Czy w Polsce można w ogóle kupić endur o w dobrym stanie ? ?

Data: 2010-01-28 20:23:45
Autor: Eskimos
Czy w Polsce można w ogóle kupić endur o w dobrym stanie ? ?
On Thu, 28 Jan 2010 19:10:55 +0000 (UTC), "Grood"
<groodeks.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

- Gdzie kupić takie moto w dobrym stanie, spełniające powyższe warunki ?

O ile dobrze rozumiem, chcesz dobrze i tanio?

--
Darz bór,
Eskimos

Data: 2010-01-28 19:43:08
Autor: Grood
Eskimos <bromba@spamfe_icpnet.pl> napisał(a):
On Thu, 28 Jan 2010 19:10:55 +0000 (UTC), "Grood"
<groodeks.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

>- Gdzie kupić takie moto w dobrym stanie, spełniające powyższe warunki ?

O ile dobrze rozumiem, chcesz dobrze i tanio?

Chce dobrze i po cenach rynkowych. Jeśli sprzedają 10-letnie moto za np. 9-10 tys. zł (a takich ogłoszeń jest
sporo) to jest ponad 1/3 ceny nowego !!! (To spróbuj sprzedać 10 letnie auto
za 1/3 ceny :D ),... to oczekuje że to będzie w dobrym stanie, nie idealnym,
ale dobrym. A większość to padaki, które trzeba złomować a nie wystawiać na allegro. W tym
jest problem. Oglądałem motocykle za 10-12 tys. zł które odpalały dopiero za
nastym razem, a większość była tak zużyta i wyeksploatowana, że już się nie
nadawała za bardzo do odsprzedaży, a napewno nie za taką kasę...

Grood

Data: 2010-01-28 21:12:18
Autor: Hinek
Czy w Polsce można w ogóle kupić enduro w dobrym stanie ??
Użytkownik "Grood" <groodeks.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał

Oglądałem motocykle za 10-12 tys. zł które odpalały dopiero za
nastym razem, a większość była tak zużyta i wyeksploatowana, że już się nie
nadawała za bardzo do odsprzedaży, a napewno nie za taką kasę...

Ceny reguluje rynek. To przeciez oczywiste. Jesli Ci jednak rynek nie
odpowiada - to zmien go! W czym problem? Granic praktycznie nie ma,
Unia stoi otworem...Trzeba tylko chciec.
Pozdr

--
Hinek
F650, K750 i inne..

Data: 2010-01-29 08:50:07
Autor: Kefir
Czy w Polsce można w ogóle kupić enduro w dobrym stanie ??
Elou!
"Grood" <groodeks.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:hjspcc$r7s$1inews.gazeta.pl...
> [...]

nastym razem, a większość była tak zużyta i wyeksploatowana, że już się nie
nadawała za bardzo do odsprzedaży, a napewno nie za taką kasę...

Zima, po dluzszym postoju, sprzet moze miec problemy z uruchomomieniem. Kto ocenial ze to zlom?
Odpowiedz sam przed soba: c y Ty, jesli kiedys zdecydujesz sie na zmiane, zrobisz remont i wystawisz w cenie szrotow, ot tak,  by byc 'tym porzadnym'? Dobry stan kosztuje, zas kupic jak najtaniej i sprzedac jak najdrozej chcialby kazdy.
..Jedz do Niemcow, nie zdziw sie jeno cenami lub, po prostu, omijaj Kozie Wolki i polanalfabetow.

Czy w Polsce można w ogóle kupić endur o w dobrym stanie ? ?