4ad20506news.home.net.pl:

Zdzislaw pisze:
[...]

A jak miałeś abo, i płaciłeś poleceniem zapłaty, to co miesiąc dostawałes dodatkowo 100 punktów. Przy abo 25zł/mc po 10 miesiącach (wydanych 250zł)dostawałes 50zł w doładowaniu. A gdy do tego doliczyć punkty stażowe(300 za półroku tak?) to co około 7 miesięcy wpadało 50zł, przy wydanych 175zł. Czyli 175 = 50, co daje 3.5:1 (28% zwrotu). Dodatkowo co rok wpadało 500puntków za przedłużenie umowy, średnio licząc 250 co pół roku. Czyli te 1250 punktów robiłem w około 5 mięsięcy, po wydaniu 125zł. 125 = 50, co daje 2.5:1 (40% zwrotu).
Nic dziwnego że orange zlikwidowało profita, nie opłacało im się to kompletnie.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-10-12 08:43:34
Autor: Viking

"Adramelech" <adresu@tu.nie.ma> wrote in message

Nic dziwnego że orange zlikwidowało profita, nie opłacało im się to
kompletnie.

o ile dobrze pamietam byl za moich czasow w idei 1zl = 1pkt, w kazdym razie obkupilem sie z ich katalogu w super osprzet, i jak konczylem umowe z reszty doladowalem lasce popa za 100zl i tam z 5zl mi przepadlo... w sumie w programie bylem z 3 lata a "wydalem" profitowych zlotowek jakies 400-500zl:)

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-10-11 13:07:06
Autor: X
Użytkownik Zdzislaw napisał:
[...]

O kurcze, no to rzeczywiście dobry program lojalnościowy. Hehe. Ktoś w Orange musiał dostać premię chyba ze 100tys. zł za wymyślenie czegoś takiego. Trzeba 400 miesięcy czekać (czyli 33 lata trzeba czekać ze swoim kochanym Orange GO czy POP) żeby głupią rękawiczkę dostać za darmo:) HEHEHEHEHE BOŻE TY PATRZYSZ I NIE GRZMISZ. Orange Profit, WRÓĆ !!!!!!

Data: 2009-10-18 13:17:34
Autor: ztomasz
X pisze:
[...]

A teraz to mozesz doladowac konto poprzez link ktory mam w stopce i bedziesz miec 3% zwrotu. Problem w tym, ze diabli wiedza jak jeszcze dlugo beda jakiekolwiek dodatkowe mozliwosci dla klientow? W koncu polaczenia tanieja i to juz jest coraz mniej oplacalne dla dostawcow doladowan.
--
Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Data: 2009-10-10 22:16:47
Autor: J.F.
On Sat, 10 Oct 2009 20:55:55 +0200,  X wrote:
[...]

Czyli co zrobisz ? Przeniesiesz sie do Plusa czy Ery ? A moze do Play ? :-)

J.

Data: 2009-10-11 15:39:01
Autor: Piotr Sawinski
J.F. wrote:
[...]

Majac karte kredytowa CitiBanku polaczona z programem 5plus, oraz abonament w taryfie kubali 75zl (czasami przekraczam), po mniej niz 1.5roku wymienilem punkty na sluchawke bezprzewodowa na ucho. Male cos, ale cieszy ze przy okazji nic nie robienia (i tak trzeba korzystac z telefonu i kk) udalo mi sie uzbierac punkty na przydatny gadget.

-- --
Piotr Sawinski
www.sawinski.org

Czy w PAYBACK mozna zasilic sobie kar te Orange POP / GO z punktów?