Czy w którym¶ z banków w Polsce można na być greckie obligacje skarbowe?

Data: 2010-04-28 23:41:06
Autor: MarekZ
Czy w którym¶ z banków w Polsce można na być greckie obligacje skarbowe?
Użytkownik "rabarbarek" <rabarbarek@autograf.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hra337$8kn$1@news.onet.pl...

Nabywaj±cym ma być osoba fizyczna nie prowadz±ca DG.
Kwota niewielka, od 2 000 do 10 000 euro.
Preferowane obligacje 2-letnie, wyemitowane w tym roku.
(ewentualnie jakiekolwiek inne, np. 10Y z 2009r).

Będę wdzięczny za wszelkie informacje i sugestie.

Prawie na pewno nie da rady przy takiej kwocie. Minimalny sensowny próg wej¶cia dla zamawianej transakcji to 100k EUR. Wtedy praktycznie każde biuro maklerskie.

Też my¶lałem dzi¶ o kupnie, ale ten próg jest dla mnie za wysoki.

Data: 2010-04-29 09:28:44
Autor: rabarbarek
W dniu 2010-04-28 22:26, zenek pisze:
> Lepiej kup zloto bo jak to wszystko jebnie z wielkim chukiem to te
> obligacje beda warte tyle co polskie po 2 wojnie swiatowej.

To możliwe co piszesz (choć zdaje się, że mało prawdopodobne).
Każdy zainteresowane jednak niech sam podejmie decyzje czy i co kupować.

W dniu 2010-04-28 23:41, MarekZ pisze:
Prawie na pewno nie da rady przy takiej kwocie. Minimalny sensowny próg
wej¶cia dla zamawianej transakcji to 100k EUR. Wtedy praktycznie każde
biuro maklerskie.

Dziękuję za wskazówkę.

* * *

Może rachunek inwestycyjny w dużym zagranicznym banku (ML, GS, SM, JPC, UBS, ...) ma takie możliwo¶ci?
Czy grupowicze posiadaj±cy takowe rachunku zechcieliby sprawdzić czy w ich banku jest taka możliwo¶ć?

Pozdrawiam,
Rabarbarek

Data: 2010-04-29 10:00:27
Autor: MarekZ
Czy w którym¶ z banków w Polsce można na być greckie obligacje skarbowe?
Użytkownik "rabarbarek" <rabarbarek@autograf.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hrbcf3$fv4$1@news.onet.pl...

Może rachunek inwestycyjny w dużym zagranicznym banku (ML, GS, SM, JPC, UBS, ...) ma takie możliwo¶ci?
Czy grupowicze posiadaj±cy takowe rachunku zechcieliby sprawdzić czy w ich banku jest taka możliwo¶ć?

UBS nie.

Data: 2010-04-29 18:32:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Czy w którym¶ z banków w Polsce można na być greckie obligacje skarbowe?

"rabarbarek" hrbcf3$fv4$1@news.onet.pl

Każdy zainteresowane jednak niech sam podejmie decyzje czy i co kupować.

Broń -- starzeje się moralnie, ale daje zyski w razie wojny i zamieszek. ;)

Data: 2010-04-30 22:27:09
Autor: zenek
rabarbarek pisze:
> [...]

Czy grupowicze posiadaj±cy takowe rachunku zechcieliby sprawdzić czy w ich banku jest taka możliwo¶ć?

Moze i malo prawdopodobne ale jak grecja wyleci na zbity pysk z EU to twqoje obligacje nie beda warte 100 000EU a 100 000 baranich skorek.

Czy w którym¶ z banków w Polsce można na być greckie obligacje skarbowe?