Czy w RP3 można legalnie/bezkarnie zadzwonić do ambasady Rosji z donosem jednostka wojskowa :-)

Data: 2015-01-30 03:12:12
Autor: A. Filip
Czy w RP3 można legalnie/bezkarnie zadzwonić do ambasady Rosji z donosem jednostka wojskowa :-)
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Ostrzegla-ze-Rosja-wysyla-wojsko-Uslyszala-oskarzenie-zdrada-panstwa,wid,17219550,wiadomosc.html
| Mieszkanka Wiaźmy w obwodzie smoleńskim w Rosji Swietłana Dawydowa
| zatelefonowała w kwietniu 2014 r. do ambasady ukraińskiej z informacją, że
| jednostka wojskowa stacjonująca w sąsiedztwie zniknęła, więc _być może_ udała się
| na Ukrainę. 21 stycznia kobietę aresztowano pod zarzutem zdrady państwa.
| [...] Swietłana Dawydowa została przewieziona do Moskwy, oskarżona przed sądem o
| "zdradę państwa na rzecz Ukrainy" i oczekuje na rozprawę.

Ale widać Putinowcom szajba ostro odbiła że aż taki paragraf ("zdrada") wyciągnęli :-)

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
W listopad liść z drzewa opadł.  (Przysłowie polskie)

Data: 2015-01-30 14:43:45
Autor: Patriota
Czy w RP3 można legalnie/bezkarnie zadz wonić do ambasady Rosji z donosem jednostka wo jskowa znikła więc być może pojechała na U krainę? :-)
W dniu 2015-01-30 o 03:12, A. Filip pisze:
> [...]
| "zdradę państwa na rzecz Ukrainy" i oczekuje na rozprawę.

Ale widać Putinowcom szajba ostro odbiła że aż taki paragraf ("zdrada") wyciągnęli :-)

Może chodziło o coś więcej niż o telefon do ambasady..

Data: 2015-01-30 15:19:28
Autor: Jakub A. Krzewicki
A. Filip wrote:

> [...]
| "zdradę państwa na rzecz Ukrainy" i oczekuje na rozprawę.

Ale widać Putinowcom szajba ostro odbiła że aż taki paragraf ("zdrada")

To że Putinowi odbiło z wyprawą na Donieck to jedno.
Ale chyba w każdym kraju donoszenie obcemu państwu o ruchach krajowych jednostek wojskowych jest równoznaczne ze zdradą, więc tu akurat się nie dziwię.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2015-01-30 15:50:46
Autor: Patriota
W dniu 2015-01-30 o 15:19, Jakub A. Krzewicki pisze:
A. Filip wrote:

> [...]

Ale chyba w każdym kraju donoszenie obcemu państwu o ruchach krajowych
jednostek wojskowych jest równoznaczne ze zdradą, więc tu akurat się nie

Tak dogłębnie to ja wcale nie jestem przekonany co do tego że rozróba z tą wschodnią Ukrainą to inicjatywa Putina. Przecież gdyby naprawdę ją chciał zająć to zrobiłby to w tydzień, przypuszczalnie bez jednego wystrzału gdy na Ukrainie panował rozgardiasz. Tak jak zajął Krym.

Natomiast co do zdrady, no cóż, aby kogoś tytułować zdrajcą to muszą być ku temu uzasadnione podejrzenia, czy tu były, jak dla mnie, w swietle tego co wiemy, zdrady nie było,.

Data: 2015-01-30 18:59:32
Autor: Budzik
Czy w RP3 mona legalnie/bezkarnie zadzwoni do ambasady Rosji z donosem jednostka wojskowa znika wic by moe pojechaa na Ukrain? :-)
Uytkownik Jakub A. Krzewicki patrick.o.hooligan@gmail.com ...

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Ostrzegla-ze-Rosja-wysyla-wojsk
o-Uslyszala-oskarzenie-zdrada-panstwa,wid,17219550,wiadomosc.html | Mieszkanka Wiamy w obwodzie smoleskim w Rosji Swietana Dawydowa
| zatelefonowaa w kwietniu 2014 r. do ambasady ukraiskiej z
| informacj, e jednostka wojskowa stacjonujca w ssiedztwie
| znikna, wic _by moe_ udaa si na Ukrain. 21 stycznia kobiet
| aresztowano pod zarzutem zdrady pastwa.
| [...] Swietana Dawydowa zostaa przewieziona do Moskwy, oskarona
| przed [sdem o
| "zdrad pastwa na rzecz Ukrainy" i oczekuje na rozpraw.

Ale wida Putinowcom szajba ostro odbia e a taki paragraf
("zdrada") wycignli :-)

To e Putinowi odbio z wypraw na Donieck to jedno.
Ale chyba w kadym kraju donoszenie obcemu pastwu o ruchach krajowych
jednostek wojskowych jest rwnoznaczne ze zdrad, wic tu akurat si
nie dziwi.

Jezeli zadzwonia a wojska nie pojechay na ukraine to zadna zdrada  - raczj meal ze dezinformacje wroga...
No ale wiemy, ze pojechay wiec ZDRADA!

Data: 2015-01-30 23:19:38
Autor: Jakub A. Krzewicki
Budzik wrote:

Użytkownik Jakub A. Krzewicki patrick.o.hooligan@gmail.com ...

> [...]

