Czy w sharanie 2003r TDI 115KM(AUY)

Data: 2009-02-26 10:43:03
Autor: Madafaka
Czy w sharanie 2003r TDI 115KM(AUY)
sa swiece zarowe _WODNE_? Zaznaczam ze autko ma dogrzewacz ebera. Jak nie ma takich swiec to od czego jest bezpiecznik 60A
na kablu czerwonym z bialym paskiem w skrzynce z bezpiecznikami pod maska?

Dzieki za odpowiedz
Pozdrawiam

Data: 2009-02-26 20:38:15
Autor: omega_fan

Użytkownik "Madafaka" <m@a.pl> napisał w wiadomości news:go5nqs$jo4$1srv.cyf-kr.edu.pl...
sa swiece zarowe _WODNE_? Zaznaczam ze autko ma dogrzewacz ebera. Jak nie ma

A co to są świece żarowe WODNE? :-)
W SGA są normalne świece żarowe, jak w wielu innych TDI.

takich swiec to od czego jest bezpiecznik 60A
na kablu czerwonym z bialym paskiem w skrzynce z bezpiecznikami pod maska?

Może właśnie od świec żarowych?

Data: 2009-02-27 10:00:15
Autor: Madafaka
Czy w sharanie 2003r TDI 115KM(AUY)
A co to są świece żarowe WODNE? :-)
W SGA są normalne świece żarowe, jak w wielu innych TDI.

No wlasnie w wielu TDI oprocz 4 swiec w motorze sa jeszcze 3 swiece na kroccu wodnym
do podgrzewania plynu chlodzacego po rozruchu (to sa swiece wodne).
Ale wydaje mi sie ze ich nie powinno byc bo jest dogrzewacz ebera.
W starszych modelach bez dogrzewacza te swiece na pewno sa.

takich swiec to od czego jest bezpiecznik 60A
na kablu czerwonym z bialym paskiem w skrzynce z bezpiecznikami pod maska?

Może właśnie od świec żarowych?

Cholera nie mam schematu - wiec jak nikt nie wie to czekaja mnie proby z odlaczaniem tego kabla...
Generalnie cos pobiera mi za duzo pradu po rozruchu i szukam tego. Oczywiscie zwykle swiece zarowe dzialaja
jeszcze przez moment po odpaleniu ale jeszcze oprocz tego cos pradozernego sie zalacza.

Czy w sharanie 2003r TDI 115KM(AUY)