Czy w Polsce mozna dostac mandat za jeezde wojniej niz z predkoscia maksymalna?

Data: 2014-08-11 22:50:14
Autor: J.F.
Czy w Polsce mozna dostac mandat za jeezde wojniej niz z predkoscia maksymalna?
Dnia Mon, 11 Aug 2014 12:23:32 -0500, A.L. napisał(a):
Zostalem pouczony pzrez Pana Policjanta ze jadac z predkoscia mniejsza
o 10 kmh niz predkosc maksymalnie dopuszczalna "stwarzam zagrozenie".

A w Polsce czy w USA ? Bo ja tam slyszalem ze policja to i w USA zatrzymuje takich co zbyt
wolno jada :-)

Czy za to mozna dosatc mandat?

Za "jazde z predkoscia utrudniajaca innym" mozna.

Ty to chlopie masz jak dziwny styl jazdy. kierowcy na Ciebie swieca,
policjanci cie zatrzymuja ... nie mozesz jezdzic tak jak inni ?

J.

Data: 2014-08-11 16:16:51
Autor: A.L.
Czy w Polsce mozna dostac mandat za jeezde wojniej niz z predkoscia maksymalna?
On Mon, 11 Aug 2014 22:50:14 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Nie. Bo mam taki zwyczaj ze jak dozwolona predkowsc jest X to nie jade
szybciej niz X.

A.L.

Data: 2014-08-12 00:29:08
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2014-08-11 23:16, A.L. pisze:

[...]

Wielu ludzi jeździ z dozwoloną prędkością i ani na nich nie świecą, ani policja ich nie szykanuje.
Coś jeszcze innego robisz nie tak.

Data: 2014-08-12 05:17:45
Autor: radoslaw
W dniu wtorek, 12 sierpnia 2014 00:29:08 UTC+2 użytkownik Tomasz Pyra napisał:
> Nie. Bo mam taki zwyczaj ze jak dozwolona predkowsc jest X to nie jade
> szybciej niz X.
Wielu ludzi je�dzi z dozwolon� pr�dko�ci� i ani na nich nie �wiec�, ani policja ich nie szykanuje.

Coďż˝ jeszcze innego robisz nie tak.
Może jedzie wężykiem? :)

Data: 2014-08-12 19:13:44
Autor: Pawel O'Pajak
Czy w Polsce mozna dostac mandat za jeezde wojniej niz z predkoscia maksymalna?
Powitanko,

Coďż˝ jeszcze innego robisz nie tak.
Może jedzie wężykiem?:)

W Rpv3.0?
U nas, jak najlatwiej odroznic pijanego od trzezwego? Ano trzezwy jedzie wezykiem - omija dziury;-)

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2014-08-12 19:21:09
Autor: J.F.
Użytkownik "A.L."  napisał w wiadomości
[...]

No to uwazaj
http://www.nbcwashington.com/news/local/Laurel-Maryland-Ticket-Driving-Too-Slow-197285901.html

I pamietaj ze predkosciomierz w aucie przeklamuje i zazwyczaj zawyza.

No i uwierz fachowcom od ruchu
http://www.ungerandkowitt.com/traffic-ticket-blog/bid/149256/Slow-Drivers-Speed-Up-or-Get-a-Ticket-For-Driving-Too-Slowly

Slow drivers are really a hazard," said John Bowman, a spokesman for the National Motorist Association. "They back up traffic. People become frustrated. They begin to tailgate and make sudden lane changes. It creates stop-and-go traffic conditions. Those are all causes of accidents."

J.

O, jeszcze jeden ciekawy
http://money.msn.com/auto-insurance/slow-drivers-can-get-ticketed-too-carinsurance.aspx

Data: 2014-08-12 19:24:10
Autor: Pszemol
"A.L." <alewando@aol.com> wrote in message news:vkciu9196gqoodl5d25o8ros87kksd6k2b4ax.com...
[...]

Zacytujmy Twoje własne słowa z wątku "Dlaczego jakis kretyn...."
"Pzreprawzam, ale dawno po Polsce samochodem nie jezdzilem, wiec pytam

Jade 5 kmh szybciej niz dozwolona pradkosc. A tu jakis kretyn, metr za
mna, blyska swiarlami i trabi jak najety. I tak pzrez dobre 10
kilometrow."

Czyli teraz kłamiesz że nie jedziesz szybciej niż X czy wtedy się
wlokłeś pół limitu prędkości na jednopasowej drodze utrudniając
ruch innym i dlatego na Ciebie trąbili i błyskali?
I jeszcze ściemniałeś że jechałeś szybciej niż zakaz a trąbili....
Od razu coś nie grało w tamtych Twoich relacjach, czemu kłamiesz?

Czy w Polsce mozna dostac mandat za jeezde wojniej niz z predkoscia maksymalna?