Ale chyba w każdym kraju donoszenie obcemu państwu o ruchach krajowych
jednostek wojskowych jest równoznaczne ze zdradą, więc tu akurat się

Jezeli zadzwoniła a wojska nie pojechały na ukraine to zadna zdrada  -
raczj meal ze dezinformacje wroga...
No ale wiemy, ze pojechały wiec ZDRADA!

To, że Putin regularnie wysyła posiłki popierającym go separatystom i że ich wyszkolił u siebie to w sumie żadna tajemnica. Pytanie jest, co mu to daje, bo na razie to tylko wtopił w ten Donieck i jest to jego strategiczny błąd.

Na miejscu Wołodii zakończyłbym co najwyżej na Krymie i raczej starał się budować PR w bliskiej zagranicy jako wyjście do wojny informacyjnej niż bawić się w wojnę energetyczną i odrywać kawałki. Zielone ludziki i tanki to metody anachroniczne i tylko powodują podział Słowiańszczyzny - czyli to, o co chodzi Zachodowi - zamiast ją integrować.

Kolejny przywódca Rosji, który poprzez działania militarne zaprzepaszcza sprawę słowiańską, mam o to zwyczajny żal do Wołodii.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2015-01-31 00:59:32
Autor: Budzik
Czy w RP3 mona legalnie/bezkarnie zadzwoni do ambasady Rosji z donosem jednostka wojskowa znika wic by moe pojechaa na Ukrain? :-)
Uytkownik Jakub A. Krzewicki patrick.o.hooligan@gmail.com ...

o, e Putin regularnie wysya posiki popierajcym go separatystom i
e ich wyszkoli u siebie to w sumie adna tajemnica. Pytanie jest, co
mu to daje, bo na razie to tylko wtopi w ten Donieck i jest to jego
strategiczny bd.

Zadna tajemnica?
A co zaintereowany juz sie przyznal?

Data: 2015-01-30 19:22:20
Autor: A. Filip
"Jakub A.  Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> pisze:
A. Filip wrote:

> [...]

Ale chyba w każdym kraju donoszenie obcemu państwu o ruchach krajowych jednostek wojskowych jest równoznaczne ze zdradą, więc tu akurat się nie dziwię.

Temu że ją w ogóle "zaciągną przed sąd" to się prawie wcale nie dziwie.
To że nie wybrali mniej "straszliwego" paragrafu "może sugerować"
że ta jednostka lub inne jednostki "odwiedzają" Ukrainę IMHO.
Masz niezbywalne prawo odnosić inne wrażenia.

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Jeżeli masz ciasne pantofle, to co cię obchodzi rozległość świata.

Data: 2015-01-30 17:13:43
Autor: Lord Donald
Czy w RP3 można legalnie/bezkarnie zadz wonić do ambasady Rosji z donosem jednostka wo jskowa znikła więc być może pojechała na U krainę? :-)
Ale jaki masz problem, to nawet dobrze, nazistowscy siepacze z UE będą mieli trudniej, czego szczekacz jak UE i NATO wysyła swoje faszystowskie szwadrony śmierci aby z nazistowskimi banderowcami mordować Ukraińców w Donbasie, ktoś musi stać po stronie broniących się ludzi przed taką nazistowską okupacją z UE, czasy waszego Hitlerka minęły gdy wasz nazistowski wódz dzięki takim jak Bandera, Ukraińcom, Francuzom, Austriakom itp..., a nawet wspierany przez USA przez pierwsze kilka lat szedł podbijał Europę i nikt mu się nie śmiał przeciwstawić.

Data: 2015-01-30 19:11:12
Autor: the_foe
> [...]
| "zdradę państwa na rzecz Ukrainy" i oczekuje na rozprawę.

Ale widać Putinowcom szajba ostro odbiła że aż taki paragraf ("zdrada") wyciągnęli :-)

Casus Adolfa mówił, ze naród nie moze być patriotyczny do granic ludobójstwa. Jesli mamy pretensję do Niemców, którzy przecież nigdy Hitlera do abolutnej władzy nie powołali, ze skrywają swoje sumienia za maską patriotyzmu i lojalnosci wobec panstwa, to musimy zakładać okolicznosc kiedy prawy obywatel ma morlany obowiazek doniesc na swój rzad.
Zdradzić swoją ojczyznę w imię wyższych wartosci niż jej pomyślność to szczyt jednostkowego poswiecenia.

--
@foe_pl

Data: 2015-01-30 19:16:34
Autor: A. Filip
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
> [...]

rzad.
Zdradzić swoją ojczyznę w imię wyższych wartosci niż jej pomyślność to

To wolno dzwonić do ambasady Rosji czy może tylko do ambasady Ukrainy? :-)
[ Nie chowaj się po ogólnikach ]

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Ni zdolności, ni ochoty.  (Przysłowie polskie)

Data: 2015-01-30 19:53:22
Autor: the_foe
W dniu 2015-01-30 o 19:16, A. Filip pisze:
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
> [...]

szczyt jednostkowego poswiecenia.

To wolno dzwonić do ambasady Rosji czy może tylko do ambasady Ukrainy? :-)

To już decyzja i ryzyko jednostki. Ocena swojego rządu zawsze bedzie subiektywna, a "reperkusje" jednostki wobec "władców" powinny być adekwatne i stopniowane. Taki Boukun zapewne juz dzwoni do radzieckiej ambasady bo mu Kopacz 8,5 euro nie chce dac ;)

--
@foe_pl

Czy w RP3 można legalnie/bezkarnie zadzwonić do ambasady Rosji z donosem jednostka wojskowa :-)