Czy w Polsce

Data: 2013-04-07 08:52:03
Autor: Trybun
Czy w Polsce
rządzą Polacy? Za kogo się maja władcy Polski, skoro tubylców traktują jak jakieś śmieci niegodne wiedzieć co się dzieje w ich kraju?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Tajemniczy-pociag-przejechal-przez-Polske-Przewozil-uran,wid,15472819,wiadomosc.html

Gdzie ta tzw wolna prasa/wolne media że o takich rzeczach dowiadujemy się z zagranicy?

Data: 2013-04-07 11:26:13
Autor: Marek Czaplicki
Czy w Polsce
 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 7 kwietnia 2013 08:52:

[...]

Widziałem ten pociąg, błyskało od niego i grzmiało. Na samym przodzie miał napisane: "Uran spożywczy", a dla niepoznaki wiózł bandę kiboli dodatkowo. :)

Data: 2013-04-08 15:48:35
Autor: Trybun
Czy w Polsce
[...]

:)
Jednak nie potrafisz sie ustosunkować do pytań które zadałem.. Nie masz nic do powiedzenia to po co się w ogóle odzywasz?

Data: 2013-04-08 15:55:34
Autor: xan
Czy w Polsce
W dniu 08.04.2013 15:48, Trybun pisze:
[...]

Bo pytanie jest idiotyczne, o tym że bedzie transport uranu mają trąbić wszystkim wokoło - a do terrorystów jeszcze wysłać informacją jak będzie wyglądała obstawa wraz z posiadaną bronią ?

Data: 2013-04-08 16:07:29
Autor: Trybun
Czy w Polsce
W dniu 2013-04-08 15:55, xan pisze:
[...]

Pod mianem terrorystów masz ludzi którzy na pewno protestowaliby przeciwko takim transportom? Nie mówie o trąbieniu, ale robienie tajemnicy z tego wobec ludzi mieszkającym w pobliżu torów gdzie to świństwo jest wożone też chyba nie przystoi. Stąd właśnie to pytanie - komu służą władze w tym kraju, skoro robią tajemnice przed jego mieszkańcami? Czy nazwanie tego spiskiem byłoby nie na miejscu?

Data: 2013-04-08 16:15:01
Autor: xan
Czy w Polsce
W dniu 08.04.2013 16:07, Trybun pisze:
[...]

Między innymi eko-terrorystów.

[...]

Dlatego piszę ze stawiasz idiotyczne pytania. Wg. ciebie ludzie gdzie policja/ABW/CBŚ prowadzi działania operacyjne też by musiała by informować mieszkańców aby nie robić tajemnic.

Szkoda ze ludzie sami też się pchają pod RTG, tam to dopiero jest promieniowanie.

Data: 2013-04-08 16:17:42
Autor: u2
Czy w Polsce
W dniu 2013-04-08 16:15, xan pisze:
Szkoda ze ludzie sami też się pchają pod RTG, tam to dopiero jest
promieniowanie.

Sami sie nie pchaja. To wymusza t.zw. profilaktyka. Zwykly ludz omija sluzbe zdrowia z daleka.

Data: 2013-04-08 18:18:58
Autor: xan
Czy w Polsce
W dniu 08.04.2013 16:17, u2 pisze:
[...]

No i geniusz przemówił - tak zwykły ludz jak ma złamanie sam sobie nastawia rękę/nogę na podstawie wróżenia z fusów.

Data: 2013-04-08 21:46:12
Autor: Trybun
Czy w Polsce
W dniu 2013-04-08 16:15, xan pisze:

Pod mianem terrorystów masz ludzi którzy na pewno protestowaliby
przeciwko takim transportom?

Między innymi eko-terrorystów.

Ekosamoobrona to efekt kapitalistycznego terroryzmu. Gdyby nie ekolodzy to te gnidy ze swoimi wiecznie nie nażartymi ryjami zabetonowaliby świat.

[...]

Właśnie po to są ludziom potrzebni, po to Polak codziennie wysupłuje para złoty na utrzymanie takich służb, a nie po to żeby te służby knuły i robiły tajemnice wobec tych którzy je utrzymują.  Jesteś w stanie to zrozumieć człowieku o mentalności niewolnika?

Czy w Polsce