Czy w PiSie jeszcze ktos zostal ?

Data: 2010-11-22 20:01:21
Autor: rAzor
Czy w PiSie jeszcze ktos zostal ?
Darz bór! Użytkownik... he he - cyc raczył napisać:
Poza samym konusem , Klempowa , Kurskim , Macierewiczem i Fatygowa
oczywiscie .
Ale doborowe towarzystwo ! . Matko Boska ! , dno .

cyc

No zaiste fenomen - w tak osłabionym składzie, po takim paskudnym numerze tuż przed wyborami, a tak się obronili skubańce, pomimo apokaliptycznych sondaży.
Mnie tam ryba, ale nie dziwię się, że lewactwo i platfonsy tak kwiczą z wściekłości.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-22 20:05:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "rAzor" <pora.do.wora.dunald@po.com.ru> napisał w wiadomości news:iceem1$e0m$2news.onet.pl...
[...]

Wspomniałeś o paskudnym numerze i tu się całkowicie z tobą zgadzam. Kaczyński wyciął bardzo paskudny numer swojej partii wyrzucając te dwie kobiety tuż przed wyborami.

Czy w PiSie jeszcze ktos zostal ?