Czy w Tajwanie odbyło się znowu trzęsienie ziemii czy jaki¶ inny atak kosmitów?

Data: 2017-01-13 10:56:45
Autor: Kamil
Czy w Tajwanie odbyło się znowu trzęsienie ziemii czy jaki¶ inny atak kosmitów?
Użytkownik "Mieczysław Mietek Krasula" napisał:

Kostki 2x8GB 1866 za które rok temu dałem 308 zł. teraz kosztuj± ponad 600

Na Taiwanie, czy w Polsce? Bo w Polsce wzrosły podatki, ubezpieczenia, itp,
a spadła warto¶ć złotówki.

pzdr

Data: 2017-01-13 13:24:43
Autor: nadir
W dniu 2017-01-13 o 10:56, Kamil pisze:

Na Taiwanie, czy w Polsce? Bo w Polsce wzrosły podatki,
ubezpieczenia, itp, a spadła warto¶ć złotówki.

I to wszystko razem o ponad 60%?
W czerwcu zeszłego roku kupowałem pamięć w pewnym sklepie za 199,77zł, dzi¶ ta sama kosztuje 332,01zł.

Data: 2017-01-16 00:44:45
Autor: Marsjanin
Dnia Fri, 13 Jan 2017 13:24:43 +0100, nadir napisał(a):

W  czerwcu  zeszłego  roku  kupowałem pamięć  w  pewnym  sklepie  za
199,77zł, dzi¶ ta sama kosztuje 332,01zł.

Dolar był  latem jako¶  w okolicach  3,80. Teraz  4,20. Kurs  NBP niby
4,10, ale za tyle nigdzie Ci nikt nie przeliczy, zwłaszcza w sklepach.
Do tego podatki, benzyna, i wychodzi pokaĽna kwota. :(

--
Pozdrawiam,
Marsjanin

Data: 2017-01-16 10:26:29
Autor: Michal Lukasik
On 13/01/2017 12:24, nadir wrote:

I to wszystko razem o ponad 60%?
W czerwcu zeszłego roku kupowałem pamięć w pewnym sklepie za 199,77zł,
dzi¶ ta sama kosztuje 332,01zł.

Od połowy 2014 roku z ~3PLN za 1$ teraz jest ~4.2PLN/1$. Teraz przekalkuluj sobie wszystkie koszty i już znasz przyczynę takiego stanu rzeczy.

https://finance.yahoo.com/quote/USDPLN=X?ltr=1

--

Data: 2017-01-31 11:53:48
Autor: Egon
Czy w Tajwanie odbyło się znowu trzęsienie ziemii czy jaki¶ inny atak kosmitów?
Przychodzi nadir i tupta:

[...]

Na szczę¶cie znalazłem rozwi±zanie - okazuje się, że pamięci można sobie zostawić i w zamian Sandy Bridge mieć PlayPCtation lepsiejsze niż nowe refreshowane megazajebiste 7700 5GHz.
https://www.purepc.pl/procesory/broadwell_niszczyciel_test_core_i5_5675c_i_core_i7_5775c?page=0,32

Voil?!

Czy w Tajwanie odbyło się znowu trzęsienie ziemii czy jaki¶ inny atak kosmitów?