Czy w każdym pieciu na ekogorszek można palić owsem ?

Data: 2010-06-21 02:50:07
Autor: lemy2010
Czy w każdym pieciu na ekogorszek można palić owsem ?
On 20 Cze, 21:03, "/// Kaszpir ///" <b...@adres.pl> wrote:
Znajomy chwalił mi się że kupił piec na ekogorszek z podajnikiem i
"przerobił" go i pali obecnie owsem. Nie dopytywałem się dokładnie na czym ta "przeróbka" polegała , ale czy w
każdym piecu na ekogroszek (z podajnikiem automatycznym) można palić także
owies ?
Na czym polega taka przeróbka i czy można przerobić każdy piec , czy może są
piece które od razu "lubią" owies ?

Jedyną zaletą paliwa jakim jest zboże - owies jest jego aktualna cena
za tonę. Kolejne mity i legendy spreparowane na potrzeby ludzi
chcących zabłysnąć, "a łun wie lepiej" :) Każdy fachowiec z uśmiechem
powie, że w kotłach na paliwo stałe można spalić wszystko...owies,
szyszki, szmaty też.... W końcu auto Syrenka też jeździła na
pokoście :) Temat palenia owsem wymyślili "naganiacze" na potrzeby
niskiej sprzedaży kotłów na paliwo stałe, rolników z pełnymi
magazynami owsa, pseudo fachowców :) Same korzyści dla wszystkich z
forum tematycznego: piszących, odwiedzających, reklamujących się,
właścicieli serwerów itp. A klient nabity w butelkę zostaje sam z
wiarą, że jak napali owsem, to będzie lux...

Czy w każdym pieciu na ekogorszek można palić owsem ?