Czy w Tajwanie odbyło się znowu trzęsienie ziemii czy jaki¶ inny atak kosmitów?

Data: 2017-01-06 15:07:29
Autor: ggs
Czy w Tajwanie odbyło się znowu trzęsienie ziemii czy jaki¶ inny atak kosmitów?

"Mieczysław Mietek Krasula" <x@files.pl> wrote in message news:586f9f48$0$15205

WTF?

Nic takiego - tzw nowoczesny sposób prowadzenia biznesu.

Bylo tanio - klienci brali
troche drożej - też brali
drogo - również bior± , więc w czym problem - "podnosimy !"

jeszcze drożej ? Nadal będ± brali jak będzie taka potrzeba....

Koszty produkcji co raz niższe z racji nowych technologii a ceny sprzedaży co raz wyższe.

Maksymalizacja zysków - ma być jak największa . Produkujemy dużo wszystkiego za małe pieni±dze , sprzedajemy za duże pieni±dze. Ewentualne reklamacje ? - wymiana na nowe bo i tak sie opłaca z racji mnóstwa wytworzonych przedmiotów które tylko czekaj± na wymianę skoro klient zapłacił za dobro 20x więcej ile ono jest warte.

kiedys był przykład Manty - "high-endowej" elektroniki uzytkowej.

Koszt produkcji sztuki- 15$ , cena za sztukę - 200$ ,czyli zysk na sztuce "tylko" 185$ , gwarancja 24 miesi±ce w ci±gu której padło np. 60% - wymieniono na nowe czyli stracono kolejne 15$ ale zysk jest nadal  bo "tylko" 170$ na sztuce..

Data: 2017-01-06 15:29:15
Autor: Marek
Czy w Tajwanie odbyło się znowu trzęsienie ziemii czy jaki¶ inny atak kosmitów?
Nic takiego - tzw nowoczesny sposób prowadzenia biznesu.

Bylo tanio - klienci brali
troche drożej - też brali

Zmowa szejków, ropa drożeje, nowy rok i biznesmeni chc± się też nahapać ...

Data: 2017-01-06 19:36:15
Autor: w systemie siła 'PO/EU
Czy w Tajwanie odbyło się znowu trzęsie nie ziemii czy jakiś inny atak kosmitów?
oczywi¶cie nie wiem, w tej chwili nie mam dowodów, podejrzewam jednak...

europejczyk tusk stawia na nowoczesno¶ć i rozwój...

podejrzewam, że europejski urz±d ochrony konsumenta i konkurencji rozpierdala niszowe rynki, czyli tych co próbuj± zarabiać na "starych" już technologiach...

zarobek ma być tylko na nowoczesno¶ci i to takiej która osi±galna jest jednie w ustawionych nowoczesnych laboratoriach... żadna garażowa produkcja już nie przejdzie...

no a skoro ustawione, to cena może być dowolna...

można też uderzać z drugiej strony, chłopaki się zintegrowali i ustawiaj± ceny jak chc±, to tak jak z samochodami, jak to możliwe, że wszystkie samochody s± praktycznie identyczne... oczywi¶cie nie wiem, jednak tak my¶lę...

ciekawe czego i jak teraz ucz± na politechnice warszawskiej, jest tu Kto¶ kto się nie boi i opowie?

Data: 2017-01-06 19:42:03
Autor: w systemie siła 'PO/EU
Czy w Tajwanie odbyło się znowu trzęsie nie ziemii czy jakiś inny atak kosmitów?
ogólnie to bardzo ciekawy strasznie interesuj±cy mnie temat,
na czym polega dzisiejsza praca zarobkowa? zapraszam do dyskusji na ten temat na grupie .praca.dyskuje

Data: 2017-01-06 20:10:49
Autor: w systemie siła 'PO/EU
Czy w Tajwanie odbyło się znowu trzęsie nie ziemii czy jakiś inny atak kosmitów?
chciałbym pogadać, twierdzę, że dzisiejsze wolne rynki s± totalnie poustawiane...

Data: 2017-01-07 10:14:04
Autor: Marek
Czy w Tajwanie odbyło się znowu trzęsienie ziemii czy jaki¶ inny atak kosmitów?
ogólnie to bardzo ciekawy strasznie interesuj±cy mnie temat,
na czym polega dzisiejsza praca zarobkowa?
Zapisz się do KODu i możesz kasować za swoje usługi ile chcesz :)

Data: 2017-01-06 22:27:05
Autor: ąćęłńóśźż
Czy w Tajwanie odbyło się znowu trzęsienie ziemii czy jaki¶ inny atak kosmitów?
W to miejsce powinna wej¶c konkurencja, ale z dnia na dzień tego nie zd±zy, a jak już wybuduje fabryke, to się obnizy ceny do dumpingowych i budowa się im nie zwróci.
BTW zawsze mnie fascynuje, jak rentowno¶c z produkcji samochodów jest rzekomo 0,5-1%, a Panasonic i Sony i Philips i dokładaj± i dokładaj± i dokładaj± do każdego telewizora, no perpetuum mobile Panie...

-- -- -
Nic takiego - tzw nowoczesny sposób prowadzenia biznesu.

Data: 2017-01-06 13:52:37
Autor: Bolko
[...]

Może odpowiedzi± jest "system rezerw cz±stkowych"
Czyli Philips dogaduje się INGBankiem.
Philips dostarcza ING-owi żywej gotówki.
ING j± "mnoży"=pożycza innym przy pomocy systemu rezerw cz±stkowych.
I tutaj jest zysk

Czy w Tajwanie odbyło się znowu trzęsienie ziemii czy jaki¶ inny atak kosmitów?