Czy w Polsce wolno byłoby LEGALNIE zwolnić WSZYSTKICH pracowników więzienia za ucieczkę 70+ więźniĂłw?

Data: 2020-01-21 12:24:37
Autor: A. Filip
Czy w Polsce wolno byłoby LEGALNIE zwolnić WSZYSTKICH pracowników więzienia za ucieczkę 70+ więźniĂłw?
Takie "drobne" rozważanie na temat konfliktu zakazu odpowiedzialności
zbiorowej i wyplenianiu (prawdopodobne) koszmarnej niekompetencji z
korzeniami.

https://tvn24.pl/swiat/paragwaj-z-wiezienia-przy-granicy-z-brazylia-ucieklo-ponad-70-wiezniow-3209526
21 stycznia 2020 ;
Władze Paragwaju poinformowały o co najmniej 75 zbiegach z więzienia
na wschodzie kraju, przy granicy z Brazylią. Wielu z poszukiwanych
przez policję uciekinierów ma należeć do największego brazylijskiego
gangu. Lokalne media podały, że minister sprawiedliwości zażądała
zwolnienia *wszystkich* pracowników więzienia. [...]

https://www.nytimes.com/2020/01/19/world/americas/paraguay-prison-escape-tunnel.html

--
A. Filip

Data: 2020-01-21 13:35:59
Autor: J.F.
Czy w Polsce wolno byłoby LEGALNIE zwolnić WSZYSTKICH pracowników więzienia za ucieczkę 70+ więźniów?
Użytkownik "A. Filip"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:anfi+w89emq74pf-k1l2@wp.eu...
[...]

Uciekli przez tunel ... to wielu straznikow musialo go nie zauwazyc przez tygodnie.
I to byc moze mimo ostrzezen i nakazania wzrostu ostroznosci.

Co mnie zastanawia ... sami sobie wykopali ?
Nie mieli pomocy z zewnatrz przy takim rzekomym kartelu ?

J.

Data: 2020-01-22 18:01:50
Autor: Shrek
W dniu 21.01.2020 o 12:24, A. Filip pisze:
[...]

Przecież regularnie się to u nas robi z powodu takich reform jak zmiana nazwy z Akademia Obrony Narodowej na Akademia Sztuki Wojennej. Co ciekawe całkiem oficjalnie kryterium jest data zatrudnienia - a nie wróć - staż;)

--
Shrek

Data: 2020-01-22 18:09:36
Autor: A. Filip
Shrek <1@wp.pl> pisze:
W dniu 21.01.2020 o 12:24, A. Filip pisze:
Takie "drobne" rozważanie na temat konfliktu zakazu odpowiedzialności
zbiorowej i wyplenianiu (prawdopodobnej) koszmarnej niekompetencji z
[...]

A wymienionych przez ciebie przypadkach taka podkładka "kłującej po
oczach niekompetencji" była podawana na tyle oficjalnie by dało się
pozwać za zniesławienie?  Jak była podawana to żaden b. pracownik nie
pozwał?   Czyżby "nieskarżalną" prawdę mówili?  :-)

Ty lecisz po linii "Chcesz psa uderzyć kij znajdziesz" mnie interesuje
kwestia "Czy w RP3 ten konkretny kij przejdzie/przechodził?"

--
A. Filip

Data: 2020-01-22 18:46:39
Autor: Shrek
W dniu 22.01.2020 o 18:09, A. Filip pisze:

A wymienionych przez ciebie przypadkach taka podkładka "kłującej po
oczach niekompetencji" była podawana na tyle oficjalnie by dało się
pozwać za zniesławienie?

Nie bardzo cię rozumiem. Nie było żadnej oceny - po prostu zwalniają bez uzasadnienia na podstawie okresu w którym byłeś zatrudniony (wróć - stażu pracy)

Ty lecisz po linii "Chcesz psa uderzyć kij znajdziesz" mnie interesuje
kwestia "Czy w RP3 ten konkretny kij przejdzie/przechodził?"

Poszukaj - odpowiedź brzmi - tak od czasów buzka mniej lub bardziej stosowano takie metody. Tylko za buzka rzeczywiście coś fizycznie reformowano/liwidowano/tworzono a obecnie zmienia się nazwę i stosowną ustawą zwalnia wszystkich bez uzasadnienia.

--
Shrek

Czy w Polsce wolno byłoby LEGALNIE zwolnić WSZYSTKICH pracowników więzienia za ucieczkę 70+ więźniĂłw?