Czy w Play online mozna miec publiczny IP ?

Data: 2011-09-27 11:23:45
Autor: SDD
Czy w Play online mozna miec publiczny IP ?

Użytkownik "Fantom" <szczukot@skasujto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j5rusk$ek0$1news.onet.pl...
Witam
Nie moge nic znalezc  na ten temat : czy w Play Online mozna dokupic/dostac publiczny adres IP ?

A co masz niepubliczny?
Ja tam mam publiczny - a ze poblokowany w 100% dla ruchu przychodzacego, to
inna kwestia niestety...

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-09-27 11:49:02
Autor: Fantom
[...]

Chodzi mi o staly publiczny. Jakby taki sprzedawali to bylby na pewno odblokowany

Fantom

Data: 2011-09-27 13:19:45
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:j5s4n1$397$1news.onet.pl...

[...]

ssh tunel lub vpn?

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Czy w Play online mozna miec publiczny IP ?