Czy w razie czego będę musiał płacić?

Data: 2012-01-19 21:14:23
Autor: p 47
Czy w razie czego będę musiał płacić?

Użytkownik "Piotrek" <pilarp@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:77648760-81a2-49d3-9cd1-9afa19c3d211o12g2000vbd.googlegroups.com...
Gdzieś na przełomie listopada i grudnia zeszłego roku zacząłem brać
udział w szkoleniu firmy Allianz, które miało kończyć się egzaminem z
zakresu wiedzy o ubezpieczeniach i przepisach prawnych, dającym
uprawnienia agenta ubezpieczeniowego.

(..)

Tak czy inaczej zawarłes z nimi jakąś umowę (ustnie).
Jaka jest jej treść nie zgaduję.
Być może to oni ja złamali, bo np. obiecywali, ze ciebie po szkoleniu zatrudnią na stanowisku dyrektora.
Jesli możesz udowodnić, że tak własnie było, to wygrasz znaczne odszkodowanie, tak samo, jak i oni,- jesli udowodnią, ze przy przedstawionym przebiegu szkolenia i egzaminu zgodziłes się im płacić to są wygrani...
;-)

Czy w razie czego będę musiał płacić?