Czy w strefie ruchu sa skrzyzowania?

Data: 2019-11-26 19:51:11
Autor: ąćęłńóśźż
Czy w strefie ruchu sa skrzyzowania?
Szczena mi opadła, gdy strażnik miejski poinformował mnie uprzejmego zawiadowcę, że "w strefie ruchu nie ma skrzyżowań".
No żesz qrwa krzyżuj± się dwie drogi osiedlowe pod k±tem prostym, skrzyżowanie jak ta lala, a oni mi że nie ma i że niczego nie mog±.
Konkretnie chodziło o postój go¶ciówy na skrzyżowaniu wła¶nie (wyborczyni P0 zapewne, "oby im wszystkim parkowało się lepiej"), nie mog± interweniować i koniec.
Po jaki ch... my tę SM w ogóle utrzymujemy???

Czy w strefie ruchu sa skrzyzowania?