[link] Czy w Polsce jest du縪 bank體?

Data: 2012-04-28 20:47:20
Autor: xbartx
[link] Czy w Polsce jest du縪 bank體?

http://www.trystero.pl/archives/11888#more-11888

Wychodzi na to 偶e ca艂kiem sporo. W sumie patrz膮c na moje miasto, kt贸re do du偶ych raczej nie nale偶y, to co rusz w r贸偶nych miejscach w centrum miasta, gdzie czasami przewinie si臋 kilka sklep贸w w ko艅cu pojawia si臋 oddzia艂 jakiego艣 banku, kt贸ry raczej nie ma nawyk贸w znikania.

--
xbartx

Data: 2012-04-28 23:01:40
Autor: Waldek
[link] Czy w Polsce jest du偶o bank贸w?

U偶ytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jnhl0o$fmr$9node2.news.atman.pl...

[...]

Moze nie do znikania ale przechrzczenia - jak najbardziej.
W poblizu mnie w budyneczku - najpierw Bank Cukrowniczy ->BZWBK pozniej ?
nastepnie Getin a obecnie Bank Pocztowy.  Wszystko w przeciagu kilku lat ;)

[link] Czy w Polsce jest du縪 bank體?